Propaganda Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Promoe har lenge vært en av mine favoritter og jeg må innrømme at jeg flira godt når jeg hørte denna tracken. Promoe - Svennebanan Som Promoe selv sa når han spilte i Cuba parken på 17 mai, så er ikke dette helt han sin stil, men morsomt er det uansett! Svennebanan! Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 One Be Lo - Wake Up Fant ingen annen versjon, låta starter rundt 2:00. Faen så smooth Veldig bra! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 One Be Lo er skitbra, en av de mest undervurderte rapperne synes jeg... Og til dere som digger Dr. Dre, Snoop, Warren G og G-Funk generelt: Twinz - Don't Get it Twisted Conversation albumet er hærrrligt. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Har nettopp hørt gjennom Relapse igjen og jeg må si at det er en del gode låter. Særlig Insane, Deja Vu, Beautiful og Underground/Ken Kaniff. Og bonustrackene Careful What You Wish For og My Darling. Endret 21. mai 2009 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Saigon - Prepare for War (Produced by Statik Selektah) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Har nettopp hørt gjennom Relapse igjen og jeg må si at det er en del gode låter. Særlig Insane, Deja Vu, Beautiful og Underground/Ken Kaniff. Og bonustrackene Careful What You Wish For og My Darling. Enig, liker albumet mer og mer, hver gang jeg hører gjennom det. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Favorittene fra Relapse er Beautiful, My Mom, Deja Vu og Same Song And Dance. Også enig i at plata virker sterkere jo mer man hører gjennom den. Skremmer meg likevel smått når jeg ser mange på Kingsize antyde at de syns Relapse er sterkere enn SSLP og MMLP. Enten må de være maks 14 år gamle eller så må de være så fastbundet i nåtiden at de ikke kan se hvor mye sterkere Em's tidligere album er. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Skal innrømme at Relapse vokste smått på meg, men jeg står fortsatt på at det er et svakt album. VG's anmeldelse(ga 6er) står som nok et eksempel på at musikkanmeldere sjeldent har peiling, når det ble hevded at Eminem spytter fortsatt med den gode, gamle flowen, eller noe i den duren. Makan. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Selvsagt er det ikke på linje på SSLP og MMLP der så og si alle sangene var rå til beinet, sånn Em skal låte. Men vil faktisk si Eminem Show ikke er så mye bedre. Omtrent like bra. Er noen sanger på Relapse som er minst like gode som de bedre sangene på TES, om ikke bedre, men det er også noen sanger som er helt ræv (kommers?). Opp i opp er Relapse på linje med TES etter min mening. Men hør gjennom de sangene jeg nevnte ista. Virkelig bra shit. Vokser på deg. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Insight Feat. Kohndo - Stick To Ground Nå er det ikke meningen å bare slenge inn en tilfeldig låtanbefaling. Insight er vanvittig dyktig, og er en av mine absolutt favorittrappere. Albumet The Blast Radius bør sjekkes ut av samtlige på den ene eller andre måten. Ligger en del på youtube. Endret 22. mai 2009 av stoltz Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Utrolig bra låt, stoltz. Skal helt klart sjekke ut mer av Insight. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Nå som Danger Mouse har leaket ny plate passer det seg å ta frem en plate fra da han var "straight hip-hop". Danger Mouse & Jemini - Ghetto Pop Life (2004): Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Mye god musikk her nå gutter, kjekt å se så mye kvalitet på et sted. Her er en god gammel klassiker, var vel Onyx som gravde frem denne i sin tid Buckshot LeFonque - No Pain, No Gain (Salaam Remi Remix) Hvilke låter bør være med på en samleskive med skandinavisk hiphop? Endret 23. mai 2009 av AvieN Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hvilke låter bør være med på en samleskive med skandinavisk hiphop? Ken Ring er vel en sterk kandidat? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Skal innrømme at Relapse vokste smått på meg, men jeg står fortsatt på at det er et svakt album. VG's anmeldelse(ga 6er) står som nok et eksempel på at musikkanmeldere sjeldent har peiling, når det ble hevded at Eminem spytter fortsatt med den gode, gamle flowen, eller noe i den duren. Makan. Kunne ikke vært mer enig når det gjelder anmeldelsen i VG,blir flaut når hun sier at Relapse er bedre enn MMLP. Virker som hun bare har hørt gjennom platen en gang og bestemt seg for å gi den en sekser og ferdig med det. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hvilke låter bør være med på en samleskive med skandinavisk hiphop? Ken Ring er vel en sterk kandidat? Jepp, men Ken Ring er ikke en låt Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hvilke låter bør være med på en samleskive med skandinavisk hiphop? Fins jo en samleskive med skandinavisk hiphop, Scandalnavia vol.1 Her er noen låter som bør være med, imo: Kevin & Mae - En av fem Tommy Tee - Takin ova Tungtvann - Bransjehora Warlocks - Flashbacks [Tee & Hawk Remix] Looptroop - Fort Europa Klovner i kamp - Nattens Sønner Chords - The Luckiest Man Alive Kan sikkert skrive en hel A4 side, men dette får holde Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hvilke låter bør være med på en samleskive med skandinavisk hiphop? Fins jo en samleskive med skandinavisk hiphop, Scandalnavia vol.1 En av fem er jo morsom, ellers så er den ikke så stas imho. Her er noen låter som bør være med, imo:Kevin & Mae - En av fem Tommy Tee - Takin ova Tungtvann - Bransjehora Warlocks - Flashbacks [Tee & Hawk Remix] Looptroop - Fort Europa Klovner i kamp - Nattens Sønner Chords - The Luckiest Man Alive Kan sikkert skrive en hel A4 side, men dette får holde Flere gode tips her, takker Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) The cool kids-I got colors Se filmen hos Youtube Endret 23. mai 2009 av mrjazz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå