MKej Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Bob,takk for tipset om Nas-Dance. Mistet moren min for en stund tilbake og kjente meg virkelig igjen i hva Nas sier. Kondolerer.. Her er en god sang som har vært på repeat hos meg i det siste: Capital D - Redemption Se filmen hos Youtube Endret 29. mai 2009 av MKej Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Breaknecks - Kompis Kompis, kompis, kompis, kompis! Forresten, vet noen av dere hvilken dirty oppland låt som har denne linja? "Så stygge setninger at folk vrir seg på gulvet i krampetrekninger, like ekkelt som sex med slektinger" Endret 29. mai 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Bob,takk for tipset om Nas-Dance. Mistet moren min for en stund tilbake og kjente meg virkelig igjen i hva Nas sier. Too bad, man. Har selv ikke opplevd å miste noen, men slike låter får meg til å verdsette familien i større grad. Sleeip: Låta heter Stygge Setninger, believe it or not. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Et snev med Oslo-talent her. Hørte at karen hadde releaseparty for den nye mixtapen sin i går. Rexirex - So Fresh Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Grei utførelse, men kjedelig tekst og beat. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Enig med Aldrack, men jeg synes delivery'en hans var middelmådig, at best. Synes han bommer på timingen enkelte steder. Engelskuttalen var derimot ikke helt på bærtur. Hvis han bare er 17 år har han også noen år å bli enda bedre på. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Fikk Blackout 2 for et par dager siden i postkassa:D Digger skiva mer og mer. En låt fra plata: Method Man & Redman - Diz Iz 4 All My Smokers Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MKej Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Madlib - Slim's Return Instrumental hip hop på sitt beste ! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 "The Blaqprint" med Blaq Poet og DJ Premier kommer 30. Juni... høres ut som en klassiker allerede. Sample Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Fett MKei! Mer usikker på The Blaqprint. Sånn passelig greit førsteinntrykk hvertfall. Wu Tang Killa Bees - G.A.T Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Snurrer T.R.O.Y. i sommervarmen her etter litt pilsing. Udødelig sang som måtte ha sin gjensyn. DanielL, kondolerer. Et stort tap, føler med deg. Thendy, wie geht es? Viele grusse von Norwegen. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Leste at noen hadde postet Nas - Dance. Så tenkte å følge i samme fotspor. Det er sjelden jeg føler mye er ekte i hiphop, men dette var det. Utrolig sterk låt, traff meg virkelig - siden jeg nettopp selv har mistet min søster for kreft. Anbefales på det sterkeste Endret 1. juni 2009 av DannyCool Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Off topic men går det å poste wav filer i tråden? Prøvde å konvertere til mp3 men da fikk jeg ikke hele sangen. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Mer usikker på The Blaqprint. Sånn passelig greit førsteinntrykk hvertfall. Hvorfor? Alt Premo rører blir til gull, og Poet er ikke verst heller. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Premo er dyktig, men det betyr ikke at hvem som helst kan høres bra ut på beatsene hans. Dagens låt: Snowgoons Ft. Savage Brothers & Lord Lhus - One Shot Se filmen hos Youtube Fantastisk energi i denne låten. Føler jeg har sovet på Snowgoons. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Snowgoons sine beats er ofte fengende, men jeg føler de blir for shallow og enkle. Går lei dem på null-komma-niks. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) For dem måtte ønske en litt annerledes arena så kommer Q-Tip, Immortal Technique, Joddski m.fl. til Ekstremsportveko på Voss ultimo juni i år: http://www.ekstremsportveko.com/?page=3&show=19 Ellers slapp The Regiment en finfin lp tidligere i mai, A New Beginning, som jeg vil anbefale alle å lytte igjennom. Ganske jevnt bra album, til forskjell fra mye annet som slippes i dag. Her er bare et utdrag; The Regiment - Old School Vibe Se filmen hos Youtube Endret 2. juni 2009 av Torbjørn. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Yeah, Apollo Brown on the beat Edit: DRM Ep'en "Gammaldags" var meget bra, noe av det beste norske hip hop'en på en stund.. Endret 2. juni 2009 av MKej Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ormstunge - Vekk i morgen Deilig beat. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 De to siste låtene hadde chill beat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå