Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjorde desverre ikke det. Valgte English translation øverst på siden, men det er litt tilfeldig hvilke deler av siden som faktisk blir oversatt. Jeg skjønte i det minste nok til å få bestilt, noe dere andre burde gjøre også. ;)

 

Edit: Da var flybilletter i boks også. Føler meg ganske spontan nå, hørte om festivalen for første gang i går. Hvis noen har noen tips(enten om Tyskland generelt, eller om reisemåter/festivalen) er det bare å skrike ut(i tråden, på pm eller msn). Dette blir skoy.

Endret av Bob_3
Lenke til kommentar

Jeg bor i Tyskland for tida, faktisk ikke så langt unna der festivalen skal holdes heller. Men jeg får ikke deltatt på Splash, dessverre. Uansett, jeg har sikkert noen tips/kan svare på ting man lurer på om Germania, om det skulle være noe.

Endret av Thendrup
Lenke til kommentar
Glemte Splash Festival

 

Blir mitt 3 år der og har aldri angra! Kickass festival :D

Splash så ikke dumt ut nei. Dizzee, Mos Def, Immortal Technique, JMT blant andre... Må nesten vurdere å ta turen. :wee:

 

Jeg har bare positive ting å si om festivalen utenom en ting. Tyskerne kan ikke en dritt engelsk, så det blir mye kroppspråk. Eneste gangene du hører noe engelsk er når de er så fulle at de har baller nok til å prate engelsk. De virker super flaue av en eller annen grunn.

 

 

Se der,ja. Latskap er en dårlig egenskap, tar kritikk på den. Da skal jeg sette meg litt inn i greia med festivalen, ikke umulig det blir en Tysklandstur.

 

Edit: Det koster jo bare 850,- for hele festivalen. Jeg går i fistel her, det MÅ bli den festivalen. Hvis ikke jeg finner noen noobs som gidder å være med, får jeg tråle nettet etter noen.

 

Prisen på festivalen er helt rå og drikke fungerer fint. ca 40,- for en liter øl og drinkene er så fulle av sprit at det er livsfarlig! :D

 

2 halvlitere med Long Island Ice tea og to trekk på en feit pipe så var jeg i konsert heaven! :D

 

Da sees vi kanskje der nede folkens!

 

Peace!

Lenke til kommentar
Gjorde desverre ikke det. Valgte English translation øverst på siden, men det er litt tilfeldig hvilke deler av siden som faktisk blir oversatt. Jeg skjønte i det minste nok til å få bestilt, noe dere andre burde gjøre også. ;)

 

Edit: Da var flybilletter i boks også. Føler meg ganske spontan nå, hørte om festivalen for første gang i går. Hvis noen har noen tips(enten om Tyskland generelt, eller om reisemåter/festivalen) er det bare å skrike ut(i tråden, på pm eller msn). Dette blir skoy.

 

Tenkte å slenge på noen tips til deg her.

 

Nå veit ikke jeg hvilket fly ( tidspunkt ) du har bestilt, men de billigste billettene jeg finner den torsdagen viser landing rundt klokken 21.00 i Tyskland. Dette gir ekstremt dårlig tid til å rekke siste toget nedover til riktig spot.

 

Anbefaler deg å sjekke ut alt av reiseruter på forhånd. Jeg skal ta en prat med dama som er reiseleder av oss to og få navn på tog og stasjoner hvis det er ønskelig.

 

Tog varierer veldig i pris, da det er forskjellige klasser og togsett med forskjellige priser. Sniking kan anbefales da det bare er å skylde på at du ikke skjønte en dritt av billettautomatene. Vi hadde noen problemer med å skjønne hva vi skulle betale når vi til slutt blei tatt, men det ordna seg.

 

Du kan fort spare en del hundre på å snike nedover ;) ..

 

Personlig bor jeg ikke i camp da dama er helt avhengig av seng og strøm. Er forsåvidt greit nok for meg, selv om jeg er mer camp menneske.

 

Kommer tilbake med mer info!

 

-Proppen

Lenke til kommentar
SNIP

 

-Proppen

Takker for tips! Jeg flyr med Norwegian, det billigste flyet går fra Norge kl 7 på morgenkvisten. Ergo masse tid til å finne fram. Vi tenkte også å sjekke ut litt i Berlin, men det kan vi evt. ta dagen etter festivalen. Det store spørsmålet er hva vi gjør med toget, Thendrup linket til en grei side. Ser ut som vi må belage oss på rundt 25 euro fra Berlin til Bitterfeld(men jeg aner ikke hvor i Bitterfeld vi går av). Tenker å forhåndsbestille billetter, sniking ain't my thang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...