Krisdoffer Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) YO DAWGS! Lurte på om noen var villige til å dele Spotify-playlists med andre deltakere i tråden. Selv digger jeg hiphop, men sliter med å finne de "rette sangene". Hadde vært topp. edit: ørliten leif Endret 5. mai 2009 av Krisdoffer Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 here you go http://open.spotify.com/user/haze_/playlis...ct2Ioirw6ELEKgd Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Stor forskjell på de som lager musikk for å imponere og de med penger som bare lager noe for å lage noe(for å tjene enda mer penger), imho. Det er også forskjell på de som lager musikk for å imponere og de som lager musikk for å formidle kultur, men det kan hende det var det du mente. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Finnes det i det hele tatt noe nytt fra Eminem der han ikke høres så sinnsykt stygg ut? Og akkurat starta å lytte på Detoxification nå. Virker som solide saker. Ikke fått hørt på alt, men ser virkelig fram til Detox. Håper han leverer I tillegg har CYNE akkurat sluppet nytt album i Japan, Water For Mars. Hørt en låt derfra, Pretty Apollo og det høres jævlig bra ut. Må få kjøpt meg dette snart. Låta følger her: Lenke til kommentar
Art Vandelay Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Common Market - Escaping Arkham Se filmen hos Youtube Endret 7. mai 2009 av Cunninlynguists Lenke til kommentar
Armador Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Eminem har det for bra.Noen må ta alle penga hans og kidnappe dattera. Da blir det godmusikken igjen. Derfor jeg elsker R.A Thorburn, mye kjipt han har vært gjennom... Ser du har ham som avatar, vet du om det finnes T-shirts med han/navnet e.l ? Endret 6. mai 2009 av Fatality2 Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg har en t-skjorte med "RUGGED" på. Godt nok for meg. Er strengt tatt ikke så fan av t-skjorter med artister på. Sånt er forbeholdt fanbois. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg tar på meg jobben som festvalinfo-ansvarlig i tråden. Hove slapp Lars Vaular og Fat Joe i dag, den siste headlineren kommer senere. Quart stiller opp med Atmosphere, og Øya har Asher Roth. Fortsatt langt unna Splash og Roskilde, men Hove begynner å ligne noe med dagens slipp + Q-Tip og Necro. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Mos Def med nytt i sommer, noen tanker? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Endemic (feat. Sav Killz & Sean Price) - Comin to kill Har hørt denne mye i det siste og liker det jeg hører! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Guru - For Ya Mind ft Zion I Se filmen hos Youtube Smuuuud. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Leter etter noe fengende hip-hop med scratching osv. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg har en t-skjorte med "RUGGED" på. Godt nok for meg. Er strengt tatt ikke så fan av t-skjorter med artister på. Sånt er forbeholdt fanbois. Er vel ingen stor fan av det selv, egentlig... Men ønsker å gi han litt creds. Dessuten er det få i min vennekrets som vet hvem han er. Hadde vært artig hvis en annen "fan" av han hadde sett det Er lei av at alle mine venner ønsker å bytte sang når jeg hører på Rugged man. Må være det monotone de ikke liker, eller at det blir for "hardt"? Andre som sliter med noe lignende? (les. ingen vil høre på det samme som deg) -Ons Lenke til kommentar
fflex Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Takk til Cunninlynguists for å vise meg Common Market.... mye bra derfra. Likte spesielt "Crucible" og "Coffee And Snow". Må bare digge denne tråden. Endret 6. mai 2009 av fflex Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Leter etter noe fengende hip-hop med scratching osv. Noen som har tips? AC - Rae Told Me Rakim - When I B On Tha Mic Immortal Technique - Harlem Streets Prince Ali - On Our Way ft. Incise Common Market - Slow Cure One Be Lo - Rocketship Masse fler som jeg ikke husker nå. Og stort sett alt av Gang Starr og alle DJ Premier-produserte låter, som Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Takk for tipsa phoNte! Skal sjekkes ut med en gang. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Finnes det i det hele tatt noe nytt fra Eminem der han ikke høres så sinnsykt stygg ut? Det er vel en sang til som kommer før plata slipper. Tror de fleste blir skuffet. Han skulle aldri gått over til å bli så kontroversiell som han ble med The Eminem Show. Etter det har det bare gått nedover. Dessuten virker han ikke helt klar i toppen etter alle årene han har slitt og med pillemisbruken. Innen han er frisk er han sikkert gammel også. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Så kontroversiell som han ble med Eminem Show? Selv om det er en godskive, synes jeg den indikerer Eminems overgang til det litt mer komersielle/tøysete han er kjent for i nyere tid. Without Me er i min en mye mer utpreget tøysete singen enn f.eks Real Slim Shady og My Name Is. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå