Skunkish Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Vet ikke om det er nevnt før, men Blac Haze har heelt lik stemme som 2Pac Blac Haze - I remember mom Legger til at det er lagt til komentarer i videoen, fordi alle skriver han er tupac. Endret 10. april 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
Thend Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Næ, foretrekker nok Samy Deluxe.Dis wo ich herkomm: Hehe, gi meg heller litt mer sinne og tough guy attitude. Azad er tøffing. Napalm Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
fflex Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 <33333 Nas Ft. Chrisette Michele - Can't Forget About You Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Vet ikke om det er nevnt før, men Blac Haze har heelt lik stemme som 2Pac Blac Haze - I remember mom Legger til at det er lagt til komentarer i videoen, fordi alle skriver han er tupac. Joda er nevnt før.. Og det blir jo da sagt at han er 2pac siden det første albumet hans het gjenfødelse, og at han aldri har vist seg offentlig?? Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Vet ikke om det er nevnt før, men Blac Haze har heelt lik stemme som 2Pac Blac Haze - I remember mom Legger til at det er lagt til komentarer i videoen, fordi alle skriver han er tupac. Joda er nevnt før.. Og det blir jo da sagt at han er 2pac siden det første albumet hans het gjenfødelse, og at han aldri har vist seg offentlig?? Joda, mye som blir sagt. Men personlig er min mening at folk burde face at han er død. Er som sagt mye mystikk og andre ting som peker mot at han lever, men han er nok dessverre død. R.I.P Endret 10. april 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Det er jo et ypperlig PR-stønt fra Blac Haze-karen. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Nettopp. Er helt sikker på at Blac Haze er såpass smart at han skjønner at han kan skyfle inn penger ved å lage litt styr ved å kalle debutalbumet Res-Sa-Rec-Shun. Endret 10. april 2009 av ehs5 Lenke til kommentar
Thend Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hopp på ei kule hvis du er hypp på å leke Tupac Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Når vi er inne på tysk hip-hop passer det bra å dra inn Square One, her med Cry: Se filmen hos Youtube En av de bedre lp-ene jeg har. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Og nå over til noe helt annet: Kanye West er kommet ut av skapet. Endret 11. april 2009 av stoltz Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Og velkommen tilbake Propaganda. Ta en liten titt i førstepost. Det er for ordensskyld dannet et fåtall retningslinjer. Takker! ..tok en kjapp titt igjennom og skjønte fort at jeg ikke skal snike inn mer reggea / Dancehall vibber..my bad! Ser derimot at det er fullt lovlig å diskutere rundt de andre elementene utenom musikk, så hva syns folk om graff scena i Norge i dag? Tenker da spesielt Oslo for de som holder seg rundt der... Dagens without a doubt : Se filmen hos Youtube /Proppish Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Don9 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Jedi Mind Tricks har lagd bedre sanger enn denne. Uansett likte jeg den. Jedi Mind Tricks - Monolith Har begynt å høre en del på JMT i det siste, og synes de har mange fete låter. Noen som gidder å si litt kort om hva tekstene deres handler om? MT Endret 11. april 2009 av mthey Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Takker! ..tok en kjapp titt igjennom og skjønte fort at jeg ikke skal snike inn mer reggea / Dancehall vibber..my bad! Tenkte egentlig mest på det at du må skrive artistnavn og sangtittel til klippene du poster så det er mulighet for å søke etter de i tråden ved en senere anledning. Selv har jeg ikke noe imot Reggea eller Dancehall. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Whoa! Husker ikke sist gang jeg var innom diskusjon.no , men må vel bli noen år siden nå..og jaggu var ikke yndlingstråden min fortsatt aktiv! Hell yea Har fått sykt sansen for dancehall scenen de siste månedene, noe andre som er på den bølgen? Tenker da mye på Busy Signal. Vybz Kartel, Capleton, Elephant man, Beenie Man osv osv..mange å nevne.. kan forøvrig finne noen fete mixtapes på www.raggabalder.com for de som er hypp... Velkommen tilbake Jeg hører bare mer og mer på dancehall selv, Busy Signal - Step Out-albumet har vært ukas favoritt: Busy Signal - Step Out Se filmen hos Youtube --------- Hadde det ikke vært for russetreff skulle jeg ha fått med meg Devin... Får i gjengjeld se Xzibit på Tryvann. Og førstkommende fredag kommer vel Ice Cube til Oslo? Står mellom det og vrengefest med russen.... What to do, what to do Endret 11. april 2009 av ehs5 Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Å velge mellom hip-hop-konserter og rølp med russen er ikke vanskelig. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 (endret) En skulle kanskje ikke tro det... Jaja, me får sjå. ------- Det albumet her kjøpte jeg for mange år siden som liten kid, på et loppemarked mener jeg. Props hvis du har hørt om dem. The Delinquents - East Oakland West Coast Se filmen hos Youtube Endret 11. april 2009 av ehs5 Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Prince Ali - On Our Way ft. Incise Se filmen hos Youtube Incise iz back... finnes det noe bedre enn jazz samples? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Shaq is king! Shaquille O´Neal & Phife Dawg - Where Ya At Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hvorfor i SVARTE har ikke jeg hørt om han fyren her før?! Mathematik - Rhyme Training Kanadisk rap på sitt beste!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå