Bob_3 The Builder Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Pillemisbruk var også årsaken til at han avlyste Gøteborg-konserten jeg hadde billett til for 3-4 år siden. Drugs are bad, mkay? Trist at Eminem fucker opp stemmen sin på den måten. Sier meg enig med phoNte, Blackout 2 prioriteres. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hm, Pete Rock, Premier og Buckwild gjester Blackout! 2. Interessant. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 De La Soul - Big Mouf Se filmen hos Youtube Chill låt! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Albumet skal kjøpes. Beaten er helmaks. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Eminem har det for bra. Noen må ta alle penga hans og kidnappe dattera. Da blir det godmusikken igjen. Endret 4. mai 2009 av Thendrup Lenke til kommentar
Uncle Albert Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Sikkert postet før, men like epic: Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Eminem har det for bra.Noen må ta alle penga hans og kidnappe dattera. Da blir det godmusikken igjen. Visdomsord, T. Hva er denne Blackout 2 jeg hører snakk om? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Method Man & Redman sin nye skive. Check it out. Apropos Eminem: Siden forrige album har han mistet Proof, det skar seg med Kim igjen, han la på seg liek 100 kilo og fikk et hjerteinfarkt(kanskje litt døvt å rappe om) og han hadde vel nok en gang store pilleproblemer. Jeg ville tro det holdt til å lage litt ordentlig musikk. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Sikkert postet før, men like epic: Digg å se at noen gir litt oppmerksomhet til de ekte varene. De som fortsatt hevder at Eminem er de hvite rappernes GOAT bør ta en hør innom anticon (etter et anslag hveteboller). For meg er nesten de svarte rappernes tid over. Det eneste som er nytt (i ordets alle forstander) og bra er hvitt. Ikke for å skille på rase - men jeg har ennå ikke hørt noe særlig bra fra en svart dude siste åra. Skulle ønske Cannibal Ox tok opp tråden igjen. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 For meg er nesten de svarte rappernes tid over. Det eneste som er nytt (i ordets alle forstander) og bra er hvitt. Ikke for å skille på rase - men jeg har ennå ikke hørt noe særlig bra fra en svart dude siste åra. Du må nok utdype det der litt mer for å slippe unna rasiststempelet. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hehe, kan tenkes det. Er vel som jeg skriver at nesten det eneste skikkelige bra jeg hører som er laget etter, tja 2000, er det tilfeldigvis hvite rappere og produsenter som lager. Men forstå meg rett, det er mye bra fra "de svarte" også, men det som appellerer mest til meg har "hvit stil" over seg. F.eks. Company Flow eller ja, Cannibal Ox er i mine ører "hvit musikk", selv om rapperne ikke er det (med unntak av El-P da...). Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Eminem har det for bra.Noen må ta alle penga hans og kidnappe dattera. Da blir det godmusikken igjen. Utrolig sant. Så og si alle rappere mister relevansen sin når de får for mye penger mellom fingrene. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Eminem har det for bra.Noen må ta alle penga hans og kidnappe dattera. Da blir det godmusikken igjen. Utrolig sant. Så og si alle rappere mister relevansen sin når de får for mye penger mellom fingrene. Nehei! Bare se på 50 Cent og Weezy. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hører ikke så mye på Hip-Hop. Liker Immortal Teqniche, Grandmaster Flash, Sugarhill gang og Damian Marley. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hehe, kan tenkes det. Er vel som jeg skriver at nesten det eneste skikkelige bra jeg hører som er laget etter, tja 2000, er det tilfeldigvis hvite rappere og produsenter som lager. Men forstå meg rett, det er mye bra fra "de svarte" også, men det som appellerer mest til meg har "hvit stil" over seg. F.eks. Company Flow eller ja, Cannibal Ox er i mine ører "hvit musikk", selv om rapperne ikke er det (med unntak av El-P da...). Hva mener du med "hvit musikk"? Og jeg har hørt mye bra og enda mer dårlig hiphop fra etter 2000, og "rasen" har forsvinnende lite å si for kvaliteten på musikken. Lenke til kommentar
Art Vandelay Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Stor forskjell på de som lager musikk for å imponere og de med penger som bare lager noe for å lage noe(for å tjene enda mer penger), imho. Endret 5. mai 2009 av Cunninlynguists Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Stor forskjell på de som lager musikk for å imponere og de med penger som bare lager noe for å lage noe(for å tjene enda mer penger), imho. Det er sant, men tror de fleste ville gjort det om de var kjente. (Ikke de som virkelig brenner for Hip hop) Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Han ble eid av Dr. Dre på Crack a bottle og blir det igjen på denne. Og det uten at Dre virkelig bretter opp ermene. :!: Tror du virkelig at Dre skrev den teksten selv? Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Han ble eid av Dr. Dre på Crack a bottle og blir det igjen på denne. Og det uten at Dre virkelig bretter opp ermene. :!: Tror du virkelig at Dre skrev den teksten selv? Hvem som skrev teksten har jeg ikke grunnlag for å uttale meg om. Men når Dre kommer inn på Crack a bottle vet jeg i hvert fall at godfølelsen heves et par hakk her i huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå