stoltz Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Satan så fett det så ut. Jeg vurderer å haike ned og leve på gress hele helgen. Hadde vært drømme-18årsdagen. Short on cash. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Camping og den SYKE line-upen for 850,-? Makan. Bare få jobbekreftelse fra PK, så bestiller jeg billett. Regner med det skal være mulig å skaffe seg billig transport. Flere som skal(som har bestemt seg)? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg har jævlig lyst. Skal høre med et par folk før jeg bestiller billett, sjekke om noen vil være med. Hvis ikke vurderer jeg å farsken meg dra for det Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg skal også høre med et par-tre kompiser først. Men er det ingen aldersgrense? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Da slenger du deg på meg og athorb, man kan da ikke sitte på gjerdet under denne festivalen. Jeg satser på å bestille billett i løpet av uken, blir nydelig. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Trenger vel ikke være noe eldre enn 18? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 2mnd før jeg fyller 18, herlig. Men så at barn under 12 år hadde gratis inngang på hjemmesida, blei forvirra som faen av det. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det er vel åpent for alle? Eneste forskjellen er vel at vi over 18 får ølbånd. Men jeg har ikke peiling, har ikke lett opp den infoen, da det ikke har noe å si for min del. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ååh, herlig . Var noe slikt jeg tenkte meg Terms & Conditions finnes ikke på engelsk, så det er litt vanskelig å fatte alt. Om det i det hele tatt står noe relevant der. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Hvis du finner det på tysk kan jeg se om jeg skjønner noe av det. Så det ikke selv ved et kjapt overblikk. EDIT: Fant det. Skal titte gjennom nå og se om jeg skjønner noe. Av det lille jeg forstod fant jeg bare et punkt, det første, som handla om aldersgrense. Og det var jo det at barn under 12, i følge med voksen, får gratis inngang. Så er nok fritt fram for deg og phoNte. Du tar deg turen eller? Endret 14. april 2009 av PureChaos Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Dette burde alle med tid til overs ta seg tid til! 850,- for inngang og overnatting er praktisk talt gratis. Jeg vet ikke helt hva som lønner seg i forhold til transport, men fly til Berlin i den perioden går for 650 t/r. Så kan man sikkert toge derfra. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Håper virkelig at jeg får gjennomført Splash i år ja. Må bli fantastisk! Og nå er det tid for å sette på en fantastisk låt av Atmosphere. Atmosphere - Yesterday Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 NiceS.A.S - Doin Fine Jeg har lenge lett etter en hip-hop sang, som jeg tror S.A.S har kommet ut med. Problemet er at jeg ikke har funnet ut hva sangen heter, og heller ingenting på youtube. Det eneste jeg har er et youtubeklipp sangen starter etter cirka 20 sekunder. Hvis det er noen som kunne hjulpet meg hadde jeg vært evig takknemmelig. En veldig bra sang det her. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Lol, ghetto olympics! Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen her som har noen Public Enemy skiver å anbefale? Skal kjøpe meg noen nye albumer nå. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvis du finner det på tysk kan jeg se om jeg skjønner noe av det. Så det ikke selv ved et kjapt overblikk. EDIT: Fant det. Skal titte gjennom nå og se om jeg skjønner noe. Av det lille jeg forstod fant jeg bare et punkt, det første, som handla om aldersgrense. Og det var jo det at barn under 12, i følge med voksen, får gratis inngang. Så er nok fritt fram for deg og phoNte. Du tar deg turen eller? Ja, gjør nok det Blir litt vrient å bestille billetter da, ettersom alt er på tysk.. men det går vel bra Vet du om det er mange igjen? Dette burde alle med tid til overs ta seg tid til! 850,- for inngang og overnatting er praktisk talt gratis. Jeg vet ikke helt hva som lønner seg i forhold til transport, men fly til Berlin i den perioden går for 650 t/r. Så kan man sikkert toge derfra. Takk for tipset, trodde jeg måtte punge ut med et par lapper for flybilletter. 1500 for alt det der? SHIET! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen her som har noen Public Enemy skiver å anbefale? Skal kjøpe meg noen nye albumer nå. It takes a nation of millions to hold us back og Fear of a black planet. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 phoNte: I know, latterlig. Tenker at jeg bestiller festival- og flybilletter i kveld, skal jeg hooke opp noen togbilletter snart også. Har du bestemt deg for å dra nedover? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå