Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BORN LIKE THIS er en forbanna fet skive, og en skive der alle spora faktiske er bra! coveret er dog helt rævva.

Jeg må si jeg hadde litt sansen for coveret. Less is more. Når det er sagt har jeg ikke fått hørt noe særlig på det, eller noen som helst annen musikk i det siste grunnet noen små komplikasjoner.

 

Tok akkurat frem The Eminem Show for å mimre litt. Er noe spesielt med det første albumet man kjøpte. :)

Lenke til kommentar
Tok akkurat frem The Eminem Show for å mimre litt. Er noe spesielt med det første albumet man kjøpte. :)

 

Da lå jeg et skritt foran deg, for første albumet mitt var The Marshall Mathers LP. Utrolig digg med nye gjennomhøringer av det ja! Og jeg går enda med håp om at Relapse kan løfte Em opp til gamle høyder.

 

Grattis med 1000 innlegg btw! :D

Endret av PureChaos
Lenke til kommentar
Method man and redman feat Ugk - City Lights

 

RÅ sang med norske beats! Kommer på det nye albumet deres

Norsk? Hvem har produsert den? Likte denne såpass godt at jeg måtte skaffe meg den når jeg hørte den i forrige uke ellernoe, selvom autotune-delene er sinnsykt malplassert...

Lenke til kommentar

Nasty Kutt... gutten har kommet langt :yes:

 

Autotune var slettes ikke malplassert, og dessuten var det bare 1 del på noen sekunder. Likte ikke beaten første gang jeg hørte den, men den bare vokser på meg. Blir bedre for hver gang jeg hører den.

 

EDIT: En godbit:

 

Doap Nixon - Heaven Is Calling (feat. Cynthia Holliday)

Se filmen hos Youtube

Endret av phoNte
Lenke til kommentar
Hel...lo!

 

er ikke klar over hvem som posten Damain Marley - Road to Zion, men har lett etter denne Reggea+Hip Hop musikken lenge nå. Er det noen som vet om noe som låter ganske likt? Samme sjanger/Musikk type?

 

Takk på forskudd

Tror det var meg. :) Om du da ikke allerede har gjort det, kan du jo sjekke ut hele Damian Marley - Welcome To Jamrock-albumet. Ellers har jeg ikke så mye peiling på reine Hiphop-reggae-crossovers, men mulig du finner noe du liker hvis du går over i dancehall-sjangeren.(som i og for seg er en blanding av hiphop og reggae) F.eks. litt eldre dancehall av Capleton.

 

 

-----------------

 

Må inrømme at det har blitt lite hip hop i det siste. Men fant fram igjen det første albumet til Roots Manuva her om dagen.

 

Roots Manuva - Juggle Tings Proper

Lenke til kommentar
Jaaa!

Da dumpet Strange Journey Vol. 1 ned i postkassa i dag.. endelig! Langt fra skuffet over det jeg har hørt til nå, kommer nok til å høre gjennom skiva et par hundre ganger :wee:

 

CunninLynguists - Spark My Soul feat. Substantial

 

 

Åh fy :love:

 

Det var kvalitet, likte den godt :yes:

Endret av Sleeip
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...