The Fox Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Tenkte å poste dette her: http://www.kingsize.no/News.aspx?ArtNo=7226 Jeg syns det er jævlig fett.. And this oldschool snoop video: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Thendrup: Utenom Paid In Full. Glemte å nevne at det er det eneste med Rakim jeg har på pcen. Fett album det, absolutt. Han har kanskje et par nevneverdige solo-album som stikker seg frem? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Tja, jeg synes de andre albuma (det er vel 3 til) med Eric B er bedre enn det han har gjort solo. Endret 11. januar 2009 av Thendrup Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Tja, du er jo en slags hiphop-guru her på forumet, så da velger jeg å stole på deg. Nåde deg om det ikke faller i smak! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Haha stakkar T må leve opp til forventninger. Dagens låt er Stomp med Smif-N-Wessun, Rock og Joel Ortiz: Det er godt å se at ny tråd med nye regler gir resultater. Endret 11. januar 2009 av stoltz Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Likte sangen godt, stoltz. Har ikke hørt så mye fra Joell Ortiz, men i denne sangen tok han virkelig av. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Her er en klassiker med Joell Ortiz Joell Ortiz - Hip-Hop Se filmen hos Youtube Digger beaten. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Brand Nubian - Brand Nubian [b]Se filmen hos Youtube[/b] Er det sånn du mener, Thorbjørn? Endret 11. januar 2009 av saftpresser Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Saft, om du trykker på "Se filmen hos Youtube"-linken under videon din, ser du hva problemet er. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Noen Spotify-brukere her? Hvis det er nok brukere her, hadde det vært kult med en felles playlist for hiphop-tråden. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Den har jeg hørt flere ganger, MKej. Og den blir man aldri lei av. Det var derfor jeg var så overrasket over prestasjonen til Joell av sangen stoltz linket til. Positivt overrasket vell og merke. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg har ikke hørt noe særlig mer av Ortiz enn det siste albumet hans The Brick Bodega Chronicles, som er vel verdt å sjekke ut. Har han gitt ut noe mer awesome? Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Noen Spotify-brukere her? Hvis det er nok brukere her, hadde det vært kult med en felles playlist for hiphop-tråden. Er vel bare å opprette en playlist. Er sikkert nok folk som hører på HipHop på forumet, som ønsker å dele sine favoritter. Meg selv inkludert, selv om det ikke er den sjangeren jeg hører mest på. Og det å skaffe seg spotify bruker er ikke lenger så veldig vanskelig. Endret 11. januar 2009 av macros. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Kveldens låt er B.R. Gunna - Somethin Good feat. The Dramatics & Mick Luter B.R. Gunna er en trio fra Detroit som består av Young RJ, Fat Ray og Black Milk. De ga ut det ålreite albumet Dirty District vol. 2 i 2004. Og The Dramatics er en soul-gruppe som var størst på 70-tallet. Artig at gamlekara er med og synger live på refrenget istedenfor å bare bli sampla. (For ordens skyld, på denne låta rapper Fat Ray første- og tredjeverset, mens Mick Luter rapper andre-. Black Milk og Young RJ på beaten.) Endret 11. januar 2009 av Thendrup Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Oslo rocker mange fete konserter fremover, ser jeg. Dwele, EPMD, Large Professor(som ikke er artister jeg skal skryte på meg å ha hørt mye av, men kan jo bli knall) og Jedi Mind Tricks, for å nevne noen. Synd det ikke står like bra til her i Trondheim. Siste jeg så var Dipset, og det var ikke videre fett. Fet freestyle-låt jeg hadde glemt, helt til den kom på "Partymiks" i iTunes. Big L & Jay-Z - Freestyle Lenke til kommentar
mesha Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg og en kompis har startet en "Rap/ Hip-Hop" liste i Spotify, så jeg tenkte vi her i forumet kunne bare forsettet på den. Eller hur? http://open.spotify.com/user/mesic/playlis...lPxjtI2GXxwgvE4 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Konge Thendy. Ja, jeg og Thendy bruker Spotify, ehs5. Nattas bidrag, Camp Lo - Cooli High: «... relax yourself and let the sugar lo flow.» Endret 11. januar 2009 av Onyx Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 1 NIGGA STARTED, A COUPLE NIGGAS FOLLOWED/ NOW THEY ALL CAN'T EAT LIKE THE NEXT TOP MODEL/ YOU CAN BOOK ME SHORT NOTICE, IMMA SELL OUT IN THE NIGHT/ THE CAR WONT GET ME THERE, BUT THE HELICOPTER MIGHT/ I BRING ALL THE TOYS OUT, LET THE CLICK GO SH1T/ THE WHIP SO NEW, EVEN THE BIRD SH1T WONT STICK/ I GOT A HELLUVA SYSTEM, THE SOUND TRACK IN 3 BLOCKS/ BULLET PROOF DOORS, AND ALL-YOU-CAN-EAT TOPS/ I SMOKE FOR FREE WHEN I'M OUT IN D.C./ VVS IS MY EAR, CLEARER THAN H.D./ I DON'T KNOW WHY HE WALKING AROUND WITH MY LOGO HE AIN'T ME/ BRAGGING ABOUT THE MILLIONS OF DOLLARS HE AIN'T SEE/ GIMME AMMO AND A JAMMIE, MY MAN HOLDING THE GRAMMI/ TWO CRIBS, THAT'S WHY I SHIPPED THE LAMBO TO MIAMI/ flip flop, smokin' around, 6 drop cruisin the town, 6 shot ruger the pound, with hip hop screwin' them down. nah, i got that I dont give a fuck Joe Pesci flow. might win another Vibe award if they let me go. im like royalty a muthafuckin king when i move she move, like a puppet on a string. 50 carats on the bracelet, a couple on the ring. my treasure chest is a mess, a bucket full of bling. I'm the P cut boy, I tuck em in the whole piece. you mudafuckas is lucky I dont eat gold teeth. I CAN'T WAIT TO SEE YOU PRICKS ON THE SIDE STRETCH/ BUNCH OF HOLES IN YOU LIKE THE BRICKS IN THE PROJECTS/ KEVLAR WHIPS, RUBBER GRIPS FOR THE NONSENSE/ CONSCIOUS, OF THE CONSEQUENCES OBNOXIOUS/ banks >>>> Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Du kan jo legge teksten i spoiler, så vi som har null interesse av Banks slipper å scrolle så mye? Hvis jeg skal registrere meg på Spotify, tar det lang tid å vente på at de skal sende meg en invitasjon? Så noen ga bort invites på Facebook, men jeg gadd aldri å melde interesse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå