DanielL Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Lukket?Mener du lekket kanskje? Virker som The Ecstatic kommer til å være bra selv om det ikke kommer til å bli et nytt Black On Both Sides eller noe. Likte Auditorium med Slick Rick. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Da fikk jeg endelig kjøpt meg Strange Journey volume one Lå gjemt bak i hylla på platekompaniet. Hakke fått checka den ut men sikkert bra. Den er dritbra... verdt hver krone Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Da fikk jeg endelig kjøpt meg Strange Journey volume one Lå gjemt bak i hylla på platekompaniet. Hakke fått checka den ut men sikkert bra. Den er dritbra... verdt hver krone Ja 169,- ække en verdig pris engang for skiva Ble sykt fornøyd! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hvordan betaler dere folks for Splash-billettene? Betaler man på oppkrav når man får det i posten? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Mastercard is your friend. Har billetten i hus, gleder meg. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Måtte ikke skrive inn noe kortinformasjon når jeg bestilte, det sto bare at jeg hadde bestilt og ferdig med det.. så fikk jeg en bekreftelse .pdf på mail..? Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Mums the word, og håp på det beste Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Får håpe på det beste. Noen flere diskusjon'ere som skal nedover(utenom Propaganda)? Stemmer for party med norwegians der nede. /Full. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Fortsetter med noen recommendations. Sjekk ut Granite State, og da spesielt debut-lpen The Breaking Point fra 2006. De slapp også oppfølgeren The RE:Public i år. En til av flere bra spor på plata: Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Now playing: Blackalicious - The Fabolous Ones Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvordan betaler dere folks for Splash-billettene? Betaler man på oppkrav når man får det i posten? Som sagt tidligere så står dama for alt av betaling og reiseplanlegging, men jeg mener hun betalte direkte på nett. Får håpe på det beste. Noen flere diskusjon'ere som skal nedover(utenom Propaganda)? Stemmer for party med norwegians der nede. /Full. Dere kræsjer i campen eller? Jeg skal sove på ett pensjonat ikke så altfor langt unna, men befinner meg på festivalen hele dagen lang.. Gleder meg sykt til halvlitersglass med Long Island Ice Tea :D Cypress Hill - Hand On The Glock Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) 50 Cent vil slutte med Hip Hop. Hva er grunnen? Han synes folk tenker for mye på penger. I lol'd :!: "-Det jeg en gang forelsket meg i, forsvinner sakte, men sikkert. Jeg ønsker å representere den «ekte Hip Hop», det som er igjen " Endret 8. juni 2009 av MKej Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Dere kræsjer i campen eller? Jeg skal sove på ett pensjonat ikke så altfor langt unna, men befinner meg på festivalen hele dagen lang.. Stemmer. Jaa9 & OnklP har signert med Sony Music, noe som var dagens gladnyhet for min del. Det tyder på at skiva er på vei, og med litt ordentlig markedsføring kan de kanskje tjene inn noen grunker, som igjen fører til mer musikk. I like it. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Ken Ring - Trailer 2009 Endret 8. juni 2009 av AvieN Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Ken Ring - Trailer 2009 Dyp sang, har det nye albumet blitt sluppet eller ei? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Dyp sang, har det nye albumet blitt sluppet eller ei? Det er sluppet og han har lagt det ut for gratis nedlasting på hjemmesiden sin, men kanskje ikke med den beste hastigheten . Endret 9. juni 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dagens track! ..En god blanding av hip-hop og reggea Promoe ft. Million stylez - Blind! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dyp sang, har det nye albumet blitt sluppet eller ei? Det er sluppet og han har lagt det ut for gratis nedlasting på hjemmesiden sin, men kanskje ikke med den beste hastigheten . Det er IKKE det nye albumet hans, det er bare en mixtape.. Albumet "Hip Hop" kommer i august en gang. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det er IKKE det nye albumet hans, det er bare en mixtape..Albumet "Hip Hop" kommer i august en gang. Han kaller det album selv da, på bloggen sin. Men du har nok rett Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jazzy Jeff kan sakene sine fortsatt ser jeg. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå