Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nye Cunnin-albumet vil jeg også ha! Hvor bestilte dere fra? Sangene jeg har hørt derfra har vært digge, spesielt den med Substantial som Phonte ga oss. Virkelige godsaker.

 

Men er det noen som har noe god hip-hop som passer til en intensiv treningsøkt?

Tror ikke du kan bestille den lenger, var kun pre'order en stund. Trur det er stengt nå :(

Fikk plata i dag jeg, kun bangers på skiva. Track 4 var sick :D

Endret av MKej
Lenke til kommentar

Ahh, hører på Spark My Soul her nå - samplinga er bare herlig. Soul-samplet er ingenting annet enn herlich. Trommene i Move er kanskje noe av det mest skitne jeg har hørt, skikkelig ghettopreg over de. Dype, streetlevel. Nothing But Strangeness er en feel good-perle som vokser i meg også.

 

Helhetsinntrykket er i første omgang solid.

Lenke til kommentar

Whoa! Husker ikke sist gang jeg var innom diskusjon.no , men må vel bli noen år siden nå..og jaggu var ikke yndlingstråden min fortsatt aktiv! Hell yea :D

 

Har fått sykt sansen for dancehall scenen de siste månedene, noe andre som er på den bølgen? Tenker da mye på Busy Signal. Vybz Kartel, Capleton, Elephant man, Beenie Man osv osv..mange å nevne.. kan forøvrig finne noen fete mixtapes på www.raggabalder.com for de som er hypp...

 

Orker ikke sjekke igjennom flere sider, men hei til dere jeg husker fra back in the days og som muligens husker meg :p ..

 

Dagens anbefaling :

 

Se filmen hos Youtube

 

Fred og kjærlighet!

Endret av Propaganda
Lenke til kommentar
Nye Cunnin-albumet vil jeg også ha! Hvor bestilte dere fra? Sangene jeg har hørt derfra har vært digge, spesielt den med Substantial som Phonte ga oss. Virkelige godsaker.

 

Men er det noen som har noe god hip-hop som passer til en intensiv treningsøkt?

 

Treningsmusikken min pleier å bestå av noe 50, redman, ice cube, prodigy, dmx eller obie trice. Værtfall det jeg kommer på nå ;)

Lenke til kommentar
Å chille er vel å bra det, men denne karen trregner litt fart innimellom. :wee:

 

Devin er king og skal holde seg til tempoet han bruker nå. Gleder meg sykt til konserten hans i mai..8 er det vel!?

 

For de som ikke har sett han live, løp og kjøp! :)

 

/Proppen

 

Aah noo! Selvfølgelig har en av favorittene konsert når jeg er bortreist, og jeg som ikke har sett han live :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...