Oovz Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 José González - Heartbeats / The Light ft Common, & Erykah BaduHerlig mash up ! Sjekk ut mixtapen Sometimes I Rhyme Slow av Dert for mer mash-ups av José González og andre kjente rappere Herlig, den låta har betydd mye for meg. Hvor kan man få tak i mixtapen? Så 8 mile i kveld, den filmen har et kult soundtrack. Eksemplifisert ved Gang Starr - Battle Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kenichiro Nishihara - Consider My Love ft Pismo Se filmen hos Youtube Herlig japansk piano-rap, akuratt sånn eg liker det seint på kvelden Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Så klart det spørs på den andre headlineren, men hvis de ikke har den klar snart sitter de brått med skjegget i postkassa. Q-Tip er fet nok han, men jeg tviler på majoriteten prioriterer han fremfor Weezy og Yeezy. En av de burde vel kunne droppe innom Hove, siden de allikevel er i nabolaget. Veldig sant,Q-Tip er jo ikke et så alt for stort navn her til lands. Burde ikke være umulig å få en av dem innom før de drar til Danmark,helst Kanye spør du meg. Aldri hatt sansen for Lil Wayne. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skulle ønske Methodman å redman kunna komme til norge, hadde vært SYKT! Q-tip har jeg ikke hørt om, må sjekkes ut Lenke til kommentar
Thend Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Q-tip har jeg ikke hørt om Endret 26. mars 2009 av Thendrup Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skulle ønske Methodman å redman kunna komme til norge, hadde vært SYKT!Q-tip har jeg ikke hørt om, må sjekkes ut Redman var her for ett år siden eller no, var han ikke? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Halla, er det noen som har mye peil om Chingy? Det jeg lurer på, hvilken av musikkvideo der han sier "chingy" med hans egen tegnspråk? Har sett det på MTV engang for lenge siden... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ville ikke overrasket meg om det er i Right Thurr eller hva den het. Karen har ikke direkte hatt alt for mange musikkvideoer. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Da har jeg sjekket videoen, men er visst ikke den.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Q-tip har jeg ikke hørt om samebob: Hva hvis man omformulerer spørsmålet, og spør; hva vet du om A Tribe Called Quest? Spiller «We've Got the Jazz» nå. P.R.-beat slik vi liker det. Kenichiro Nishihara-albumet er chill. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Kenichiro Nishihara - Consider My Love ft Pismo Herlig japansk piano-rap, akuratt sånn eg liker det seint på kvelden Regner med du allerede har hørt denne, men Feather av Nujabes er nok noe du vil like. Consider My Love var veldig bra forresten, takk for tipset Endret 26. mars 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
MKej Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 José González - Heartbeats / The Light ft Common, & Erykah BaduHerlig mash up ! Sjekk ut mixtapen Sometimes I Rhyme Slow av Dert for mer mash-ups av José González og andre kjente rappere Herlig, den låta har betydd mye for meg. Hvor kan man få tak i mixtapen? http://www.mediafire.com/?8yoyzygxiy0 Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Antidote - Got Rhymes (Cradle Orchestra Remix) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kenichiro Nishihara - Consider My Love ft Pismo Herlig japansk piano-rap, akuratt sånn eg liker det seint på kvelden Regner med du allerede har hørt denne, men Feather av Nujabes er nok noe du vil like. Consider My Love var veldig bra forresten, takk for tipset Nujabes er vel noke som er gjennomhøyrt fleire hundre ganger siden eg blei hekta etter eg såg "Samurai Champloo" for ein del måneder siden, kanskje eit heilt år ^^ Er vel der interessen for japansk pianogreier og beslektet kom frå Fantastisk musikk Lenke til kommentar
samebob Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Q-tip har jeg ikke hørt om samebob: Hva hvis man omformulerer spørsmålet, og spør; hva vet du om A Tribe Called Quest? Spiller «We've Got the Jazz» nå. P.R.-beat slik vi liker det. Kenichiro Nishihara-albumet er chill. ja fant ut det etter litt youtube:p vært konge å fått med seg det å ja;) Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Dagens låt er fra Brother Ali med albumet The Undisputed Truth. Hard sang, dette! Brother Ali - Watcha Got Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
samebob Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) nice den ja, ble hektet på den for en uke siden ca. digg sang. Hvirkelig diggbar sang = Se filmen hos Youtube Vil gjerne høre fra folk, hva er deres beste konstert opplevelse, hiphop Konsert altså ? Endret 27. mars 2009 av samebob Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 EMC på Blå i fjor eller Punch & Words med The Art of Rhyme Tour i 2005. Har vært på mange, men disse er de jeg sitter igjen med best opplevelse fra. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kan vel knapt kalles konsert, men det var stort å være med på at Premier snurret plater live Største nedturen var the roots i Bergen i fjor. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Når og hvor var det, Aldris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå