Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Medlem-148998

Etter at jeg hørte "Lick Shots" av Technique har jeg også begynt å høre på Chino Xl og Crooked I. Liker det godt, de har gode tekster og en fet flow :) Kom over denne av Crooked I:

 

 

Se filmen hos Youtube

 

José González - Heartbeats / The Light ft Common, & Erykah Badu

 

 

Sjekk ut mixtapen Sometimes I Rhyme Slow av Dert for mer mash-ups av José González og andre kjente rappere ;)

 

Likte faktisk den bedre enn den originale beaten, hørtes bedre ut:)

Endret av Medlem-148998
Lenke til kommentar
Jeg setter på Lupe når jeg ikke får sove. :p

 

Noen som har fått hørt på DOOMs nye album ennå? Det er good shit.

Fikk nettopp hørt gjennom,Ballskin og Gazillion Ear som sitter best til nå. Batty Boys var også komisk til tider. Ingen ny Operation Doomsday men helt godkjent album.

 

Fet blend, Tygg3n!

 

Jedi Mind Tricks - Trail of Lies

 

Småbra låt fra JMTs siste lp (A History of Violence).

Akkurat den samme som jeg fikk mest smaken for fra platen! Death Messiah er også ganske god.

Lenke til kommentar
Er hekta på Cunninlynguist at the moment og noen som vet hvor jeg kan kjøpe instrumental-albumet? Tenker på Dirty Acres.

 

Er dritt den norske iTunes Store ikke har den. Går det an å ha US bruker på iTunes?

Har instrumental albumet av Dirty Acres på Pc'en

 

Send PM vis du vil ha det ;)

Lenke til kommentar
Roskile haia til seg Kanye West også, gitt. Selv med Q-Tip på plakaten tror jeg Hove kan vinke takk og farvel til hiphop-publikummet. Hva tror folket?

Spørs vel hvem den andre headlineren blir. De pleier jo å ha to store navn hvert år,det bare virker som at hip hop alltid prioriteres sist så det tar lang tid før man vet hvem som kommer. Velger selv Roskilde om ikke Hove tar et stort navn opp av hatten,angrer skikkelig på at jeg gikk glipp av Kanye sist han var i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...