Torbjørn. Skrevet 11. januar 2021 Del Skrevet 11. januar 2021 I 2009 var Masta Ace og Edo G på besøk i Oslo, John Dee. Akrobatik som warm up. Da jeg var på konsert med slike artister virket det ofte som om de "følte" crowden. Selv om det ofte var små, intime arenaer med kanskje 50-200 personer, virket det som om det norske publikumet ga dem mye. De sa i hvert fall ofte det. Og man kunne se det; artistene kunne smile til hverandre av atmosfæren; det var mer enn bare "en kveld på jobb", de ga energi til publikum og publikum ga dem energi tilbake. Sånn som gode konserter alltid har. Jeg husker at da Edo var ferdig med siste sang følte han for å si noen ord fra levra til vi som var der. Husker seff ikke ordrett, men han ville takke publikum og også si hvor heldig han følte seg. Han hadde levt et langt liv i hip-hop (han var 39 i 2009!), og han kunne nesten ikke tro at han nå opptredde i og fikk reise rundt og se Europa for internasjonale publikum. Han virket litt rørt, og var bare rett ut takknemlig for at han fikk oppleve det, og fikk oppleve anerkjennelse for musikken sin så langt unna på andre kontinenter. Gøy å se at han holder på fremdeles i en alder av 50 år. 3 Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Den beste måten å skape stillhet i et diskusjonsforum i 2021 er å skrive noe mer enn en setning. 1 Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 2. februar 2021 Del Skrevet 2. februar 2021 Screwball - Torture. Fra 2001. Banger fremdeles like hardt 20 år senere! 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 (endret) En produsent som kaller seg N-Tense sendte meg melding på Facebook i dag, fordi han likte en av spillelistene mine på Spotify. Jeg var litt skeptisk, men jeg sjekka han ut og han har fete beats! Se han mikse live på facebook, eller sjekk min spilleliste Hip Hop Beats på Spotify eller Tidal, jeg la til 32 låter av han på bunn. Torbjørn. skrev (På 2.2.2021 den 19.58): Den beste måten å skape stillhet i et diskusjonsforum i 2021 er å skrive noe mer enn en setning. Er nokså dødt her om dagen dessverre. Bra skrevet. Endret 21. februar 2021 av Aiven 1 Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 22. februar 2021 Del Skrevet 22. februar 2021 Takk, skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 10. mai 2021 Del Skrevet 10. mai 2021 Det er kommet noen godsaker i det siste, @Torbjørn.. Nyco Da Future & Havoc - Boss of Bosses (Prod. Havoc) 1 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 10. mai 2021 Del Skrevet 10. mai 2021 Vinnie Paz ft. Billy Danze - Machine Gun Etiquette Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 10. mai 2021 Del Skrevet 10. mai 2021 Beneficence & Confidence feat. Masta Ace & Phantasm - My Way 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 10. mai 2021 Del Skrevet 10. mai 2021 Etter at Thendrup ga seg, har det vært lite tysk hip hop her inne. Fikk nylig en spilleliste av en bekjent som jeg synes er ganske kul, sjekk den ut: Spotify / Tidal Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Ny uke, nye låter. Edo. G slapp nettopp plate sammen med Insight. Meget fornøyd. Edo. G & Insight - Good in Goodbye 2 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 28. mai 2021 Del Skrevet 28. mai 2021 Denne er også ny, liker det. Prop Dylan, Fashawn & Apollo Brown - Stuck 1 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 11. juni 2021 Del Skrevet 11. juni 2021 (endret) DJ Jazzy Jeff, altså. Potatohead People & Posdnuos ft. Kapok - Baby Got Work (DJ Jazzy Jeff & Kaidi Tatham Remix) Endret 11. juni 2021 av Fresh Prince Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 (endret) Gammel godbit! O.C og Pharoahe i godform Edit: Noen som har gode tips til hvor man kan fange opp nye låter? Må innrømme at mye av det som er lettest å oppdage gir minimalt med glede. Endret 19. juli 2021 av Aldrack 1 Lenke til kommentar
filendrevisninglogg Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 RIP Juice Wrld. En artist med fine budskap i tekstene som kastet lys over mental helse. 1 Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 (endret) Denne dukket opp for litt siden. Litt nytt, men likevel gammelt Endret 7. august 2021 av Aldrack Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 17. august 2021 Del Skrevet 17. august 2021 Fin remix av en nesten 25 år gammel låt! Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 17. august 2021 Del Skrevet 17. august 2021 Legger også ved originalen. Litt dårligere kvalitet, men det var så fint bakgrunnsbilde! Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 17. august 2021 Del Skrevet 17. august 2021 (endret) Ser det ble litt feil låt over. Det var den første som het its the pee. Her er originalen til remixen som kom i sommer Endret 17. august 2021 av Aldrack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå