MKej Skrevet 2. juli Del Skrevet 2. juli Noe av det feteste jeg har hørt på en stund. Lenge siden jeg har vært her inne. Ser flere kjente nick, morsomt. 3 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. juli Del Skrevet 4. juli Svært lenge siden jeg har blitt like underholdt av en freestyle rapper som jeg blir av Harry Mack, men denne gutten er jammen både vittig og dyktig 2 1 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 7. juli Del Skrevet 7. juli Rakim med nytt album 26. juli. Rakim - Be Ill ft. Kurupt & Masta Killa (Prod. Rakim) Fått med seg bl.a. Prodigy, Kool G Rap, Method Man m.fl. 3 Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Takk for tipset om Rakim. Mange gamle storheter som har våknet litt til liv i det siste synes jeg. Det er i alle fall bra kvalitet på mye som kommer fra dem nå. Nytt album fra Common. Pete Rock produsert. En av favorittene, Common - This man 2 Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 17. juli Del Skrevet 17. juli Beklager dobbelpost, ville dele to sanger Har ikke sett noen dato, men det skal vel komme et nytt Nas album i år også, produsert av Dj Premier. Noen som har fått billetter til høstens Illmatic-konsert i Oslo? Mener jeg leste ganske gode anmeldelser av Nas sine opptredener på Wu-touren i fjor eller når det var. Nas - Define my name 1 Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 14. august Del Skrevet 14. august Fresh Prince skrev (På 7.7.2024 den 11:41 AM): Rakim med nytt album 26. juli. Rakim - Be Ill ft. Kurupt & Masta Killa (Prod. Rakim) Fått med seg bl.a. Prodigy, Kool G Rap, Method Man m.fl. Liker spesielt godt sangen under. Helt rå beat. Kult at det er Rakim som har produsert den Rakim - International 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. august Del Skrevet 26. august (endret) Sebastian Stakset intervjues av pastor Egil Svartdahl: Endret 26. august av Aiven Lenke til kommentar
Thend 2.0 Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Hei, folkens! Jeg må virkelig si jeg liker mye av Køber. Høres ut som en oppdatert versjon av Smart 9000. https://youtu.be/vK2NXF8Uh0I?si=9WePxi2lYGbCVfXX 1 Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september Den der var jekla okei! Utrolig chill beat og kule vers med masse vittige punchlines. Konge! Hvem er hvem av de to da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå