Bata Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Noen som har US-account på iTunes? Hvis noen har, kunne dere kjøpt "make do" albumet av Apollo Brown? Betaler seff + 1 Sendt PM vis noen har albumet.. Pick me, pick me! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 I all gledesrusen over artistene på Splash, har det gått meg hus forbi at Roots Manuva kommer. Slenger ut en obligatorisk classic fra den kanten. Roots Manuva - Witness Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Meningsløs tekst vil jeg mene, men fengende beat. Sangen jeg legger ut nå vell og merke. Cash Flow - Ace feat T-Pain & Rick Ross Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Første singel fra Twista's nye plate. Om resten av cden er like god kjøper jeg garantert. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 I all gledesrusen over artistene på Splash, har det gått meg hus forbi at Roots Manuva kommer. Slenger ut en obligatorisk classic fra den kanten.Roots Manuva - Witness Du er virkelig oppspilt for den turen. Er i prosessen av å finne ut om folk føler for å ta turen nedover, håper virkelig jeg skal nedover. Hvordan kommer du deg dit? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ja, er ganske happy. Bestilte billetter nesten med en gang, rakk aldri å saumfare lista over artister som kommer. Ganske chill egentlig, lista med artister jeg vil se vokser stadig. Jeg flyr med Norwegian dagen før festivalen begynner, lander i Berlin. Tenker å toge derfra. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Fant frem Ritual of the molemen albumet for første gang på lenge, og tenkte jeg skulle poste en låt. The Molemen, Slug, Aesop Rock & MF Doom - Put your quarter up Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Doom viser seg at han heldigvis fortsatt kan møte opp selv til noe,her i en musikkvideo for hans låt med Kurious og MC Serch "Benneton". Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Har nevnt Lupe her før, og selv synes jeg han lager god musikk. Ikke "speedrap", men rolig og tilbakelent. Er det noen som sitter på idéer til tilsvarende artister som Lupe Fiasco, Nas osv? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Zion-I, Pete Philly and Perquisite, Devin The Dude og det meste av Thomax er det første jeg kommer på. Har en del annet på tungen da dette også er min favorittform for hip hop. En personlig favoritt: DJ Jazzy Jeff - For Da Love Of Da Game Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Doom viser seg at han heldigvis fortsatt kan møte opp selv til noe,her i en musikkvideo for hans låt med Kurious og MC Serch "Benneton". Nice. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Appropo Method Man & Redman. Mulig jeg har oversett dette en stand, men : Method Man & Redman sentrum scene 06.06.09 ;D Må nesten få med meg det, siden ikke fikk gjort det forrige gang de var har til lands. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ålreit låt. Men Serch hørtes litt rusten ut. Noe som kanskje ikke er så rart. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Fant denne tråden først nå Orker ikke bla gjennom de 59 sidene for å se om noen har postet Dr Dre ft. Snoop Dogg - Dre day (Også kalt Fuck wit Dre Day) Utrolig bra sang! Hører på den hver dag hehe Endret 29. april 2009 av Bimmerfan Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) WOOHOO! Sjekket nettopp ut hva som har blitt lagt til spotify i det siste, og de har endelig lagt ut MM...FOOD! http://open.spotify.com/album/7IvmRtuLsTlRZhRS6KUQRn for linken til albumet. MF Doom - Hoe Cakes Forresten, en VELDIG flott side for å sjekke for nye spotify releases for de som også bruker last.fm: http://lutt.se/lastfm+spotify+new/ Ekstremt fin tjeneste når du begynner å bli lei av å lese google docs listene spotify folka poster Ålreit låt. Men Serch hørtes litt rusten ut. Noe som kanskje ikke er så rart. Med tanke på hvor gammel Serch er og hvor lenge han har holdt på synes jeg han holder seg godt. Særlig siden han ikke har vært så aktiv som artist de siste årene. Må si jeg gleder meg mer til Kurious album enn jeg trodde jeg ville, heh. Endret 29. april 2009 av Talwin Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Fant denne tråden først nå Orker ikke bla gjennom de 59 sidene for å se om noen har postet Dr Dre ft. Snoop Dogg - Dre day (Også kalt Fuck wit Dre Day) Utrolig bra sang! Hører på den hver dag hehe Dre Day er en klassiker. Jeg foreslår likevel at du blar deg litt bakover i tråden og titter litt. Er mye kvalitetshiphop som blir postet her, og du finner garantert noe du liker. Selv har jeg nettop fått opp øynenen for Wu-Tang Meets The Indie Culture-albumet. Rugged Man & J-Live - Give it up Hele cden er gull. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Wu-tang meets the indie culture er gode greier ja. Ingen dårlige låter, men favoritten min er denne, tror jeg. Aesop Rock & Del Da Funky Homosapien - Preservation Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) stoltz : Bladde til s. 10, var mye godt ja! Har en annen klassiker, det er MethodMan & Redman - How High [Remix] http://www.youtube.com/watch?v=4UYl1y-8iog Endret 29. april 2009 av Bimmerfan Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ny Meth & Red, klassiker allerede: Method Man & Redman - 4 Minutes To Lockdown ft. Raekwon & Ghostface Killah Se filmen hos Youtube Blackout 2 ute 19. mai folks. Cop dat shit Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Den er jævlig fet, phoNte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå