Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tror dere om dette Headsettet??

 

post-160509-1240138289_thumb.jpg

http://www.kingsize.no/Fashion.aspx?ArtNo=7814

post-160509-1240138322_thumb.jpg

Les artikkelen til Kingsize:

 

Dr Dre har hatt stor suksess med sine Beats by Dr Dre-hodetelefoner, og nå er det protegéen Snoop sin tur til å gi fansen en god musikkopplevelse. Rapperen har slått seg sammen med populære Scullcandy, og sammen har de to partene utviklet den nye modellen "Skullcrusher".

 

- Jeg har lenge vært et fan av Skullcandy sine produkter, og bestemte meg for at det var på tide å bryte brød med dem. Hodetelefonene våre ser bra ut, har en overkommelig pris, og viktigst av alt - bangin' som Niggaracci beats. Pass på å få deg et par i juni, og vær på utkikk etter flere Snoop Dogg/Skullcandy-produkter framover, uttaler Snoop selv om de nye hodetelefonene, som i UK har fått en pris på ca 650 kroner.

 

Hodetelefonene skal visstnok ha et heftig bassnivå, og har blant annet 30mm neodymium magnetic speakers (hva nå det betyr), samt mini-subwoofere, og som dere ser på bildene, er de pyntet med et tøft bandana-mønster i både blått og svart.

 

Snoop Dogg Skullcrusher-modellen kommer til å slippes for salg i juni via Skullcandy-utsalgssteder og SnoopDogg.com.

 

 

Jeg håper dette headsettet har bra kvalitet på både holbarhet og Lyd, for da blir ett mitt :)

Lenke til kommentar
Hva tror dere om dette Headsettet??

 

post-160509-1240138289_thumb.jpg

http://www.kingsize.no/Fashion.aspx?ArtNo=7814

post-160509-1240138322_thumb.jpg

Les artikkelen til Kingsize:

 

Dr Dre har hatt stor suksess med sine Beats by Dr Dre-hodetelefoner, og nå er det protegéen Snoop sin tur til å gi fansen en god musikkopplevelse. Rapperen har slått seg sammen med populære Scullcandy, og sammen har de to partene utviklet den nye modellen "Skullcrusher".

 

- Jeg har lenge vært et fan av Skullcandy sine produkter, og bestemte meg for at det var på tide å bryte brød med dem. Hodetelefonene våre ser bra ut, har en overkommelig pris, og viktigst av alt - bangin' som Niggaracci beats. Pass på å få deg et par i juni, og vær på utkikk etter flere Snoop Dogg/Skullcandy-produkter framover, uttaler Snoop selv om de nye hodetelefonene, som i UK har fått en pris på ca 650 kroner.

 

Hodetelefonene skal visstnok ha et heftig bassnivå, og har blant annet 30mm neodymium magnetic speakers (hva nå det betyr), samt mini-subwoofere, og som dere ser på bildene, er de pyntet med et tøft bandana-mønster i både blått og svart.

 

Snoop Dogg Skullcrusher-modellen kommer til å slippes for salg i juni via Skullcandy-utsalgssteder og SnoopDogg.com.

 

 

Jeg håper dette headsettet har bra kvalitet på både holbarhet og Lyd, for da blir ett mitt :)

Skullcrusherne er ikke nye, ser ut som dette bare er de vanlige Skullcrusherne med Snoop Dogg-style crips-farger. Kan skrive under på at Skullcrusherne har ganske god lyd, bassen er ikke til å klage på ihvertfall. ;)
Lenke til kommentar
Hei!

Etter å ha hørt remixene av blant annet Crank Dat og Stuntin Like My Daddy med Travis Barker på trommer er jeg blitt lysten på flere rocke-remixer av hip hop-sanger!

Noen som har noen forslag? :)

 

Den er ikke en remix, men en rocke beat med hip hop vers, samt et rockevers tror jeg. Blind - Equicez. Du finner den på itunes. Er på skiva state of emergency.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...