Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en fin overraskelse i posten i dag.

Kero One's nye plate "Early Believers" med signert poster, hele 10 dager før release dato :D

Er det rart det blir mindre og mindre plate butikker her i landet, når denne plata kostet meg 16$ med frakt fra USA..

Lenke til kommentar
Vil gjerne høre fra folk, hva er deres beste konstert opplevelse, hiphop Konsert altså :)?

Min favoritt må nok være The Roots på Sentrum Scene i fjor høst. De spilte i godt og vel tre timer, med diverse improvisasjoner, og så bar det videre til Living Room, hvor ?uestlove snurret plater og vi fikk hilst på hele bandet pluss alle som varmet opp også. De er skikkelig down to earth og hyggelige folk! Hadde lett betalt dobbelt så mye for å få en lignende konsert+afterpartyopplevelse igjen...

Lenke til kommentar
Synd for han..

Han er en av de artistene jeg hører mest på for tiden.

Jeg tenkte mer motsatt. Altså, Jippi - nå slipper vi han i et år.

Men det er vel "gangsta" å være så dum at man blir tatt og straffet for noe så dumt som våpenbesittelse.

Lenke til kommentar
I dag ble The Art of Storytelling impulskjøpt på Platekompaniet, etter store ord fra her i tråden. Blir digg å høre gjennom.

Absolutt et godt kjøp. Et av mine favorittalbum, og Slick Rick har en veldig laid back og behagelig flow.

Lenke til kommentar
Kan noen friske opp minnet mitt på hvilken beat som er sampla her?Har den på tunga,klarer bare ikke å plassere den.Kan det være Talib Kweli muligens?

Det der er Everything I Love fra Press Play-albumet til Diddy/P.Diddy/Puff Daddy/Whatever. Låta hadde Cee-Lo og Nas som gjester, hvis jeg ikke husker feil.

Endret av Oovz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...