Crooked Cracker Skrevet 25. april 2023 Del Skrevet 25. april 2023 ^^ Ol Skool rap er meget sjarmerende egentlig. Ellers må jeg slå et slag for godeste Ice-T, folk flest kjenner han kanskje best som skuespiller i disse dager men han hadde et meget bra album run fra 88-91 med 3 sterke utgivelser, samt noen brukbare forsøk både før og etter. Skiva Original Gangster mener jeg er en av de mest gjennomførte gjennom tidene. Synes også han er meget flink til å knekke ned emner som gatementalitet, statusjag og gjengliv på en fornuftig og konkret måte, som viser begge sidene av myntene so to speak. Her en låt fra 1989 som tar for seg tematikken gjennom glimrende historieformidling, over en behagelig beat. Ice-T - Peel Their Caps Back 1 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 AI får Biggie til å rappe NY State of Mind av Nas. Skumle greier. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 (endret) Ja hva pokker skal man mene om dette Førsteinntrykket mitt er at jeg synes det skurrer. Det føles ikke helt riktig at dette er databasert. Hadde det vært en ekte cover så hadde det vært noe annet synes jeg. Hvorfor, det klarer jeg ikke sette helt fingeren på. Tror det handler om autensitet, noe jeg mener er et viktig element ved hiphop musikk. Apropos eldre artister, 50 med Busta som sidekick kommer til Trondheim: https://www.adressa.no/kultur/i/Llq0xV/herjet-hitlistene-naa-kommer-han-tilbake-til-trondheim Måtte sjekke noen nyere konsertklipp og tenker jeg står over denne Gamle dager er alltid best? Endret 4. mai 2023 av Aldrack Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. mai 2023 Del Skrevet 5. mai 2023 (endret) Harry Mack, Marcus Veltri og Rob Landes lastet i går opp 3 fantastiske colab videoer (en video per kanal). Endret 6. mai 2023 av Aiven 1 Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 Det e så latterlig det Harry Mack driver med... Er det noen som har vært i nærheten? Eneste han mangler er vel rett og slett litt mer "street-feel", da tror jeg han hadde vært megastor! 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. mai 2023 Del Skrevet 10. mai 2023 (endret) Aldrack skrev (22 timer siden): Det e så latterlig det Harry Mack driver med... Er det noen som har vært i nærheten? Eneste han mangler er vel rett og slett litt mer "street-feel", da tror jeg han hadde vært megastor! Jeg vet ikke om noen som er i nærheten. Han blir bare bedre synes jeg, han fristiler jo i timevis nesten daglig på livestream og sånn, får sykt med trening. Han burde vært langt mer kjent ja. Kanalen hans øker bra da, 2.5 millioner subs nå. Endret 10. mai 2023 av Aiven Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 13. mai 2023 Del Skrevet 13. mai 2023 iLL Bill - American History X Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 18. mai 2023 Del Skrevet 18. mai 2023 Noen som har tenkt seg på Nas og Wu sin Europa turné neste måned? Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 30. mai 2023 Del Skrevet 30. mai 2023 Snublet over denne i dag på soundcloud og ble veldig overrasket. Denne var skikkelig bra! Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 1. juni 2023 Del Skrevet 1. juni 2023 (endret) Kom over et noe finurlig og småkomisk Jerry Springer klipp som hadde noen rappere innom, fra en tid da hiphop gjerne var blant det som krenket folk. Tror neppe ordbruken hadde blitt godkjent idag.. Endret 1. juni 2023 av Crooked Cracker Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 Kem skulle tro vi fikk et norsk samarbeid med xzibit?! Fett! Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 22. juni 2023 Del Skrevet 22. juni 2023 Nåh, samme vers fra xzibit som den over. Ka skjer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 9. juli 2023 Del Skrevet 9. juli 2023 Third Eye - With Tears In My Eyes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå