DanielL Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Tmz er ikke de jeg vil ta alt for seriøst Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Veit ikke helt om det passer inn i tråden, men har jo noe med hiphop å gjøre.Jeg og noen kompiser har planer om å starte steam radio kanal på nettet. Noen som har noen erfaring med dette? Tenker da mest på ting som eksempel å ta det opp, utstyr og sending. Endel her fra tråden har jo vært litt av og på i prosjektet hwradio. Er bare å spørre der i tråden, om det er noe du måtte lure på. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Yees !!! Tmz.com hevder tupac er i live.. http://www.seher.no/812109/nettsted-hevder-tupac-er-i-live EDIT: Hehe.. : P Hehe, litt risky å dra ut på byen når du liksom skal være død. At Pac fortsatt kjører nesepiercing i 2009 er også litt søkt. Endret 1. mai 2009 av athorb Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Hahaha Så han har liksom skjult seg i 13 år, også plutselig bestemmer seg for å gå på en bar i New Orleans. Ingen aldring heller. Eneste som ligner på 2Pac der er at han er svart og skinna. Endret 1. mai 2009 av phoNte Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg fatter ikke at folk kan tro sånt. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Merkelig hvordan disse "bevisene" alltid er fotografert på avstand, fra siden, i mørket, er blurry etc. Husker jeg trodde hardcore på det da jeg gikk tidlig u-skolen, printa ut alle konspirasjonsteoriene og hele pakka. Det begynner riktignok å bli en god del år siden Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Som de fleste i denne tråden sikkert vet fra før slipper Lupe Fiasco sitt tredje studioalbum sent dette året. Forventningene er nokså høye, jeg likte hans tidlige mixtapes bedre enn de han slapp i fjor, men gleder meg likevel. Man kan trygt si at The Cool solgte mer enn Food & Liquor, personlig likte jeg førstnevnte med Kick, Push og Daydreamin' best. Noen tanker rundt Lupes tredje, som visstnok skal hete Lasers? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Var det ikke LupEND den skulle hete da? Likte begge platene selv,vanskelig å velge noen favoritt da de går litt i hver sin retning spør du meg. Håper den blir en kombinasjon av dem begge så tror jeg det kan bli ganske så bra. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 LupEND som ifølge ryktene skulle bestå av tre separate utgivelser ble vel av Lupe selv satt på vent? Lenke til kommentar
Art Vandelay Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Er ikke så veldig fan av hooket, men ellers jævlig bra. Er de samme som har laget 'Spark My Soul'. Endret 4. mai 2009 av Cunninlynguists Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 LupEND som ifølge ryktene skulle bestå av tre separate utgivelser ble vel av Lupe selv satt på vent? Virker som platen som kommer nå er en del av LupEND. Den fordeles over de tre platene som skal hete: Everywhere, Nowhere og Down Here. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Førsteskiva til Lupe er feiende flott, selv om jeg vet det er mange i tråden som ikke digger det. Uansett; den beste skiva å spille på jobb, akkurat passe chill til at jeg føler meg som kongen når jeg ekspederer. The Cool fikk jeg ikke taket på med en gang, men den ble bedre ved gjenhør. Mange go'låter, men alt i alt litt ujevn. Konserten på Hove i fjor var flott, selv om han kom altfor sent(fordi jakka ikke satt som den skulle, visstnok). Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Eminem ft. Dr. Dre - Old time`s sake Se filmen hos Youtube RÅ! Er Eminem tilbake? Relapse er i hvertfall bestilt 3 A.M var også bra Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Herre jemini. Singlene lover overhodet ikke godt, og den låta var vel bekreftelsen jeg trengte på at skiva blir makabert dårlig. "EMINEM IS BACK!!" leser jeg overalt. Han er kanskje tilbake i fysisk form, men han fortsetter i det miserable sporet fra Encore. Det er så langt unna gode, gamle Em at jeg blir lettere oppgitt. Hvorfor har han skakkjørt flowen sin så grundig? Gi meg tilbake gode, gamle Em, jeg blåser i om den dritten der selger. Faens tilbud og etterspørsel, ass. (Digg å få ut litt aggresjon mot "Eminem"). Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Låtene hans er kanskje ikke de beste han har sluppet ut, men 3 A.M musikkvideoen er så genial at den veier opp en god del av hva som dro sangen ned. Den er så ulik noe annet han har prøvd seg ut på, og jeg syntes han kledde det i mer eller mindre grad (Kledde det i den forstand der musikkvideoen var utfordrende). Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Eneste jeg ikke liker er at han bruker en irriterende stemme i de fleste sangene. Resten er nice Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Bedre enn de forrige singlene, men ikke faen om jeg gidder å høre albumet hvis han skal bruke den aksenten hele tida. "Men han har brukt det siden..." - jeg gir faen. Jeg gir faen i om det gir ham muligheten til å leke mer med multisyllables, for det ødelegger veldig mye. Spesielt når han ikke gir seg. Hvorfor gjør han dette? Kjøper heller Blackout 2 som kommer ut samme dag. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 "Men han har brukt det siden..." - jeg gir faen. Han har kjørt den flowen siden Encore, og sugd like lenge. Bare trist dette her. Singelene har vært alt fra jævlige til tolererbare. Hjelper ikke at 3AM-videoen er godt produsert da. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Han ble eid av Dr. Dre på Crack a bottle og blir det igjen på denne. Og det uten at Dre virkelig bretter opp ermene. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 XXL spekulerer i om det er pga Eminems pillemisbruk at han har den sounden han har nå. Ville ikke overrasket meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå