Blue Scholar Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeru The Damaja - 99.9 % Se filmen hos Youtube Noen som vet hva som har skjedd med Fort Minor, forresten? Kommer de med noe nytt eller var det bare en engangsgreie? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Mye god musikk her nå gutter, kjekt å se så mye kvalitet på et sted. Her er en god gammel klassiker, var vel Onyx som gravde frem denne i sin tid Buckshot LeFonque - No Pain, No Gain (Salaam Remi Remix) Kanskje den mest gjennomførte remixen som finnes der ute. Saxen er rett og slett deilig. Fin gjensyn. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Mye god musikk her nå gutter, kjekt å se så mye kvalitet på et sted. Her er en god gammel klassiker, var vel Onyx som gravde frem denne i sin tid Buckshot LeFonque - No Pain, No Gain (Salaam Remi Remix) Kanskje den mest gjennomførte remixen som finnes der ute. Saxen er rett og slett deilig. Fin gjensyn. Et ord kompis: what.cd!! Dj Sleepy feat Thomas Rusiak - Cold world Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Vil bare dele denne episoden fra Black Cab Sessions med The Cool Kids. Veldig artig konsept hele greien, og mye snacks der for de som ikke begrenser seg til kun Hip Hop. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Fully G - There She Goes Again Takk til Mr.Thendrup for tipset Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Kjøpte relapse kul skive det, mye bra låter på den men et par som er litt smack that stilen hvis dere skjønner jeg mener. Sånn omtrent etter forventningene. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Vil bare dele denne episoden fra Black Cab Sessions med The Cool Kids. Veldig artig konsept hele greien, og mye snacks der for de som ikke begrenser seg til kun Hip Hop. Det der var jo drit fett Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Dagens låt: Tanya Morgan - We Be Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Tanya Morgan var jo dritfett. Må sjekkes ut. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hyggelig at du drar frem igjen den, Thendrup TM har for øvrig akkurat kommet med nytt album: Brooklynati, som er et tenkt by basert på elementer fra Cincinnati og Brooklyn. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Dagens låt:Tanya Morgan - We Be Chill låt mann. Lagt til i fav's på youtube Dagens : Dj Khaled-Brown Paper Bag money Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Alright..jeg trenger hjelp til å finne en track her. Er så og si sikker på at det er snakk om Outkast, eventuelt en solo låt fra Andre3000. Kjennemerket er "whoodi Whooo" ett eller annet i refrenget... Veit dette er far fetched, men verdt forsøket. Tett forum / street cred til den som finner ut av denne! -Proppen Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hootie Hoo heter den og ja,det er Outkast Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hootie Hoo heter den og ja,det er Outkast Hjertelig..bomma litt på sitatet..skal sies at jeg fikk med meg 10 sekunder av sangen mens jeg var skækk som ett uvær, så imponerende nok at jeg fikk ned noe i nærheten Street cred til deg! -Proppish Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Skjer med nada trafikk i god tråden a? ..Kjeder rævva av meg på jobb..jeg får vel slenge opp noe som jeg har rocka uttalige ganger i dag! Tungtvann - Bodø City Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 hipp hopp er for folk som ikke eier musikalsk inteligens eller smak. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) hipp hopp er for folk som ikke eier musikalsk inteligens eller smak. Trodde du tok hintet når du mista første posten din her? Voks opp. Og hipp hopp er det noe alà tekkchno? Endret 28. mai 2009 av Rampage Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Kom tilbake når du har lært deg å skrive, CS93. Jeg foreslår du går tilbake til headbaningen din og får slag, noe for deg kanskje? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 hipp hopp er for folk som ikke eier musikalsk inteligens eller smak. Tviler sterkt på at du er noe særlig intelligent selv eller har peiling på hva du prater om prøv gjerne igjen. Og ja Propaganda, har vært litt dødt i det siste. Må få litt liv igjen Denne fortjener en repost: Souls Of Mischief - Step To My Girl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå