Blue Scholar Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Skilled Trade er dritbra, litt synd de fleste beatsa kun varer under 2 min. Men likevel høy kvalitet. What You Need må være den beste Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Obs: Dokumentar! The Obama Deception (klikk for fullscreen) feat. KRS One & Professor Griff Filmen er tema i denne tråden på oppslagstavlen. Endret 18. mars 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Bata Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Never Come Down (The Brownie Song) - Cunning Lynguists Fetest, veit ikke om den er posta fra før... Endret 19. mars 2009 av Strindmo Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Cunnin er dritfett ja, men skriv tittel på låta i innlegget. Les førstepost. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Noen som har noen album å anbefale av devin the dude? Selv har jeg kjøpt Landing gear og waiting to inhale. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Lil Wayne bekreftet til Roskilde - Regner med de fleste her i tråden tar turen? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Lil Wayne bekreftet til Roskilde - Regner med de fleste her i tråden tar turen? Hehehe. @Aldrack: Ja, det stemmer, og veldig bra sådan. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Kero One - Welcome to the Bay Not you ordinaryhip hop guy Men karn lager chill hip hop det skal han ha, vet ikke hvor mange ganger jeg har sovnet til de deilige jazz beatsene i Windmills Of The Soul Han kommer ut med ny plate 7 april, og undertegnede har pre orded plata og fått med signert poster Tilbudet med autograf går ut i dag, se her Endret 19. mars 2009 av MKej Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg har alltid vært en liten rockekid i litt for store slaskeklær. En liten gangster som hører på "feil" musikk. Men nå har jeg vippet litt mer over til hiphop-sjangeren og blitt spesielt glad i Lupe Fiasco. Er jeg normal? Neida, fra spøk til fluesmekker: Lupe Fiasco er konge! NB: Innledende historie er sann. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hiphop: hurra. Rock: fy. Lupe Fiasco er som en blanding av de kjedeligste sidene ved Common og Talib Kweli. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Hiphop: hurra. Rock: fy. Lupe Fiasco er som en blanding av de kjedeligste sidene ved Common og Talib Kweli. Tøv, Lupe er good shit Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Lupe Fiasco's Food & Liquor er et fantastisk album, og står som det beste "jobb-albumet"(altså det jeg liker best å spille på jobb). Forrykende show på Hove også, selv om han var 90 min forsinka. Men jeg skal si meg enig med Thendrup i at han ikke er like rå som Common(spiller Like Water For Chocolate nå) og Talib. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg setter på Lupe når jeg ikke får sove. Noen som har fått hørt på DOOMs nye album ennå? Det er good shit. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Nææ, må si at jeg har sovet på Doom... kun hørt et par sanger, og flowen og stemmebruk var litt for merkelig for meg. Kanskje noe man blir vant til, skal ialfall høre mer av ham. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Hiphop: hurra. Rock: fy. Lupe Fiasco er som en blanding av de kjedeligste sidene ved Common og Talib Kweli. Tøv, Lupe er good shit Enig azz, Lupe er fet : P En av hans hit singler : ) Lupe fiasco - Superstar Se filmen hos Youtube Endret 19. mars 2009 av The Fox Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Lupe begynner å bli mektig god, ja! Jay Z - Can't Knock The Hustle Se filmen hos Youtube "He is playing you girl, he is playing yoooou!" Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Han kommer ut med ny plate 7 april, og undertegnede har pre orded plata og fått med signert poster Tilbudet med autograf går ut i dag, se her Takk for denne. Har du erfaringer med den sida der fra tidligere av? 10,- USD er lommerusk. Thendy har min fulle støtte på denne. Lupe er helt ålreit, enkeltsanger som er gode, mer enn det er det ikke. F&L-albumet har gått i glemmeboka. Bob_3: Du må også bange «Can I Borrow a Dollar?» og «Resurrection» mens du jobber. Lenke til kommentar
arctcmnks Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Selv om jeg veldig sterkt misliker rap har jeg "taken a liking to" (glemte den norske måten å si det på...) The Lonely Island Stort sett humor-album, men må innrømme at musikken faktisk er ganske bra. Er dog det eneste av sjangeren jeg hører på. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Stemmen og flowen til L. Fiasco appellerer ikke til meg, heller. Har prøvd å like sangene hans, men jeg blir dessverre sittende igjen med et tamt inntrykk av en helt flat/plain rapper som det blir uinteressant å lytte til. Synes ikke han er dårlig, men temmelig ordinær og kjedelig. Endret 19. mars 2009 av Torbjørn. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Lupe Fiasco? Pfft, dere vet vel hva jeg mener om bullshit rappere. Men gode produsenter kan jo lage gull av gråstein, det gjelder uansett Gatas P er på hugget om dagen, de har laget mer fett de siste par åra enn noengang før, etter min mening. En låt som er veldig aktuell i dag (og nokså vittig), selv om det musikalske ligger litt i bakleksa: Gatas Parlament - Rasist mot min vilje Endret 20. mars 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå