Propaganda Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Back fra ferie på Kypros...chilllll.. Devin the Dude på Rockefeller i kveld, ett must! Har du ikke billett så gjør det du kan for å snike deg inn. Stempel kopiering fungerer bra Dagens track og en av de feteste disse tracksa ever!! : Masta Ace - Acknowledge Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2009 Hadde nok vært og sett Devin i kveld hadde det ikke vært for at jeg skal ut i høljeregnet på Tryvann og se Xzibit i kveld. Xzibit - Thank You (Live hos David Letterman) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Devin over Xzibit any day ..har sett X før også, og jeg er litt for gammal til å henge på russetreff! hehe Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Noen som har hørt Dynamite Deluxe - Mein Problem (Take it Easy)? Vet ikke helt om jeg er så begeistret for tysk hip-hop, men beaten på den er sinnsykt digg. EDIT: Det jeg egentlig ville frem til var om noen visste om instrumentalen fantes noe sted? Endret 8. mai 2009 av Bjørshol Lenke til kommentar
Laezy Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Se filmen hos Youtube en jævli chill sang av Capone-N-Noreaga (CNN) fant bare instrumentalen, men den er jo så syykt bra. DJ Premier er et GENI! Endret 8. mai 2009 av Laezy Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hadde nok vært og sett Devin i kveld hadde det ikke vært for at jeg skal ut i høljeregnet på Tryvann og se Xzibit i kveld. Xzibit - Thank You (Live hos David Letterman) Det der syns jeg var en bra opptreden av Xzibit! Ektefølt. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hadde nok vært og sett Devin i kveld hadde det ikke vært for at jeg skal ut i høljeregnet på Tryvann og se Xzibit i kveld. Xzibit - Thank You (Live hos David Letterman) Det der syns jeg var en bra opptreden av Xzibit! Ektefølt. Beste opptreden av Xzibit jeg har sett. Fikk følelser nå til og med Lenke til kommentar
Art Vandelay Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvorfor er ikke Redman i lista? Lenke til kommentar
Laezy Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Showbiz & AG - Next Level (DJ PREMIER) utvilsomt en oldschool klassiker. blir aldri lei av beaten, dj premier er kongen starten på tredje verset er syykt bra: Well it's me meaning the A to the dashI'm fast to get the cash now I'm going like the path Lenke til kommentar
Thend Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvorfor er ikke Redman i lista? Lista er ufullstendig, rotete og noe inkonsekvent, men sånn er det bare. __ Og ikke siter hele youtubevideor, 'a, folkens. Det blir så rotete. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Back fra ferie på Kypros...chilllll.. Devin the Dude på Rockefeller i kveld, ett must! Har du ikke billett så gjør det du kan for å snike deg inn. Stempel kopiering fungerer bra Er i kypros nå Ikke mye hip-hop å få kjøpt her etter hva jeg har sett i butikker. Eneste minus med turen er jo at som du sa devin konserten, du får gi meg og de andre som ikke fikk vært der et lite sammendrag! Forresten, du var vel ikke tilfeldigvis på Ayia Napa? Endret 10. mai 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Da slenger jeg opp en utrolig følelsesladet låt, der Vinnie Paz virkelig spytter med innlevelse. Jedi Mind Tricks - Before The Great Collapse Se filmen hos Youtube Så er det om å gjøre å poste fortsettelsen. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Har hørt mye på Jean Graes Jeanius i det siste. Likte spesielt disse to låtene: This World Se filmen hos Youtube My Story Se filmen hos Youtube Endret 10. mai 2009 av Mastema Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 noen som har tankat em albumet eller ? tight produksjon fra Dre hele veien, ikke totalt nyskapende, men likevel tight til benet. en del kule låter og en del wack, kommer nok til å pushe en del units tho. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Tok meg friheten til å anskaffe Em-albumet, det forsvinner raskt fra harddisken. Hele plata var som jeg fryktet; totalt wack. Det skjærer meg i hjertet å si det, som Shady-fanboy. Det eneste som minnet om gode, gamle dager var skitsa. Intro-sporet med Dominic West(McNulty i The Wire) var funny. Så var det det med å lese førstepost da, folkens, Kun én video pr. innlegg. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Fy faen du har postet mye Bob_3 til å ha vært medlem så kort Men jea, den skitten forklarer vel hvorfor Em har blitt som han har blitt. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Snodig, sett i forhold til de fleste andre på forumet poster jeg lite. Det er brukere på forumet med dobbelt så mange innlegg som ble medlem etter meg. Røyk fort med noen hundre innlegg på Oscar-natta, blant annet. Når man i tillegg anmelder størstedelen av filmene man ser i filmforumet, vokser det fort. eMC - Winds Of Change Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Mulig disse gutta har fått oppmerksomhet tidligere i tråden, poster denne videoen uansett. Joe Budden Joell Ortiz Royce Da 5 9 Crooked I is: Slaughterhouse - Move On Endret 10. mai 2009 av Hydrolift Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hydrolift: God damn. Den var tøff. Rett og slett knall for å være 2009. Video, også. Takker. Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Ganske najs låt egentlig Grouch & Eligh - Without Love Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå