PureChaos Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nye Cunnin-albumet vil jeg også ha! Hvor bestilte dere fra? Sangene jeg har hørt derfra har vært digge, spesielt den med Substantial som Phonte ga oss. Virkelige godsaker. Men er det noen som har noe god hip-hop som passer til en intensiv treningsøkt? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Nye Cunnin-albumet vil jeg også ha! Hvor bestilte dere fra? Sangene jeg har hørt derfra har vært digge, spesielt den med Substantial som Phonte ga oss. Virkelige godsaker. Men er det noen som har noe god hip-hop som passer til en intensiv treningsøkt? Tror ikke du kan bestille den lenger, var kun pre'order en stund. Trur det er stengt nå Fikk plata i dag jeg, kun bangers på skiva. Track 4 var sick Endret 8. april 2009 av MKej Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Aah, surt, da må jeg vente. Ser at cdon skal få den inn mot slutten av måneden ihvertfall. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jedi Mind Tricks har lagd bedre sanger enn denne. Uansett likte jeg den. Jedi Mind Tricks - Monolith Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jedi Mind Tricks har mye bra, dette er en av favorittene mine av dem. Utrolig bra låt. Jedi Mind Tricks - Black Winter Day Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 8. april 2009 av PaperWalls Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ahh, hører på Spark My Soul her nå - samplinga er bare herlig. Soul-samplet er ingenting annet enn herlich. Trommene i Move er kanskje noe av det mest skitne jeg har hørt, skikkelig ghettopreg over de. Dype, streetlevel. Nothing But Strangeness er en feel good-perle som vokser i meg også. Helhetsinntrykket er i første omgang solid. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Albumet var helt OK, men når ikke opp til deres tidligere album; Dirty Acres eller Will Rap for Food... Kanskje etter et par runder til, får se. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Whoa! Husker ikke sist gang jeg var innom diskusjon.no , men må vel bli noen år siden nå..og jaggu var ikke yndlingstråden min fortsatt aktiv! Hell yea Har fått sykt sansen for dancehall scenen de siste månedene, noe andre som er på den bølgen? Tenker da mye på Busy Signal. Vybz Kartel, Capleton, Elephant man, Beenie Man osv osv..mange å nevne.. kan forøvrig finne noen fete mixtapes på www.raggabalder.com for de som er hypp... Orker ikke sjekke igjennom flere sider, men hei til dere jeg husker fra back in the days og som muligens husker meg .. Dagens anbefaling : Se filmen hos Youtube Fred og kjærlighet! Endret 9. april 2009 av Propaganda Lenke til kommentar
Larusso Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Oi oi, da var det Ice Cube konsert 17 april, i Oslo. Reiser fra det kalde nord(Bodø) og tar inn på hotell bare for å få med meg det her, gleder meg vilt! Noen andre som skal? Endret 9. april 2009 av Larusso Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) State of emergency av Equicez må være favoritt albumet mitt innenfor Norge, hva mener dere om den? Endret 9. april 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Syns det har noen høydepunkter, ja. Et av de bedre norske albummene. Arsonists live at Fat Beats: Magisk bra opptreden. All den energien, og det uten publikum. Du ser at de virkelig og puster for hip-hop.. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Devin the dude - I can't make it home Se filmen hos Youtube Avslappende? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Å chille er vel å bra det, men denne karen trregner litt fart innimellom. Følte energinivået her sank litt sammen med en overdreven posting av Cunnin(misforstå meg ikke, cunnin er deilig). Kom over denne: DSF - Boese Zungen Er noe spesielt med tysk ræpp. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Hah, Tysklands svar på Sørsia Gerilja? Næ, foretrekker nok Samy Deluxe. Dis wo ich herkomm: Se filmen hos Youtube Endret 10. april 2009 av Thendrup Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Nye Cunnin-albumet vil jeg også ha! Hvor bestilte dere fra? Sangene jeg har hørt derfra har vært digge, spesielt den med Substantial som Phonte ga oss. Virkelige godsaker. Men er det noen som har noe god hip-hop som passer til en intensiv treningsøkt? Treningsmusikken min pleier å bestå av noe 50, redman, ice cube, prodigy, dmx eller obie trice. Værtfall det jeg kommer på nå Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Næ, foretrekker nok Samy Deluxe.Dis wo ich herkomm: Hehe, gi meg heller litt mer sinne og tough guy attitude. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Å chille er vel å bra det, men denne karen trregner litt fart innimellom. Devin er king og skal holde seg til tempoet han bruker nå. Gleder meg sykt til konserten hans i mai..8 er det vel!? For de som ikke har sett han live, løp og kjøp! Dagens : Se filmen hos Youtube /Proppen Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg har ingenting imot hverken Devin eller stilen hans. Uttrykket meg muligens litt vagt. Og velkommen tilbake Propaganda. Ta en liten titt i førstepost. Det er for ordensskyld dannet et fåtall retningslinjer. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Å chille er vel å bra det, men denne karen trregner litt fart innimellom. Devin er king og skal holde seg til tempoet han bruker nå. Gleder meg sykt til konserten hans i mai..8 er det vel!? For de som ikke har sett han live, løp og kjøp! /Proppen Aah noo! Selvfølgelig har en av favorittene konsert når jeg er bortreist, og jeg som ikke har sett han live Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå