thesinner Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) I all gledesrusen over artistene på Splash, har det gått meg hus forbi at Roots Manuva kommer. Slenger ut en obligatorisk classic fra den kanten.Roots Manuva - Witness Du er virkelig oppspilt for den turen. Er i prosessen av å finne ut om folk føler for å ta turen nedover, håper virkelig jeg skal nedover. Hvordan kommer du deg dit? For de som er interessert i å se Roots Manuva så spiller han på Slottsfjell festivalen fredag 17. juli. The Streets spiller bl.a. samme dagen... Gleder meg til begge to Edit: kjekt med en låt på ny side Se filmen hos Youtube Endret 29. april 2009 av thesinner Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Synes Norge har mye godt på festivalene i sommer, jeg teller Q-Tip, Immortal Technique, Roots Manuva og The Streets(som er litt 'meh'), og sikkert folk jeg har glemt. Det som forundrer meg er at Hove ikke får ut fingern, Q-Tip er ikke godt nok som eneste act. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 lmfao - YES Faen å fett!!! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Alrighty then.. Hehe, der har du hva som er galt med Hip Hopen i dag. Jeg kjøpte DOOM sitt Born Like This i dag. Altfor kult. DOOM - Ballskin Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 *snip* Alrighty then.. Det her er grunnen til at hiphop går i dass nå om dagen... Lenke til kommentar
Armador Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 lmfao - YES Faen å fett!!! hehe, den likte jeg bobby Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) CNN - Grand Royal Se filmen hos Youtube Endret 30. april 2009 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Den var fet, NGS. Capone er en tight mc. Og Premo? nuff said. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Fett at så mange har fått smaken på Born Into This,gledet meg som en unge helt fra jeg hørte den skulle komme ut. Første musikkvideoen har kommet ut,orginalt som alltid fra DOOM. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det der kan umulig være en offisiell video. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Ble nå presentert på XXL som en offisiell video fra DOOM,så jeg tror faktisk det. Kan lete fram artikkelen igjen for å være sikker. Edit: Cheapest Rap Video Evar Endret 30. april 2009 av DanielL Lenke til kommentar
Thend Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Rart. ___ Nå har også Guru kasta seg på autotunebølgen. Hør her. Nå blir Onyx skuffa. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Necro bekreftet til Hove, sånn apropos. Hoved-acten blir annonsert senere. Er det i det hele tatt noen som planlegger å dra dit? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Gjør ikke DOOM også det på en av låtene på Born Into This? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 En ting jeg lurer på.... Heter albumet born into this eller born like this? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Like This som det står der. Roter selv fordi den egentlige tittelen var "Born Into This" Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Veit ikke helt om det passer inn i tråden, men har jo noe med hiphop å gjøre. Jeg og noen kompiser har planer om å starte steam radio kanal på nettet. Noen som har noen erfaring med dette? Tenker da mest på ting som eksempel å ta det opp, utstyr og sending. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Yees !!! Tmz.com hevder tupac er i live.. http://www.seher.no/812109/nettsted-hevder-tupac-er-i-live EDIT: Hehe.. : P Endret 30. april 2009 av The Fox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå