DanielL Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Der hadde du helt rett ja. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Weey! Skal starte med Fiftys nyeste sang! 50 Cent ft. Eminem ft. Dr. Dre - Crack a Bottle Se filmen hos Youtube Og ta med mitt spørsmål som ingen har besvart i Tråd 1: Vet noen om noen sanger med blanding av Reggae og Rap? Det er jo ikke 50's sang. Den blir jo sikkert med på Relapse så det går den jo under Eminem. 50's er egentlig ikek særlig god lengre (hadde min ''fjortis'' periode med han ). Dr. dre er jo helt rå i Sangen og ikke glem Eminem Hip/hop på sitt beste Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Say what? Eminem er helt forferdelig i den låta der, jeg feller nesten en tåre. Jeg ble så deppa da jeg hørte den igjen i går at jeg måtte høre hele Slim Shady LP om igjen, for å ikke ødelegget minnet mitt om storhetstiden hans. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 The Eminem Show var det siste fnugg av relevanse fra Eminem. Etter det tok han et steg i feil retning og har bare fortsatt på den måten. Veldig trist,likte veldig alt han gjorde opp til The Eminem Show. Og til The Fox,sjekk ut Matisyahu eller samarbeidet mellom Nas og Damian Marley som jeg tror allerede er nevnt. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Say what? Eminem er helt forferdelig i den låta der, jeg feller nesten en tåre. Jeg ble så deppa da jeg hørte den igjen i går at jeg måtte høre hele Slim Shady LP om igjen, for å ikke ødelegget minnet mitt om storhetstiden hans. Han er GOD i crack a bottle. Dens om failer er vell fifty! Relapse og Relapse 2 blir store suksesser begge to EDIT: Har hørt litt på Xzibit i det siste. Mange gode sanger fra det hjørnet ja! Endret 2. april 2009 av atriC Lenke til kommentar
Armador Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Vet ikke om denne ligger tidligere i tråden, har ikke fått lest gjennom hele... "Alle" burde ha hørt den, men for de som ikke har: Dead Prez - (it's bigger than) hip hop Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Haha, kom over denne klassikeren her: K-Fed - PopoZão Se filmen hos Youtube For en klovn. ^^ Lenke til kommentar
Thend Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kunne folk begynne å poste litt skikkelige youtubevideoer med bra musikk som jeg ikke har hørt før? Jeg har fullstendig slutta å sjekke ut dem som blir posta her. [/rant] Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Har ikke du hørt alt da? Du er liksom hiphopens Montag, føler jeg. Jeg er klar for mer diskusjon og mindre youtube-videoer. Jeg gidder aldri å sjekke ut låtene her, for da må jeg pause musikken jeg allerede spiller. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Er det så farlig å poste noe vi alle kan le av da? Er ganske demotiverende når folk kommer med negative kommentarer nesten hver gang jeg poster noe. Vet ikke om jeg gidder å være her inne lenger jo. /moan Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Har ikke du hørt alt da? Du er liksom hiphopens Montag, føler jeg. Jeg er klar for mer diskusjon og mindre youtube-videoer. Jeg gidder aldri å sjekke ut låtene her, for da må jeg pause musikken jeg allerede spiller. Det er kanskje vanskelig å tro, men det er masse hiphop jeg ikke har hørt. Ellers er jeg enig. Er det så farlig å poste noe vi alle kan le av da? Er ganske demotiverende når folk kommer med negative kommentarer nesten hver gang jeg poster noe. Vet ikke om jeg gidder å være her inne lenger jo. Jeg lo ikke. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kunne folk begynne å poste litt skikkelige youtubevideoer med bra musikk som jeg ikke har hørt før? Jeg har fullstendig slutta å sjekke ut dem som blir posta her. [/rant] Jeje. Du har sikkert hørt om Nujabes, men denne sangen? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Her kommer litt norsk hiphop som kanskje ikke så mange har hørt om... Trigga X & F.M.C feat. DaniO - U Got It Timeout feat F.M.C- The World Is Yours Hva syntes dere om disse? Forholdsvis ferske disse gutta her såklart da... Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Thomax er bare helt konge. Endret 3. april 2009 av Bobbylove Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Weey! Skal starte med Fiftys nyeste sang! 50 Cent ft. Eminem ft. Dr. Dre - Crack a Bottle Det er jo ikke 50's sang. Den blir jo sikkert med på Relapse så det går den jo under Eminem. Sorry, er sant det.. Men tror kanskje den vil bli på Before I Self Destruct og.. ? Og til The Fox,sjekk ut Matisyahu eller samarbeidet mellom Nas og Damian Marley som jeg tror allerede er nevnt. Takk Men ja sistnevnte vet jeg om... ------------------------------------ Og her en fet sang: Scarface - My Block Se filmen hos Youtube Endret 3. april 2009 av The Fox Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Må legge til enda en fet låt nå: Atmosphere - Get Fly Det er noe med Piano i raplåter som funker jævli bra : P Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Og her en fet sang:Scarface - My Block Se filmen hos Youtube Hører heller denne et par ganger til... Lenke til kommentar
fflex Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Anbefaler alle som er glad i Jazz og Jazzy Hip Hop å sjekke ut albumet; Arts The BeatDoctor - "Transitions". Bla flere godlåter med Pete Philly "All of us" + + Arts The Beatdoctor-Crazy Times (ft Skiggy Rapz) Se filmen hos Youtube Endret 3. april 2009 av fflex Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Der hadde du helt rett ja. Jeg har som regel det Fant en chill remix (beklager om jeg er på etterskudd, eksamen i sentralnervesystemet har tatt mye tid i det siste): Q-Tip - We Fight We Love Remix feat. Kanye West & Consequence Se filmen hos Youtube Bidrar kanskje litt til problemet med at det er for lite diskusjon og for mange youtube-videoer i tråden nå, men men. Apropos, så er vel greia med Thendrup at han har sinnsykt bra peiling på obskur hiphop som ingen andre vet noe om? Skulle gjerne hatt energien og pengene til å sjekke ut sånne ting selv, for det er utrolig lite i mainstreamen som fenger for tiden...det forrige noenlunde mainstream-albumet jeg likte så godt at jeg kjøpte var Finding Forever, og det begynner å bli LENGE siden det kom. Noen andre som føler det på samme måte? Lenke til kommentar
valbis Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Nyheter om DOOM sitt nye album Born Like This.(!) En låt fra albumet: DOOM - That's That DOOM - Ballskin (også fra det nye albumet) Hadde sansen for "That's That", så får håpe albumet holder mål når det kommer. BORN LIKE THIS er en forbanna fet skive, og en skive der alle spora faktiske er bra! coveret er dog helt rævva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå