ehs5 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2009 True Magic er undervurdert. Et særpreg over det albumet. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Tupac - My Block (remix) ' Aaaah quality Endret 13. mai 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det meste er bedre enn å lese til mediesosiologi-eksamen, så her kommer en godlåt i anledning at Mos Def snart dropper ny skive. Mos Def - Murder Of A Teenage Life Beaten er jo gudesendt Konge album, men favoritten er framleis black on both sides Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 En ting kan sies om Papoose, han arbeider jammen hardt. Fra Wikipedia: Mixtapes 2004: StreetSweepers Presents Papoose: Art of War 2004: StreetSweepers Presents Papoose: Street Knowledge 2004: StreetSweepers Presents Papoose: The Beast From The East 2004: StreetSweepers Presents Papoose: Election Day 2005: StreetSweepers Presents Papoose: A Moment Of Silence 2005: StreetSweepers Presents Papoose: Underground King 2005: StreetSweepers Presents Papoose: Sharades 2005: StreetSweepers Presents Papoose: Mixtape Murder 2005: StreetSweepers Presents Papoose: A Bootlegger's Nightmare 2005: StreetSweepers Presents Papoose & Memphis Bleek: Bedstuy Do Or Die 2005: StreetSweepers Presents Papoose: Unfinished Business 2006: StreetSweepers Presents Papoose: Menace II Society Part 2 2006: StreetSweepers Presents Papoose: A Threat And A Promise 2006: StreetSweepers Presents Papoose: The Boyz In The Hood 2006: StreetSweepers Presents Papoose: The 1.5 Million Dollar Man 2006: StreetSweepers Presents Papoose: Second Place is the First Loser 2006: StreetSweepers Presents Papoose: The Fourth Quarter Assassin 2007: StreetSweepers Presents Papoose: Internationally Known 2007: StreetSweepers Presents Papoose: Already A Legend 2008: StreetSweepers Presents Papoose: Build Or Destroy 2009: StreetSweepers Presents Papoose: 21 Gun Salute 2009: StreetSweepers Presents Papoose: Military Grind Han og Weezy dropper mer mixtapes enn noen andre ass... love it! Ken ring - Flashback från häktet Ken Ring for prez! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Da er det bestemt! Young Jezzy kommer til Quarten. Festivalen hinter også om avsløringer av flere hiphop-navn i tiden framover. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Da er det bestemt! Young Jezzy kommer til Quarten. Festivalen hinter også om avsløringer av flere hiphop-navn i tiden framover. De har jo alt fra lovt acts, til å bryte løftene, til å hinte om nye artiser... Fuck that shit...altfor useriøst.. Dyrt er det også! Splash > Hove Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Blackout 2 er ute nå... Fått hørt litt på det, not bad Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ahoy! Til dere som er noe fan av Reggea / Dancehall så anbefales det å møte opp på Hausmania i Oslo på lørdag for en bangin' kveld! Raggabalder fyrer nok en gang løs og skal underholde folket og sørge for at vi alle er slitne og kleine på 17 mai. Når / hvis man kommer seg opp på 17 mai, så er Cuba parken the place to be i år. Promoe og Joddski ( Tidligere Jørg1 ) fra Raggabalder skal ha konsert, det blir nok knallbra! Dagens god låt : Cunnin Lynguists feat. Masta Ace - Seasons Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Nice, siste skiva til Cunning er forøvrig THA BOMB som det heter på godt norsk. Her er en god gammal summertuned-up g-funk godfunklåt: South Central Cartel - It Don't Stop Endret 15. mai 2009 av Dopegame Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Skal på release party for en metal skive i dag , så prøver å fylle dagen med mest mulig hip-hop før jeg havner der... Må jo dra når man har fått shoutout på plata ..første hip-hop duden som har fått det på en metal plate trur jeg hehe... Fikk kjeft i går av dama fordi jeg har gått glipp av denne godlåta : Rhymefest feat. Kanye West - Brand New Skjønner jeg forsåvidt godt, syns tracken er fet jeg ass... Må tydeligvis få lasta ned mer av Rhymefest..fet flow! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Husker jeg kicka sykt på Rhymefest-skiva da den kom for en god stund siden. Tracken med ODB er flott. Ikke spilt den så mye i det siste, er hovedsakelig Splash-artister det går i. Og Blackout! 2, herregud den vokser på meg. Diz is 4 all my smokerz er absolutt fantastisk, fant den ikke på youtube. Noen som kan slenge inn noen tips til låter som omhandler mødre i gode ordelag? Nas - Dance, 2Pac - Dear Mama, eMC - U Let Me Grow etc. Ikke Eminem eller yo momma-låter. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Lalalalala, vil ikke høre noen BO 2 låter før jeg har skiva i hendene ass Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jammen på tide at jeg kom med en ny låt-/artistanbefaling igjen. Kenn Starr - Waitin' on You (prod. Khrysis) Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Noen som kan slenge inn noen tips til låter som omhandler mødre i gode ordelag? Nas - Dance, 2Pac - Dear Mama, eMC - U Let Me Grow etc. Ikke Eminem eller yo momma-låter. DMX sin låt I Miss You er bra. Handler om bestemoren til X. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg fikk Eminem-plata i posten idag. Skulle ikke den gis ut 19. mai? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Som den nerden jeg er må jeg sikre meg innlegg nummer 1337. Sorry folkens Fake Han fikk en fake plate i posten? Endret 15. mai 2009 av phoNte Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ill Bill - My Uncle Brutalt er det rette ordet for denne låta Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hvilken nettside er egentlig best å kjøpe albummer fra a? Lenke til kommentar
Art Vandelay Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Platekompaniet har ganske bra utvalg synes jeg. (Kanskje litt dyrt i forhold til andre steder) Endret 16. mai 2009 av Cunninlynguists Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå