Blue Scholar Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Notorious Big - Everyday StruggleJævlig digg beat Oh ye. Mer Biggie + digge beats: Biggie Smalls - Sky Is The Limit Se filmen hos Youtube Sensur ødelegger mye D: Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Fanken ass, fikk nettopp vite om Regine Stokke Hansen på 17 år som hadde fått konstantert beinmargskreft. Empati og tanker går til henne; T.R.O.Y. spilles. Endret 17. april 2009 av Onyx Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Apropos T.R.O.Y., var innom platekompaniet i går og plukket upp Mecca And The Soul Brother for en 60-lapp. Beste kjøpet mitt på lenge. NP: Pete Rock & CL Smooth - For Pete's Sake Lenke til kommentar
fflex Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det er lørdagskveld, og man trenger litt god gammel feelgood hiphop. A Tribe Called Quest- Check The Rhime Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Respekt for å minne meg på en gammel sang som jeg hadde glemt, Onyx, Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ingen over, ingen ved siden. ^^ Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hva tror dere om dette Headsettet?? http://www.kingsize.no/Fashion.aspx?ArtNo=7814 Les artikkelen til Kingsize: Dr Dre har hatt stor suksess med sine Beats by Dr Dre-hodetelefoner, og nå er det protegéen Snoop sin tur til å gi fansen en god musikkopplevelse. Rapperen har slått seg sammen med populære Scullcandy, og sammen har de to partene utviklet den nye modellen "Skullcrusher". - Jeg har lenge vært et fan av Skullcandy sine produkter, og bestemte meg for at det var på tide å bryte brød med dem. Hodetelefonene våre ser bra ut, har en overkommelig pris, og viktigst av alt - bangin' som Niggaracci beats. Pass på å få deg et par i juni, og vær på utkikk etter flere Snoop Dogg/Skullcandy-produkter framover, uttaler Snoop selv om de nye hodetelefonene, som i UK har fått en pris på ca 650 kroner. Hodetelefonene skal visstnok ha et heftig bassnivå, og har blant annet 30mm neodymium magnetic speakers (hva nå det betyr), samt mini-subwoofere, og som dere ser på bildene, er de pyntet med et tøft bandana-mønster i både blått og svart. Snoop Dogg Skullcrusher-modellen kommer til å slippes for salg i juni via Skullcandy-utsalgssteder og SnoopDogg.com. Jeg håper dette headsettet har bra kvalitet på både holbarhet og Lyd, for da blir ett mitt Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Min erfaring med Skullcandy er at det er overpriset dritt. Det ser tøft ut, men teknologien er ikke verdt det du betaler. I den prisklassen der får du bedre headset fra AKG blant annet. Jeg har tidligere jobbet i en butikk som selger Skullcandy, og har hatt mulighet til å teste det meste av produktene deres. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ny unreleased J Dilla med Black Thought Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
athorb Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dette er en mashup som gjorde dagen for meg: N.A.S.A ft. Kool Keith & Tom Waits Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Hva tror dere om dette Headsettet?? http://www.kingsize.no/Fashion.aspx?ArtNo=7814 Les artikkelen til Kingsize: Dr Dre har hatt stor suksess med sine Beats by Dr Dre-hodetelefoner, og nå er det protegéen Snoop sin tur til å gi fansen en god musikkopplevelse. Rapperen har slått seg sammen med populære Scullcandy, og sammen har de to partene utviklet den nye modellen "Skullcrusher". - Jeg har lenge vært et fan av Skullcandy sine produkter, og bestemte meg for at det var på tide å bryte brød med dem. Hodetelefonene våre ser bra ut, har en overkommelig pris, og viktigst av alt - bangin' som Niggaracci beats. Pass på å få deg et par i juni, og vær på utkikk etter flere Snoop Dogg/Skullcandy-produkter framover, uttaler Snoop selv om de nye hodetelefonene, som i UK har fått en pris på ca 650 kroner. Hodetelefonene skal visstnok ha et heftig bassnivå, og har blant annet 30mm neodymium magnetic speakers (hva nå det betyr), samt mini-subwoofere, og som dere ser på bildene, er de pyntet med et tøft bandana-mønster i både blått og svart. Snoop Dogg Skullcrusher-modellen kommer til å slippes for salg i juni via Skullcandy-utsalgssteder og SnoopDogg.com. Jeg håper dette headsettet har bra kvalitet på både holbarhet og Lyd, for da blir ett mitt Skullcrusherne er ikke nye, ser ut som dette bare er de vanlige Skullcrusherne med Snoop Dogg-style crips-farger. Kan skrive under på at Skullcrusherne har ganske god lyd, bassen er ikke til å klage på ihvertfall. Lenke til kommentar
Snitches Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hei! Etter å ha hørt remixene av blant annet Crank Dat og Stuntin Like My Daddy med Travis Barker på trommer er jeg blitt lysten på flere rocke-remixer av hip hop-sanger! Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ny unreleased J Dilla med Black Thought Den var fet, takker. Black Thought er en vanvittig dyktig rapper. Og The Roots er favorittbandet mitt for tiden: Get Busy Ft. Dice Raw & Peedi Peedi Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Du har jo remixa herligheter fra Most Wanted Originalen: Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Kan skrive under på at Skullcrusherne har ganske god lyd, bassen er ikke til å klage på ihvertfall. Takk, det er bra Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dette er en mashup som gjorde dagen for meg: N.A.S.A ft. Kool Keith & Tom Waits Syns denne var bra. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hei!Etter å ha hørt remixene av blant annet Crank Dat og Stuntin Like My Daddy med Travis Barker på trommer er jeg blitt lysten på flere rocke-remixer av hip hop-sanger! Noen som har noen forslag? Den er ikke en remix, men en rocke beat med hip hop vers, samt et rockevers tror jeg. Blind - Equicez. Du finner den på itunes. Er på skiva state of emergency. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hei!Etter å ha hørt remixene av blant annet Crank Dat og Stuntin Like My Daddy med Travis Barker på trommer er jeg blitt lysten på flere rocke-remixer av hip hop-sanger! Noen som har noen forslag? Jedi Mind Tricks (Feat. Ill Bill & Terror) - Heavy Metal Kings Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Tenkte jeg skulle fade ut denne søndagskvelden for dere med en hyggelig gjensyn med The Sound Providers. Oppløftende låt med et enkelt budskap... Sound Providers - Never Judge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå