MKej Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 José González - Heartbeats / The Light ft Common, & Erykah Badu Se filmen hos Youtube Herlig mash up ! Sjekk ut mixtapen Sometimes I Rhyme Slow av Dert for mer mash-ups av José González og andre kjente rappere Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Kahlee - If I ever hurt you Se filmen hos Youtube Noen som vet om noen bra radiokanaler? Endret 22. mars 2009 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 José González - Heartbeats / The Light ft Common, & Erykah BaduHerlig mash up ! Sjekk ut mixtapen Sometimes I Rhyme Slow av Dert for mer mash-ups av José González og andre kjente rappere Dritbra låt! må vel nesten sjekke ut mixtapen også nå Noen som vet om noen bra radiokanaler? http://www.smoothbeats.com/home.shtml Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 The Halftime Show på WNYU Radio er fett. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 The Halftime Show på WNYU Radio er fett. Helt rått. Big ups. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Etter at jeg hørte "Lick Shots" av Technique har jeg også begynt å høre på Chino Xl og Crooked I. Liker det godt, de har gode tekster og en fet flow Kom over denne av Crooked I: Se filmen hos Youtube José González - Heartbeats / The Light ft Common, & Erykah Badu Sjekk ut mixtapen Sometimes I Rhyme Slow av Dert for mer mash-ups av José González og andre kjente rappere Likte faktisk den bedre enn den originale beaten, hørtes bedre ut:) Endret 24. mars 2009 av Medlem-148998 Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Den cden som sangen til Avien er fra må dere høre på! Let's Get Free. En cd jeg spiller igjen og igjen. Her er en av mine favoritter. Dead Prez - Happiness Se filmen hos Youtube Endret 24. mars 2009 av Aldrack Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ja, det er en klasse-lp. Tiltredes. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg setter på Lupe når jeg ikke får sove. Noen som har fått hørt på DOOMs nye album ennå? Det er good shit. Fikk nettopp hørt gjennom,Ballskin og Gazillion Ear som sitter best til nå. Batty Boys var også komisk til tider. Ingen ny Operation Doomsday men helt godkjent album. Fet blend, Tygg3n! Jedi Mind Tricks - Trail of Lies Småbra låt fra JMTs siste lp (A History of Violence). Akkurat den samme som jeg fikk mest smaken for fra platen! Death Messiah er også ganske god. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Er hekta på Cunninlynguist at the moment og noen som vet hvor jeg kan kjøpe instrumental-albumet? Tenker på Dirty Acres. Er dritt den norske iTunes Store ikke har den. Går det an å ha US bruker på iTunes? Endret 25. mars 2009 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
MKej Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er hekta på Cunninlynguist at the moment og noen som vet hvor jeg kan kjøpe instrumental-albumet? Tenker på Dirty Acres. Er dritt den norske iTunes Store ikke har den. Går det an å ha US bruker på iTunes? Har instrumental albumet av Dirty Acres på Pc'en Send PM vis du vil ha det Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Lose your life - Alchemist Fet låt, fet video, hva mer kan man ønske seg? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Roskile haia til seg Kanye West også, gitt. Selv med Q-Tip på plakaten tror jeg Hove kan vinke takk og farvel til hiphop-publikummet. Hva tror folket? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Også gjør Nasty det stort for tiden; Nasty Kutt med Redman og Method man Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Mista A - Problems 2 The Side Noe av den bedre norske hip-hopen Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Også gjør Nasty det stort for tiden;Nasty Kutt med Redman og Method man Leste det, City Lights-sangen er jo kvalitet som faen. Synd han ikke vil være tilstede her til lands, men men. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Roskile haia til seg Kanye West også, gitt. Selv med Q-Tip på plakaten tror jeg Hove kan vinke takk og farvel til hiphop-publikummet. Hva tror folket? Spørs vel hvem den andre headlineren blir. De pleier jo å ha to store navn hvert år,det bare virker som at hip hop alltid prioriteres sist så det tar lang tid før man vet hvem som kommer. Velger selv Roskilde om ikke Hove tar et stort navn opp av hatten,angrer skikkelig på at jeg gikk glipp av Kanye sist han var i Norge. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Så klart det spørs på den andre headlineren, men hvis de ikke har den klar snart sitter de brått med skjegget i postkassa. Q-Tip er fet nok han, men jeg tviler på majoriteten prioriterer han fremfor Weezy og Yeezy. En av de burde vel kunne droppe innom Hove, siden de allikevel er i nabolaget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå