Mastema Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvilken nettside er egentlig best å kjøpe albummer fra a? play.com er ganske brukbart. De har et rimelig bra bruktmarked hvor du finner det meste. Billig er det også. Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 thx play.com så ikke så verst ut:P Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 One Be Lo - Wake Up Se filmen hos Youtube Fant ingen annen versjon, låta starter rundt 2:00. Faen så smooth Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 God 17 mai Turister i Norge - Evig ferie (HD på youtube) Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Bob_3: Capone -N- Noreaga - Love Ya Moms. Thendrup: Ken Starr ftw. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 God 17 mai Turister i Norge - Evig ferie (HD på youtube) Der ja, det liker man. En gammel venn og medruss som spytter bra, men selv liker jeg Vincent bedre på denne: Vinzy V feat. Pumba - Turister i Norge remix Lenke til kommentar
Minus Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Hva synes dere Delinquent Habits? Akkurat oppdaget gruppa og synes musikken er skikkelig kos. Tar gjerne i mot navn på andre grupper i samme stil. Endret 17. mai 2009 av Minus Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Synes flere av sangene deres er bra. De største hit'ene er vel Tres Delinquentes, Lower Eastside, Here Come the Horns og Return of the Tres. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) God 17 mai Turister i Norge - Evig ferie (HD på youtube) Der ja, det liker man. En gammel venn og medruss som spytter bra, men selv liker jeg Vincent bedre på denne: Vinzy V feat. Pumba - Turister i Norge remix Har hatt anledningen til å møte Vincent et par ganger, veldig ålreit fyr som faktisk forstår hiphop, tror vi vil høre mer fra han fremover. Ingen av sangene til Turister i Norge ble i det hele tatt nominert som årets russesang, ikke engang under hiphopkategorien, slik jeg forsto det.. Latterlig. Endret 17. mai 2009 av ehs5 Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 DJ Khaled "I'm So Hood" Brown paper bag money! Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Breaknecks - All yours Feeet norsk underground Endret 18. mai 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Hip-hop er ikke helt min greie, men jeg har likevel et par favorittalbum. Håper dere har noen forslag basert på mine eksempler. Warren G - Regulate Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 18. mai 2009 av tjalla Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Velkommen til tråden, og hvis du følger med her vil du nok få en god del anbefalinger, sjekk gjerne ut tidligere sider i tråden og du vil finne veldig mye god hip-hop. Men tre steg du må gjennomgå først. 1. Les førstepost, og bli kjent med reglene 2. Rediger din forrige post så den følger reglene 3. Enjoy the thread Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Busta Rhymes feat. P. Diddy & Pharrell - Pass The Courvoisier Part 2 Don't this shit make a ni**a wanna Jump Jump!! Endret 19. mai 2009 av Torbjørn. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Breaknecks - All yours Feeet norsk underground Vært fan av Breaknecks i lengre tid, selvom de til tider må dra på med noen heftige nødrim Er personlig på en skikkelig Rhymefest bølge for tiden! Love it Rhymefest- No Sunshine Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Her kommer en versjon av Karpe Diem sin track som i mine øyne er 100 ganger bedre..Pull up! Joddski! Joddski & RSP - Hålogalandslaget Så denne live på skuret forrige mandag og gutta rocker micen sykt hardt! Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Beklager Karpe Diem, men herregud her blir dere eid. Men sånn er det når Norges beste norsktalende rapper kommer på mic'n. RSP klarer seg også bra. Nordnorsk er perfekt for rap! Og jeg er fra Sør-Norge. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Beklager Karpe Diem, men herregud her blir dere eid. Men sånn er det når Norges beste norsktalende rapper kommer på mic'n. RSP klarer seg også bra. Nordnorsk er perfekt for rap! Og jeg er fra Sør-Norge. Tungtvann var jo i sin tid uten tvil noe av det råeste i Norge! .. Jørg1 nå kjent som Joddski følger det opp med sykt fete Raggabalder kvelder med Jan Steigen og nå ett jævlig fett solo album. Joddski - BOOYAKA BOOYAKA Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Joe Budden - In My Sleep Se filmen hos Youtube Budden har vokst på meg i det siste... "I just bought a first class trip to nowhere, everybody goes there." Lenke til kommentar
fflex Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 DJ QUIK & KURUPT 9X'S OUTTA 1O Rå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå