Aldrack Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Mer usikker på The Blaqprint. Sånn passelig greit førsteinntrykk hvertfall. Hvorfor? Alt Premo rører blir til gull, og Poet er ikke verst heller. Hørte bare noen få minutter, men det virket litt kjedelig syntes jeg Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Spør igjen, er hypp på å legge ut no tracks en kompis av meg har recorda. Får dem ikke til mp3, har de i wav kan jeg få posta det i tråden? Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ja, du kan bruke vedleggsfunksjonen. Mer fra The Regiment, her er Heartache: Lenke til kommentar
fflex Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Eminem - Beautiful Endret 2. juni 2009 av fflex Lenke til kommentar
Breakdown Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Ken Ring - Ta Det Lungt Kändisremix! Sjekk også ut den norske versjonen! Hvem vinner? Endret 2. juni 2009 av Breakdown Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Visionaries "If You Can't Say Love" Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Visionaries liker jeg, Stian. Pangaea er bare av flere fine album derfra. En av 2007 finere album slapp Special Teamz gjennom sitt Stereotypez. Dette er Fallen Angelz: Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Ken Ring - Ta Det Lungt Kändisremix!Sjekk også ut den norske versjonen! Hvem vinner? Fet. Den norske suger tepperull. Endret 4. juni 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Dessverre enig. Merker jeg blir litt flau og varm i trynet når Jesse Jones begynner å rappe, etter å ha hørt den svenske versjonen. Det hjelper ikke å holde det nede og være G på Stovner for å kalle seg rapper, man må faktisk kunne rappe, også.. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Loudmouf Choir drar jo låta opp igjen, da. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Blue Sky Black Death & Jean Grae - Away With Me Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Cali Agents - The Anthem Se filmen hos Youtube LAST NED DRM er nå klare med konsept-ep´en ”Gammaldags”. Beatsa er levert av Lasey, Marshtini, Remy Beats og Xebeche. Produsert og mixa av Lasey. Cuts av Pete Noid. Spilt inn hos Norsk Lydstudio. Master av Kjetil Ottersen. Hip-hop´en er tilbake i hip-hop Endret 4. juni 2009 av MKej Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ensom-Gino ft Absouljah Se filmen hos Youtube Refrenget var ikke særlig,men Absouljah drar opp låten. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hei, noen som vet hvilken beat som blir brukt her? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Ken Ring slipper nytt album I DAG! Løp og kjøp Sommerbänken. I følge anonyme kilder, er ikke platen nådd fildelingsnettverkene ennå, men i følge de samme anonyme kildene er dette et spørsmål om timer. Han har visst gratiskonsert i Sofienbergparken nå fikk jeg telefon om, så da stikker jeg bort. God lyd: http://www.barabazz.net/kenring Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2009 Da er helga i full gang. Gjør oppmerksom på at Method Man & Redman opptrer i Oslo i morgen (lørdag), og det gjør også Busy Signal. Fortsatt usikker på hvem av de jeg skal se, men liv skal det bli. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Da fikk jeg endelig kjøpt meg Strange Journey volume one Lå gjemt bak i hylla på platekompaniet. Hakke fått checka den ut men sikkert bra. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Litt chicago greier: Qwel & meaty ogre - the fourth reich of the rich. Beste sporet fra freezer burner, men hele albumet er fett. Mulig disse gutta har fått oppmerksomhet tidligere i tråden, poster denne videoen uansett. Joe Budden Joell Ortiz Royce Da 5 9 Crooked I is: Slaughterhouse - Move On Fet låt, men nå plager noe meg skikkelig. Hvor har jeg hørt den orgel samplen før? Er Blackmoon, det er jeg temmelig sikker på. Kommer faen meg ikke til å få sove før jeg finner ut at det nå, heh. Endret 6. juni 2009 av Talwin Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Noen som har noe lignende hip hop eller? Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Mos def leverer kvalitet som vanlig! Gleder meg til albumet kommer. Har vel lukket allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå