Need44speed Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Hippety hoppety snopp yo yo Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. august 2018 Del Skrevet 16. august 2018 Er det ikke Lil pump som er død? Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 17. august 2018 Del Skrevet 17. august 2018 I kveld leverteda Lil Pump den dårligate konserten jeg noen gang har sett. Jeg håper for hans del at han var alvorlig syk, for dette sugde. En av konsertene jeg gledet meg mest til. Fikk tildelt et 45 minutter langt sett. Første 10 min var en dj, så 15 min led hypeman. Så Lil Pump i underkant av 15 min. Gikk første frem go tilbake uten noen om helst form for energi, før han brukte resten av settet bak miksebordet og rappa litt. Men hypemanen rappet tre-fire ganger så mye. Føler meg faktisk svært generøs når jeg gir han 1/6. Herrefred. Godt det var abdre seriøse artister til stede. Når var rappa, var det i det minste bra kvalitet da? Fikk han til å si Gucci gang mange ganger på rad på en litt sånn neddopet, sløv måte? 3 Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Cypress Hill - Tequila Sunrise Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Når ble Lil Pump hip-hop? 1 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 Big Daddy Kane er definisjonen på smooth. Finner ikke en rapper med mer "swag" enn dette. Big Daddy Kane: Tiny Desk Concert 1 Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 DMC: Modern Hip Hop is Disco 2 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 19. august 2018 Del Skrevet 19. august 2018 (endret) Takk for den, Torbjørn. Fikk meg til å tenke på denne poeten, ingen rapper som dette lenger. I escaped the cage where your brother is your enemyAnd cops turn misdemeanors into feloniesPlayin the game the stakes are a lotEither you're strung out on drugs, in jail or get shotSo I take the pain and put it in a songCause some of my brothers didn't last this longLife to them just didn't seem importantAs I watched their bodies get stiffer in the coffinA young black target for someone to shoot yaHoodlum's the past, Intelligent is the futureI seek a life more promising than a waiterThe mass educator puttin pain on paperLife is a battle and strength is survivalSome search for better but most won't even try toCause every day a young dream is shatterinPressure is painful, the burden is batterinI'm a reborn rebel and my intellect leaksThe Intelligent Hoodlum relates to the streetsCause the past stays on my back to remind meIntelligence is what you gain when you find meHeed the message I inject in your eardrumI'm the Intelligent Hoodlum Intelligent Hoodlum - Intelligent Hoodlum (Prod. Marley Marl) Endret 19. august 2018 av Fresh Prince 2 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 (endret) Fra nye EP-en til DRM Klikk, Slepen.DRM Klikk - Lyriske Rimknekter Endret 21. august 2018 av Fresh Prince 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. august 2018 Del Skrevet 21. august 2018 Fra nye EP-en til DRM Klikk, Slepen. DRM Klikk - Lyriske Rimknekter "Jeg driter i synserne lett, bare gutta fra forumet syns det er fett!" Check Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 (endret) Nyeste låta fra Lecrae, ca 1 mnd ung. Andy Mineo, Lecrae - Coming In Hot Endret 27. august 2018 av Aiven Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 30. august 2018 Del Skrevet 30. august 2018 Når ble Lil Pump hip-hop? Hvilken sjanger kategoriserer du som Lil Pump i? Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Lulz. Kisen er et massivt troll. Best å ikke gi han noe oppmerksomhet. Grandmaster Flash var sykt kult for en uke siden. Mannen hadde en historie og fortelle og gjorde det på en fantastisk måte. DJ Børek varma opp, og det var som og gå fra Grans Bare Øl til Cervisiam. Dødsfett! Spilte mye fett, fortalte en fet historie og leste publikum som en åpen bok. Hver gang publikum "døde" litt, ga han hele gjenen nytt liv ved hjelp av et par-tre ord. Topp, topp stemning! 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. august 2018 Del Skrevet 31. august 2018 Hvilken sjanger kategoriserer du som Lil Pump i? Trap/mumblerap/dritt. 2 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Trap/mumblerap/dritt. Aha, så boombap er det eneste som er rap? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Aha, så boombap er det eneste som er rap? Kall det hva du vil, men det er nok mange her inne som ikke liker denne typen rap, meg selv inkludert. Vi er simpelten mer old school (og flere av oss har drevet på her inne siden 2004, da den første hip hop tråden ble laget). Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Det har jo ingenting med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Det har jo ingenting med saken å gjøre. Jeg tror nok at den debatten har mest med hva som er bra musikk og ikke, så jo. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. september 2018 Del Skrevet 1. september 2018 Nei, den handla jo om en bruker mente at Lil Pump ikke hørte hjemme i denne tråden fordi det ikke er hip hop. Gandla ikke om han var bra eller ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå