thomassit0 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Takker mann Klarer å linke til youtube her, men har aldri fått til å laste opp mp3 til youtube, og bare ha bilde (istedenfor video), noen som vet hvordan man gjør det ? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 sleng bilde og sang inn i windows movie maker Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Hva skjedde med en youtube per post? Jeppjepp. Skjerpings, folkens. Lenke til kommentar
poiuy Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 noen som vet om noen chille Nas sanger? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Method Man & Redman til Splash Splash Lenke til kommentar
MKej Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 (endret) Noen som har US-account på iTunes? Hvis noen har, kunne dere kjøpt "make do" albumet av Apollo Brown? Betaler seff + 1 Send PM vis noen har albumet.. Endret 27. april 2009 av MKej Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Method Man & Redman til Splash Splash Så det for omtrent en time sida. Var innom en Meth & Red sang på YouTube, når en fyr sa noe slikt som "thanks for coming to europe, see you at splash" i en kommentar. Jeg bare wtf, de kommer jo ikke dit... også sjekka jeg siden. Var bare så vidt jeg ikke pissa på meg. For en lineup, er det muuuulig..? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Helt insane, ukas nyhet, lett! Får nesten utløsning av tanken på at jeg holder festivalbilletten i hånda. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Helt insane, ukas nyhet, lett! Får nesten utløsning av tanken på at jeg holder festivalbilletten i hånda. I envy you. Har ikke Method Man btw en rolle i The Wire? Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Bob_3, you lucky bastard ! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Helt insane, ukas nyhet, lett! Får nesten utløsning av tanken på at jeg holder festivalbilletten i hånda. Din jævel Og denne tråden trenger mer Wu-Tang! Raekwon - Guillotine (Swordz) Se filmen hos Youtube Sykeste tekstene... lyrical gangbang! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Takker, blir fantastisk! Fikk med en tredje kompis også, lukter en kongetur. Method Man spiller forøvrig i The Wire, tror det er s.4. Knallrolle av en knallfyr i en knallserie. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Og dessuten gjør han en god figur i The Wackness. Men for en nyhet, gjorde virkelig dagen. Som om ikke line-upen på Splash allerede var bra nok. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Siden det virker som det begynner å nærme seg release for Street Sweepers Social Club albumet (Tom Morello+Boots Riley), tenkte jeg det kunne gjøre seg med litt klassisk Boots fra platen steal this album. The Coup - Piss on your grave Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Armador Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Dæven, ja litt av en lineup... Skulle gjerne vært der! Men, noen som vet om en god/trygg side hvor de selger t-shirts med "rap" logoer? Ser spesielt etter Immortal Technique... Takk Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Dæven, ja litt av en lineup... Skulle gjerne vært der!Men, noen som vet om en god/trygg side hvor de selger t-shirts med "rap" logoer? Ser spesielt etter Immortal Technique... Takk Kan anbefale: Mooseshirts Har handlet hos de før, de har masse t-shirts til mange artister. Hi-Tek Featuring: Jadakiss, Papoose, Talib Kweli, Raekwon - Where It Started At Se filmen hos Youtube New york, new york Endret 27. april 2009 av MKej Lenke til kommentar
Armador Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Dæven, ja litt av en lineup... Skulle gjerne vært der!Men, noen som vet om en god/trygg side hvor de selger t-shirts med "rap" logoer? Ser spesielt etter Immortal Technique... Takk Kan anbefale: Mooseshirts Har handlet hos de før, de har masse t-shirts til mange artister. Hmm, takk! Veldig bra side, bare kjipt de ikke hadde Immortal Technique t-shirts... Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Bestilte også engang på Mooseshirts og da sendte de feil, men det gjorde ingenting for meg fordi jeg fikk 40% rabatt på den :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå