Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke om det er nevnt før, men Blac Haze har heelt lik stemme som 2Pac :ohmy:

 

Blac Haze - I remember mom

 

 

 

 

Legger til at det er lagt til komentarer i videoen, fordi alle skriver han er tupac.

Joda er nevnt før.. Og det blir jo da sagt at han er 2pac siden det første albumet hans het gjenfødelse, og at han aldri har vist seg offentlig??

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er nevnt før, men Blac Haze har heelt lik stemme som 2Pac :ohmy:

 

Blac Haze - I remember mom

 

 

 

 

Legger til at det er lagt til komentarer i videoen, fordi alle skriver han er tupac.

Joda er nevnt før.. Og det blir jo da sagt at han er 2pac siden det første albumet hans het gjenfødelse, og at han aldri har vist seg offentlig??

Joda, mye som blir sagt. Men personlig er min mening at folk burde face at han er død. Er som sagt mye mystikk og andre ting som peker mot at han lever, men han er nok dessverre død. R.I.P

Endret av Sleeip
Lenke til kommentar
Og velkommen tilbake Propaganda. :) Ta en liten titt i førstepost. Det er for ordensskyld dannet et fåtall retningslinjer.

 

Takker! ..tok en kjapp titt igjennom og skjønte fort at jeg ikke skal snike inn mer reggea / Dancehall vibber..my bad! :)

 

Ser derimot at det er fullt lovlig å diskutere rundt de andre elementene utenom musikk, så hva syns folk om graff scena i Norge i dag? Tenker da spesielt Oslo for de som holder seg rundt der...

 

Dagens without a doubt :

 

Se filmen hos Youtube

 

/Proppish

Lenke til kommentar
Jedi Mind Tricks har lagd bedre sanger enn denne. Uansett likte jeg den.

 

Jedi Mind Tricks - Monolith

 

Har begynt å høre en del på JMT i det siste, og synes de har mange fete låter.

 

Noen som gidder å si litt kort om hva tekstene deres handler om?

 

MT

Endret av mthey
Lenke til kommentar
Takker! ..tok en kjapp titt igjennom og skjønte fort at jeg ikke skal snike inn mer reggea / Dancehall vibber..my bad! :)

Tenkte egentlig mest på det at du må skrive artistnavn og sangtittel til klippene du poster så det er mulighet for å søke etter de i tråden ved en senere anledning. :) Selv har jeg ikke noe imot Reggea eller Dancehall.

Lenke til kommentar
Whoa! Husker ikke sist gang jeg var innom diskusjon.no , men må vel bli noen år siden nå..og jaggu var ikke yndlingstråden min fortsatt aktiv! Hell yea :D

 

Har fått sykt sansen for dancehall scenen de siste månedene, noe andre som er på den bølgen? Tenker da mye på Busy Signal. Vybz Kartel, Capleton, Elephant man, Beenie Man osv osv..mange å nevne.. kan forøvrig finne noen fete mixtapes på www.raggabalder.com for de som er hypp...

Velkommen tilbake ;) Jeg hører bare mer og mer på dancehall selv, Busy Signal - Step Out-albumet har vært ukas favoritt:

 

Busy Signal - Step Out

Se filmen hos Youtube

 

---------

 

Hadde det ikke vært for russetreff skulle jeg ha fått med meg Devin... Får i gjengjeld se Xzibit på Tryvann. Og førstkommende fredag kommer vel Ice Cube til Oslo? Står mellom det og vrengefest med russen.... What to do, what to do :wee:

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...