Thend Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 De La Soul høsten 2005 og Public Enemy våren 2008 på Samfundet i Trondheim var to virkelige höjdare. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Fikk en fin overraskelse i posten i dag. Kero One's nye plate "Early Believers" med signert poster, hele 10 dager før release dato Er det rart det blir mindre og mindre plate butikker her i landet, når denne plata kostet meg 16$ med frakt fra USA.. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 åh har så lyst på konsert med noen ordentlige band/artister. "største" jeg har vært på er Fremmed Rase... Anyways, sick freestyle å 17 år da ! Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 endelig Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Når og hvor var det, Aldris? Bergen for noen år siden, kanskje 2007? Husker ikke helt nøyaktig, men det var på seinsommeren tror jeg. Det var på den hiphopklubben som var på gamle Roof Garden (hvis det sier deg noe ) Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Vil gjerne høre fra folk, hva er deres beste konstert opplevelse, hiphop Konsert altså ? Min favoritt må nok være The Roots på Sentrum Scene i fjor høst. De spilte i godt og vel tre timer, med diverse improvisasjoner, og så bar det videre til Living Room, hvor ?uestlove snurret plater og vi fikk hilst på hele bandet pluss alle som varmet opp også. De er skikkelig down to earth og hyggelige folk! Hadde lett betalt dobbelt så mye for å få en lignende konsert+afterpartyopplevelse igjen... Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Rapartisten T. I må belage seg på å tilbringe ett år og en dag i fengsel for ulovlig våpenbesittelse. Tenkte kanskje noen var interessert. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Rapartisten T. I må belage seg på å tilbringe ett år og en dag i fengsel for ulovlig våpenbesittelse. Tenkte kanskje noen var interessert. Kunne ikke bry meg mindre.. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Synd for han.. Han er en av de artistene jeg hører mest på for tiden. Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Synd for han.. Han er en av de artistene jeg hører mest på for tiden. Jeg tenkte mer motsatt. Altså, Jippi - nå slipper vi han i et år. Men det er vel "gangsta" å være så dum at man blir tatt og straffet for noe så dumt som våpenbesittelse. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ingen tvinger deg til å høre på T.I. J Dilla - Don't Cry Se filmen hos Youtube This, children, is a beat. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Denne er fet Brother Ali - Forest Whitaker Og takk for The Game sangene Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Kan noen friske opp minnet mitt på hvilken beat som er sampla her?Har den på tunga,klarer bare ikke å plassere den.Kan det være Talib Kweli muligens? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 I dag ble The Art of Storytelling impulskjøpt på Platekompaniet, etter store ord fra her i tråden. Blir digg å høre gjennom. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Denne hørte jeg for flere år siden. Endelig oppdaga den igjen. Andre Nickatina & San Quinn - Ayo for Yayo Den er rimelig chill. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 I dag ble The Art of Storytelling impulskjøpt på Platekompaniet, etter store ord fra her i tråden. Blir digg å høre gjennom. Absolutt et godt kjøp. Et av mine favorittalbum, og Slick Rick har en veldig laid back og behagelig flow. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Noen som har noen fete hip hop/gangster rap sanger å hive ut? Og da mener jeg ikke sånn musikk som det bare er rap og babl i. Mer alà dette: 50 Cent - Get Up Music Video [HQ] Akon- Beautiful [OFFICIAL] (LYRICS AND SONG!) HIGH-QUALITY! http://www.youtube.com/watch?v=Szl8CxNN30c Skjønte dere hva jeg ville fram til eller? Takker for tips Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Høres ut for meg som du er interessert i pop eller rnb. Big L - Put It On Lifestylez Ov Da Poor And Dangerous er et av favorittalbumene mine. Maken til kvalitet skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Kan noen friske opp minnet mitt på hvilken beat som er sampla her?Har den på tunga,klarer bare ikke å plassere den.Kan det være Talib Kweli muligens? Det der er Everything I Love fra Press Play-albumet til Diddy/P.Diddy/Puff Daddy/Whatever. Låta hadde Cee-Lo og Nas som gjester, hvis jeg ikke husker feil. Endret 2. april 2009 av Oovz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå