Rampage Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Akta IP-ban. L da Headtoucha feat. K-Slaughta & Paw Dukes - Sunshine (prod. by Soul Supreme) Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Digg låt Rampage. Dagens: Black Milk - U Feat. Kory & Ty Se filmen hos Youtube Albumet Popular Demand av Black Milk bør sjekkes ut. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 I henhold til retningslinjene §1, må jeg be debattanter ærbødigst, holde seg til trådens tema. Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette den aktuelle tråd, men rapporter. I henhold til retningslinjene ble '5' innlegg slettet fra tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Focking great mann! Eminem - Bagpipes From Bagdad Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Albumet Popular Demand av Black Milk bør sjekkes ut. Indeed, men foreløpig står Tronic sterkest i min bok. Eksamen i morra, i anledningen pusher jeg en real banger. Notorious B.I.G ft. Method Man - The What Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Endret 28. mai 2009 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Når vi først er i Eminem-humøret, mannen i sin beste form. Jay Z feat Eminem-Renegade Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ikke i sin beste form etter min mening, men bra er han der ja. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Rent teknisk er han jo totalt gal der,og han slår i mine øyne Jay Z i sin egen låt. Man kan fint si at han er sterkere lyrisk i andre låter men utføringen her er bare helt syk. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Indeed, men foreløpig står Tronic sterkest i min bok. Enig med den. Kjørte Tronic på mp3-en på bussen i dag. Herlig produksjon. Har forresten også eksamen i dag. Begynner om 5 min. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 hipp hopp er for folk som ikke eier musikalsk inteligens eller smak. Like smart som å påstå at alle rockere ofrer lam og velter gravstøtter..dumbass Indeed, men foreløpig står Tronic sterkest i min bok. Enig med den. Kjørte Tronic på mp3-en på bussen i dag. Herlig produksjon. Har forresten også eksamen i dag. Begynner om 5 min. Lykke til dude! Dagens : Outkast- I like the way you move Helt dilla på gamle Outkast tracks om dagen. Mye gode sommerlåter! -Proppen Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Nå er ikke I Love The Way You Move blant de eldre spør du meg da Tenker mer på låter som Rosa Parks, ATLiens, Aquemini osv når det går i "gamle" Outkast låter. Men for all del,Speakerboxx/The Love Below er god den og. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Speakerboxx/The Love Below har et par bra låter, men er ellers ganske kjedelig, spør du meg. ATLiens er min favoritt. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 En av mine favoritter er fra første ihvertfall: Outkast - Southernplayalisticadillacmuzik Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ferdig med eksamen i dag, og har begynt på en sommerferie som strekker seg over tre(3!) HELE måneder. Se opp for en festglad Bob_3 i Trondheim i dag. I anledningen feirer vi med en Jigga-klassiker, som fantastisk sampler en allerede fantastisk Isaac Hayes-låt(Walk On By, hvis noen skulle bry seg med å sjekke): Jay-Z - Can I Live Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Nå er ikke I Love The Way You Move blant de eldre spør du meg da Tenker mer på låter som Rosa Parks, ATLiens, Aquemini osv når det går i "gamle" Outkast låter. Men for all del,Speakerboxx/The Love Below er god den og. Syns tia flyr fort nok til at det har gått noen år og da noe av det eldre, men ja..du har rett, finnes eldre enn det også Presenterer herved fjorårets sommerlåt som uten tvil kommer til å pumpes på docking i parken i år også! Dungeon Family - Follow the light Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ferdig med eksamen i dag, og har begynt på en sommerferie som strekker seg over tre(3!) HELE måneder. Se opp for en festglad Bob_3 i Trondheim i dag. 3 måneder ferie? Kløpp deg og få deg en jobb, kis. Hustle, hustle. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jobb har jeg, du finner meg bak kassa på Platekompaniet. Klippe meg skal jeg også få til, bare vente til jeg kommer hjem så jeg slipper å betale selv. I kveld derimot, er det fullt fokus på festligheter. Dragvoll<3 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Bob,takk for tipset om Nas-Dance. Mistet moren min for en stund tilbake og kjente meg virkelig igjen i hva Nas sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå