Armador Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Trodde faktisk Eminem var på listen, han skal legges til. Var så mye mas om å legge til Lil' Wayne fra noen få. De som står på listen er hovedsaklig de som har gjort pionérarbeid innen sjangeren eller de som er så store at de virkelig er verdt å nevne etter allmenn oppfatning, ikke hvem jeg hører på. Hva slags Pionérarbeid har Lil'Wayne gjort da? De nyeste sangene begynner vel å nærme seg "Rock"? Personlig syns jeg fyren har en kul attitude og tilstedeværelse, som kanskje er grunnen til at han selger? -Haakon Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Rap og Hip pop gikk til helvete etter årtusenskiftet, Rap var konge på 1990-tallet, tenker særlig på Mobb Deep, Wu tang clan og medlemene som ga ut plater hver for seg. Only built for cuban linx står vel som det beste rap-albumet noengang? Endret 22. april 2009 av dicktator Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 For meg må Be (Intro) og What They Do være med på en sånn liste. Litt "lett og luftig" beatmessig. Kan hende at folk har mer sommerassosiasjoner til disse to, men vår i Danmark er som tidlig juni i Oslo, så jeg har en unnskyldning. Enig i din forstand om hvordan beaten skal være. The Roots, ja. Be-albumet er chill. Heldiggris som bor i Danmark. Vil også si velkommen tilbake til Propaganda. På tide at en O.G. kom tilbake til hiphoptråden! Gammel traver. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 *snip* Alle har forskjellig smak og man kan som allerede nevnt, ikke ha absolutt alle artister på den lista.. Weezy er en knallbra rapper, men man må jo like hele sør-stats greia for å klare å digge han. Kan godt skjønne at noen ikke liker han, men jeg må si at å se han live i Amsterdam var en syk opplevelse. Alle har vel sine artister som har hatt innflytelse på smak osv, så en liste er utrolig vanskelig å sette sammen, men jeg syns forsåvidt lista er ganske ok Dagens: Geto Boys- G-Code Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Hva slags Pionérarbeid har Lil'Wayne gjort da? De nyeste sangene begynner vel å nærme seg "Rock"? Personlig syns jeg fyren har en kul attitude og tilstedeværelse, som kanskje er grunnen til at han selger? -Haakon Tja, han hadde Da Drought mixtapene og ganske bra sanger, men alt etter Tha Carter II har gått til helvete. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 (endret) Nå har våren kommet for fullt folkens; noen som vil meddele låtfavoritter rundt denne tiden? T.R.O.Y., 93 'til Infinity og You Never Knew kommer jeg på i farta. For meg må Be (Intro) og What They Do være med på en sånn liste. What They Do har jeg lett etter, god påminner! Warlocks - Stay Warm og Inna Di Lights - Mitt Babylon Buckshot LeFonque - James Brown part I. & II. (Fra Music Evolution, 1997) Se filmen hos Youtube Endret 23. april 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Pumpes for øyeblikket på høytaler på jobben: Diaz & Opaque - Dragonhearts Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Ser at ingen har postet noe av Asher Roth,men synes likevel at disse låtene fra debuten hans fortjener en plass her Asher Roth-As I Em Se filmen hos Youtube Asher Roth-Be By Myself(Feat Cee Lo) Se filmen hos Youtube Når vi først snakker om hvite rappere er Em tilbake med en ny singel: 3 AM Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bata Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hva skjedde med en youtube per post? Apollo Brown albumet er enda ikke å finne på "iTunes" Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Tror det finnes på amerikanske versjonen av iTunes store. Er ikke sikker. Du får blogge om det på twitter og se om noen skjeller deg ut. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Hva skjedde med en youtube per post? Apollo Brown albumet er enda ikke å finne på "iTunes" Vet du om det kommer? Da tenker jeg på den norske versjonen :-) Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Kan ikke huske å ha sett denne i tråden. K'Naan - KickED PushED Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Verbal Threat - Reality Check Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Denne videoen inneholder 10 fete sanger: Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Wu-Tang på MTV Cribs Se filmen hos Youtube Sykt hus, men for et råttent rom U-God fikk... haha Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Sykt hus ja! Hadde likt å se Raekwon prøve å hoppe over bassenget Lenke til kommentar
KolonP Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Lowkey - Alphabet Assassin Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Siden jeg ikke klarer å legge opp mp3 på youtube, så poster jeg zshare isteden Noen som vet hvem dette er & hva sangen heter ? Hørte den på National Rap Show i går, men de sa ikke hva den het, og de legger aldri ut spillelister. Googling hjalp heller ikke. Tryin_ To Get My Paper.mp3 - 5.54MB Busta Rhymes & Billy Danze fra M.O.P. - Undescribable Endret 25. april 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Atmosphere - Always coming back home to you Se filmen hos Youtube Thomas_H: Fant desverre ikke hva sangen heter eller hvem det var. Men skal prøve å google litt Endret 25. april 2009 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Noen som vet hvem dette er & hva sangen heter ? Hørte den på National Rap Show i går, men de sa ikke hva den het, og de legger aldri ut spillelister. Googling hjalp heller ikke. Tryin_ To Get My Paper.mp3 - 5.54MB YouTubing funka fett Den heter . Den Atmosphere låta er sykt avslappende synes jeg, pleide å sovne til den U-God Ft. Hell Razah - Pleasure Or Pain Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå