Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Weey! :D

Skal starte med Fiftys nyeste sang!

50 Cent ft. Eminem ft. Dr. Dre - Crack a Bottle

Se filmen hos Youtube

Og ta med mitt spørsmål som ingen har besvart i Tråd 1: Vet noen om noen sanger med blanding av Reggae og Rap? :)

Det er jo ikke 50's sang. Den blir jo sikkert med på Relapse så det går den jo under Eminem.

50's er egentlig ikek særlig god lengre (hadde min ''fjortis'' periode med han ). Dr. dre er jo helt rå i Sangen og ikke glem Eminem :D

Hip/hop på sitt beste

Lenke til kommentar

The Eminem Show var det siste fnugg av relevanse fra Eminem. Etter det tok han et steg i feil retning og har bare fortsatt på den måten. Veldig trist,likte veldig alt han gjorde opp til The Eminem Show.

Og til The Fox,sjekk ut Matisyahu eller samarbeidet mellom Nas og Damian Marley som jeg tror allerede er nevnt.

Lenke til kommentar
Say what? Eminem er helt forferdelig i den låta der, jeg feller nesten en tåre. Jeg ble så deppa da jeg hørte den igjen i går at jeg måtte høre hele Slim Shady LP om igjen, for å ikke ødelegget minnet mitt om storhetstiden hans.

Han er GOD i crack a bottle. Dens om failer er vell fifty!

Relapse og Relapse 2 blir store suksesser begge to :love:

EDIT: Har hørt litt på Xzibit i det siste. Mange gode sanger fra det hjørnet ja!

Endret av atriC
Lenke til kommentar
Har ikke du hørt alt da? Du er liksom hiphopens Montag, føler jeg.

Jeg er klar for mer diskusjon og mindre youtube-videoer. Jeg gidder aldri å sjekke ut låtene her, for da må jeg pause musikken jeg allerede spiller.

Det er kanskje vanskelig å tro, men det er masse hiphop jeg ikke har hørt. ;)

Ellers er jeg enig.

Er det så farlig å poste noe vi alle kan le av da? Er ganske demotiverende når folk kommer med negative kommentarer nesten hver gang jeg poster noe. Vet ikke om jeg gidder å være her inne lenger jo.

Jeg lo ikke. :p

Lenke til kommentar
Weey! :D

Skal starte med Fiftys nyeste sang!

50 Cent ft. Eminem ft. Dr. Dre - Crack a Bottle

Det er jo ikke 50's sang. Den blir jo sikkert med på Relapse så det går den jo under Eminem.

Sorry, er sant det.. Men tror kanskje den vil bli på Before I Self Destruct og.. ?

Og til The Fox,sjekk ut Matisyahu eller samarbeidet mellom Nas og Damian Marley som jeg tror allerede er nevnt.

Takk :thumbup: Men ja sistnevnte vet jeg om...

------------------------------------

Og her en fet sang:

Scarface - My Block

Se filmen hos Youtube

Endret av The Fox
Lenke til kommentar
Der hadde du helt rett ja.

Jeg har som regel det ;)

Fant en chill remix (beklager om jeg er på etterskudd, eksamen i sentralnervesystemet har tatt mye tid i det siste):

Q-Tip - We Fight We Love Remix feat. Kanye West & Consequence

Se filmen hos Youtube

Bidrar kanskje litt til problemet med at det er for lite diskusjon og for mange youtube-videoer i tråden nå, men men. Apropos, så er vel greia med Thendrup at han har sinnsykt bra peiling på obskur hiphop som ingen andre vet noe om? Skulle gjerne hatt energien og pengene til å sjekke ut sånne ting selv, for det er utrolig lite i mainstreamen som fenger for tiden...det forrige noenlunde mainstream-albumet jeg likte så godt at jeg kjøpte var Finding Forever, og det begynner å bli LENGE siden det kom. Noen andre som føler det på samme måte?

Lenke til kommentar
Nyheter om DOOM sitt nye album Born Like This.(!)

En låt fra albumet: DOOM - That's That

DOOM - Ballskin (også fra det nye albumet)

Hadde sansen for "That's That", så får håpe albumet holder mål når det kommer. :)

BORN LIKE THIS er en forbanna fet skive, og en skive der alle spora faktiske er bra! coveret er dog helt rævva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...