Cuneax Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Innlegg som bryter med retningslinjene og svar til dette er slettet fra tråden. Kommentarer til moderering tas via personlig melding og ikke i tråden. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg og en kompis har startet en "Rap/ Hip-Hop" liste i Spotify, så jeg tenkte vi her i forumet kunne bare forsettet på den. Eller hur? http://open.spotify.com/user/mesic/playlis...lPxjtI2GXxwgvE4 Noe jeg ikke liker med den listen er at det er alt for mange sanger av samme artist. Ser bare en rekke med Nas, og så en annen. Dessuten er listen svær allerede. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Whatchu talkin' bout, er en masse av artister der. Raekwon feat. Ghostface Killah - Heaven & Hell Se filmen hos Youtube Rae og Ghost, kan ikke gå galt. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 The Tones - Invited Me Se filmen hos Youtube Se opp for albummet Dreamtalk; bra saker. saftpresser: I forumet poster man youtubevideoer ved å skrive kopiere de 11 sifrene i videoens adresse (i tilfellet ovenfor tilsvarer det bxG-wZ7iGVc), og lime de inn mellom youtube og /youtube (men med klammer rundt) Som her: [youtube]bxG-wZ7iGVc[/youtube] Ok? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Nå vet jeg det er mye kontrovers rundt Ken Ring og snakk om at han egentlig snakker masse dritt han ikke vet noe om.(noe som er tydelig i youtube-kommentarene her) Allikevel digger jeg stemningen i denne sangen: Ken Ring - Cutta Dom ------ Forresten: Et useriøst forsøk på litt Jay-Z-esque musikk. Meg som ghostwriter, meg og en kompis som collaber på produksjonen, og en annen kompis som rapper. Mulighet for alkohol inne i bildet. Hva tror dere er sjansen er for en Topp-20-hit? Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Sikkert ikke ukjendt, men en undervurdert låt av Immortal. Gjennomført og sann. Uten paranoide konspirasjonsteorier. Men med blant annet de flotte og makabre ordbildene han er så flink på. Immortal Technique - Leaving the Past! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Forresten: Et useriøst forsøk på litt Jay-Z-esque musikk. Meg som ghostwriter, meg og en kompis som collaber på produksjonen, og en annen kompis som rapper. Mulighet for alkohol inne i bildet. Hva tror dere er sjansen er for en Topp-20-hit? Ikke-eksisterende. Men køyr på, dette vil jeg høre. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 Forresten: Et useriøst forsøk på litt Jay-Z-esque musikk. Meg som ghostwriter, meg og en kompis som collaber på produksjonen, og en annen kompis som rapper. Mulighet for alkohol inne i bildet. Hva tror dere er sjansen er for en Topp-20-hit? Ikke-eksisterende. Men køyr på, dette vil jeg høre. Yeaaah, håper det blir noe av, men hvis vi er sånn halvveis fornøyde får jeg sikkert lagt det ut. Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg og en kompis har startet en "Rap/ Hip-Hop" liste i Spotify, så jeg tenkte vi her i forumet kunne bare forsettet på den. Eller hur? http://open.spotify.com/user/mesic/playlis...lPxjtI2GXxwgvE4 Noe jeg ikke liker med den listen er at det er alt for mange sanger av samme artist. Ser bare en rekke med Nas, og så en annen. Dessuten er listen svær allerede. Derfor det hadde vært fint om ehs5 opprettet denne playlisten, som trådstarter. Han kunne oppdatert førsteposten og informert folk om denne playlisten, i tillegg til å lage regler for akkurat dette. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Eyyy, ny tråd jo, så den ikke før nå. Cheers! Big L - The Big Picture (Intro) Ikke den lengste sangen (er tross alt bare en intro), men jeg syns den bare er så utrolig chill. Premo leverer som vanlig varene og Big L er også ganske mesterlig, selv om det ikke er mye tekst i sangen. Skulle ønske han ble nevnt i førsteposten btw. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 noen som vet om noe mer musikk med MYE scratching i , og noe musikk til og breake til <33 HipHOP<33 Hehe "wracko wracko" gutten er tilbake? Ingenting slår . Tusen takk til den som linka den i den gamle tråden. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Hah. Denna sangen har gått oppat en del ganger. Skratte like mye hver gang. Jaa9 ft. Pi - Grisegutt Edit: beaten er jo genial og ;D Endret 13. januar 2009 av NorThy Lenke til kommentar
Thend Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Ænn, tu, tri, fir! Ikkeno som bygderap. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Nei hvertfall ikke hvis de er som den der, blir jo i tullete bra humør av slikt. Treng mer av sånne sanger. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg og en kompis har startet en "Rap/ Hip-Hop" liste i Spotify, så jeg tenkte vi her i forumet kunne bare forsettet på den. Eller hur? http://open.spotify.com/user/mesic/playlis...lPxjtI2GXxwgvE4 Noe jeg ikke liker med den listen er at det er alt for mange sanger av samme artist. Ser bare en rekke med Nas, og så en annen. Dessuten er listen svær allerede. Derfor det hadde vært fint om ehs5 opprettet denne playlisten, som trådstarter. Han kunne oppdatert førsteposten og informert folk om denne playlisten, i tillegg til å lage regler for akkurat dette. Det kan jeg godt. Har vi noen gode idéer på hvordan dette skal fungere? Skal vi bare legge inn favorittsanger som vi vil? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 SEEK feat. Edo. G - Perspective so simple, so dope. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kveldens låt. Aldri hørt mye av Brother Ali men da annledningen bød seg poppet jeg MP3 spilleren til en kompis i ørene, og sangen tok virkelig av. Jeg elsker harde sanger med en god tekst, og Brother Ali har (I denne sangen) vist seg utmerket. Er det andre sanger som er verdt å høre av Ali, eller lignende sanger (Hardeish), så er det bare å linke. Brother Ali - Victory! (Come Forward) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Begynte se gjennom gamle sanger, og denne må postes her ass!, selvom jeg regner med at de fleste har hørt den.. Kanye West - Trough the wire EDIT: Hakke giddi å sjekke Kanyes nye album engang Endret 13. januar 2009 av The Fox Lenke til kommentar
blured Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Jeg og en kompis har startet en "Rap/ Hip-Hop" liste i Spotify, så jeg tenkte vi her i forumet kunne bare forsettet på den. Eller hur? http://open.spotify.com/user/mesic/playlis...lPxjtI2GXxwgvE4 Noe jeg ikke liker med den listen er at det er alt for mange sanger av samme artist. Ser bare en rekke med Nas, og så en annen. Dessuten er listen svær allerede. Derfor det hadde vært fint om ehs5 opprettet denne playlisten, som trådstarter. Han kunne oppdatert førsteposten og informert folk om denne playlisten, i tillegg til å lage regler for akkurat dette. Det kan jeg godt. Har vi noen gode idéer på hvordan dette skal fungere? Skal vi bare legge inn favorittsanger som vi vil? Litt vanskelig det der. Kan man legge til hvilke sanger man vil, blir det fort til at sangene som legges til ikke er så veldig gjennomtenkte. En slik liste begynner vel også veldig fort å inneholde veldig mye av samme artist osv, fordi fanboys ønsker å fremme "denne" enkelte artisten. Det jeg personlig ønsker med denne listen er at det skal bli noe man kan bruke for å utvide horisonten sin litt og for å finne litt bortgjemte "gems". Men for å få til det, må det endel retningslinjer til, og da vil det plutselig begynne ta endel plass i denne tråden. I utgangspunktet tenkte jeg en liste, som hadde noen regler ála dette: *Hver bruker kan legge ut fem låter de selv liker, eller selv ønsker å fremme. *Og det er ikke lov til å legge ut mer enn to sanger av samme artist elns *Det er selvfølgelig ikke lov til å slette sanger av andre, eller flytte på de i spillelisten. *Når man legger ut nye sanger skal de alltid plasseres helt nederst. (Dette for at når man har gjort seg kjent med playlisten, skal slippe å måtte lete gjennom hele listen for nye sanger, istedet for bare helt nederst) Uansett, det er ikke så veldig mye jobb å opprette denne listen at det gjør noe... så det går an å prøve en av delene, og fungerer ikke det, lager man en ny liste med nye regler. Endret 13. januar 2009 av macros. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Også mulig å opprette en egen hip-hop-spotify-tråd, hvis man er redd for at det blir for mange innlegg om lista i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå