Tygg3n Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Gang Starr - Revolutionist (Epik high blend by Dj De-Pho) Se filmen hos Youtube Blitt heilt opphengt i ulike Blends, serleg kanskje japansk, koreansk og liknande med velkjendte accapellaer oppå, han fyren eg har lagt her bl.a. er fantastisk Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ja detta var mykje hiphop, eg høyrar ryktar om jævla mykje godt fra gruppa Psychel eg. Kvalitet. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Apollo Brown sitt album Skilled Trade kan du laste ned lovlig her. Albumet Make Do, kommer på iTunes etterhvert. Woah, dette var solide saker! Utmerket for oss beathorer. Takker, stoltz. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Jeg har et ønske jeg gjerne vil komme med: Kan dere poste The Game sanger (Linker så det ikke blir overfylt av videoer), gjerne noen gamle, med fete beats?? : P Endret 20. mars 2009 av The Fox Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Jeg har et ønske jeg gjerne vil komme med: Kan dere poste The Game sanger (Linker så det ikke blir overfylt av videoer), gjerne noen gamle, med fete beats?? : P Liker denna: The Game ft. Juice- We Gorillaz Endret 21. mars 2009 av NorThy Lenke til kommentar
Bata Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Apollo Brown sitt album Skilled Trade kan du laste ned lovlig her. Albumet Make Do, kommer på iTunes etterhvert. Woah, dette var solide saker! Utmerket for oss beathorer. Takker, stoltz. Så teit, jeg poster en myspace link, så får han all cred for det. Jeezes Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 La credit gå hvor credit hører hjemme; artisten selv. Men kudos for den myspace linken. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg har et ønske jeg gjerne vil komme med: Kan dere poste The Game sanger (Linker så det ikke blir overfylt av videoer), gjerne noen gamle, med fete beats?? : P Im Lookin' Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Method Man - Is It Me Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Så teit, jeg poster en myspace link, så får han all cred for det. Jeezes Hey, don't be so harsh! Klikket meg inn på linken din den dagen, faktisk. Så props skal du få for at du ga oss Apollo Brown. Av album som er kjøpt inn nå er Elzhis album fra i fjor og Zion Is True & Livin'. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Se filmen hos Youtube FÅr en KONGE LÅT av en remix Endret 21. mars 2009 av Uknuselig Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 FÅr en KONGE LÅT av en remix - Får får får far? - Nei, får får lam. Fiksa linken din, quote meg for å se hvordan. Kul låt. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Apollo Brown sitt album Skilled Trade kan du laste ned lovlig her. Albumet Make Do, kommer på iTunes etterhvert. Herlig album, Stoltz! Skal definitivt sjekke ut Make Do når det kommer ut på iTunes. Imens blir det vell bare Youtube. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Gang Starr - Moment Of Truth Elsker beaten! Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Fet blend, Tygg3n! Jedi Mind Tricks - Trail of Lies Se filmen hos Youtube Småbra låt fra JMTs siste lp (A History of Violence). Endret 22. mars 2009 av Torbjørn. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Minnene strømmet tilbake. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Very gooood Ny Cunnin! Cunninlynguist - Georgia [Remix] f. Killer Mike & Khujo Goodie Lenke til kommentar
fflex Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 (endret) Fantastisk opptreden, av en fantastisk låt. Fugees - Fu Gee La Se filmen hos Youtube Endret 22. mars 2009 av fflex Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Herlig låt av JMT, Torbjørn. Jedi Mind Tricks er elsk. <3 Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Fantastisk opptreden, av en fantastisk låt. Fugees - Fu Gee La Jepp. Og om de hadde fått bytta ut Pras med en med skills hadde det blitt enda bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå