fflex Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Deilig å starte lørdagen med en sånn godlåt; Jazz Liberatorz ft. Raashan Ahmad - Cool Down Se filmen hos Youtube Endret 4. april 2009 av fflex Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 BORN LIKE THIS er en forbanna fet skive, og en skive der alle spora faktiske er bra! coveret er dog helt rævva. Jeg må si jeg hadde litt sansen for coveret. Less is more. Når det er sagt har jeg ikke fått hørt noe særlig på det, eller noen som helst annen musikk i det siste grunnet noen små komplikasjoner. Tok akkurat frem The Eminem Show for å mimre litt. Er noe spesielt med det første albumet man kjøpte. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Tok akkurat frem The Eminem Show for å mimre litt. Er noe spesielt med det første albumet man kjøpte. Da lå jeg et skritt foran deg, for første albumet mitt var The Marshall Mathers LP. Utrolig digg med nye gjennomhøringer av det ja! Og jeg går enda med håp om at Relapse kan løfte Em opp til gamle høyder. Grattis med 1000 innlegg btw! Endret 4. april 2009 av PureChaos Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Method man and redman feat Ugk - City Lights RÅ sang med norske beats! Kommer på det nye albumet deres Se filmen hos Youtube Endret 4. april 2009 av JeepersCreepers Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Method man and redman feat Ugk - City Lights RÅ sang med norske beats! Kommer på det nye albumet deres Norsk? Hvem har produsert den? Likte denne såpass godt at jeg måtte skaffe meg den når jeg hørte den i forrige uke ellernoe, selvom autotune-delene er sinnsykt malplassert... Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) Nasty Kutt... gutten har kommet langt Autotune var slettes ikke malplassert, og dessuten var det bare 1 del på noen sekunder. Likte ikke beaten første gang jeg hørte den, men den bare vokser på meg. Blir bedre for hver gang jeg hører den. EDIT: En godbit: Doap Nixon - Heaven Is Calling (feat. Cynthia Holliday) Se filmen hos Youtube Endret 4. april 2009 av phoNte Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har du fått CunninLynguists nye plate i posten, phoNte ? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nope, venter fortsatt :\ Har du? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Beste Cookin' Soul remixen jeg har hørt.. 18 18 - THE CORNER - Cookin Soul Remix.mp3 - 3.62MB Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Leo fra MBMA og Sage Francis - Try your best. Sage sitt vers er med på sick of waiting tables under navnet swedish fish. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
fflex Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) God natt! Skiggy Rapz & Pete Philly - So Many Ass Se filmen hos Youtube Endret 5. april 2009 av fflex Lenke til kommentar
Bata Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nope, venter fortsatt :\ Har du? Jeg har, fikk den lørdag. Var bra ei bra skive, kult å få den signert og Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Beste Cookin' Soul remixen jeg har hørt.. 18 18 - THE CORNER - Cookin Soul Remix.mp3 - 3.62MB Finfin. Crooked Soul har ganske mye bra. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hel...lo! er ikke klar over hvem som posten Damain Marley - Road to Zion, men har lett etter denne Reggea+Hip Hop musikken lenge nå. Er det noen som vet om noe som låter ganske likt? Samme sjanger/Musikk type? Takk på forskudd Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Hel...lo! er ikke klar over hvem som posten Damain Marley - Road to Zion, men har lett etter denne Reggea+Hip Hop musikken lenge nå. Er det noen som vet om noe som låter ganske likt? Samme sjanger/Musikk type? Takk på forskudd Tror det var meg. Om du da ikke allerede har gjort det, kan du jo sjekke ut hele Damian Marley - Welcome To Jamrock-albumet. Ellers har jeg ikke så mye peiling på reine Hiphop-reggae-crossovers, men mulig du finner noe du liker hvis du går over i dancehall-sjangeren.(som i og for seg er en blanding av hiphop og reggae) F.eks. litt eldre dancehall av Capleton. ----------------- Må inrømme at det har blitt lite hip hop i det siste. Men fant fram igjen det første albumet til Roots Manuva her om dagen. Roots Manuva - Juggle Tings Proper Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Siden Eminem er tilbake kan jeg jo slenge ut "We Made You" videoen, selv om det ikke er all verden. Får håpe han kommer med noe bedre senere. Albumet er ute 19. mai. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Jaaa! Da dumpet Strange Journey Vol. 1 ned i postkassa i dag.. endelig! Langt fra skuffet over det jeg har hørt til nå, kommer nok til å høre gjennom skiva et par hundre ganger CunninLynguists - Spark My Soul feat. Substantial Se filmen hos Youtube Åh fy Endret 7. april 2009 av phoNte Lenke til kommentar
MKej Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jaaa!Da dumpet Strange Journey Vol. 1 ned i postkassa i dag.. endelig! Langt fra skuffet over det jeg har hørt til nå, kommer nok til å høre gjennom skiva et par hundre ganger CunninLynguists - Spark My Soul feat. Substantial Se filmen hos Youtube Åh fy Venter fortsatt Kommer i løpet av uka får jeg håpe.. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Jaaa!Da dumpet Strange Journey Vol. 1 ned i postkassa i dag.. endelig! Langt fra skuffet over det jeg har hørt til nå, kommer nok til å høre gjennom skiva et par hundre ganger CunninLynguists - Spark My Soul feat. Substantial Åh fy Det var kvalitet, likte den godt Endret 7. april 2009 av Sleeip Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Fikk også skiva i dag, men har ikke hatt tid til å høre i gjennom det ennå. Gleder meg når jeg skal høre i gjennom det skikkelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå