Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du finner det på tysk kan jeg se om jeg skjønner noe av det. Så det ikke selv ved et kjapt overblikk.

 

EDIT: Fant det. Skal titte gjennom nå og se om jeg skjønner noe.

 

Av det lille jeg forstod fant jeg bare et punkt, det første, som handla om aldersgrense. Og det var jo det at barn under 12, i følge med voksen, får gratis inngang. Så er nok fritt fram for deg og phoNte. Du tar deg turen eller?

Endret av PureChaos
Lenke til kommentar
Nice

S.A.S - Doin Fine

Jeg har lenge lett etter en hip-hop sang, som jeg tror S.A.S har kommet ut med. Problemet er at jeg ikke har funnet ut hva sangen heter, og heller ingenting på youtube. Det eneste jeg har er et youtubeklipp sangen starter etter cirka 20 sekunder. Hvis det er noen som kunne hjulpet meg hadde jeg vært evig takknemmelig. En veldig bra sang det her. :)

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Hvis du finner det på tysk kan jeg se om jeg skjønner noe av det. Så det ikke selv ved et kjapt overblikk.

 

EDIT: Fant det. Skal titte gjennom nå og se om jeg skjønner noe.

 

Av det lille jeg forstod fant jeg bare et punkt, det første, som handla om aldersgrense. Og det var jo det at barn under 12, i følge med voksen, får gratis inngang. Så er nok fritt fram for deg og phoNte. Du tar deg turen eller?

 

Ja, gjør nok det ;)

Blir litt vrient å bestille billetter da, ettersom alt er på tysk.. men det går vel bra :p

 

Vet du om det er mange igjen?

 

Dette burde alle med tid til overs ta seg tid til! 850,- for inngang og overnatting er praktisk talt gratis. Jeg vet ikke helt hva som lønner seg i forhold til transport, men fly til Berlin i den perioden går for 650 t/r. Så kan man sikkert toge derfra.

 

Takk for tipset, trodde jeg måtte punge ut med et par lapper for flybilletter. 1500 for alt det der? SHIET!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...