MKej Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Herlig at ANT er tilbake på produksjonen. 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Obs: Snik-kristifisering Obs2: Trenger bassSocial Club Misfits - Vibes Vibes Vibes (Audio) ft. Aha Gazelle, Chris Durso Endret 8. mars 2017 av Aiven Lenke til kommentar
KongOlav Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Freddie Gibbs - Crushed Glass. Endelig! I just beat a rape-case! Groupe-bitch I never fucked! Tried to give me 10 for some p*ssy that I never touched! Endret 9. mars 2017 av KongOlav Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Jeg er ikke up to date på hip hop om da'n, men slumpet over YOX og synes det var skikkelig stas. Veldig fin flyt! Tenkte andre ville like dette, så...: Year of the Ox - Seven Rings Edit: følger som sagt ikke så mye med, så lurte på om noen kan tipse om andre som er flinke til å variere rytmen i flowen (kan man si det??) som i denne låten? Endret 9. mars 2017 av Flens Vrangnæs 1 Lenke til kommentar
KongOlav Skrevet 13. mars 2017 Del Skrevet 13. mars 2017 (endret) Edit: følger som sagt ikke så mye med, så lurte på om noen kan tipse om andre som er flinke til å variere rytmen i flowen (kan man si det??) som i denne låten? Forrige innlegget mitt ble slettet. Er visst litt for fersk til dette gamet... Freddie Gibbs som jeg linka til lengre opp her, han er en jævel på å switche flowen. I tillegg til den under så er "The Real G Money" og "Careless" flotte eksempler. Bortsett fra det er hele "(Cocaine) Piñata"-skiva til han og Madlib en moderne klassiker. Check it! Her: Freddie Gibbs - "BFK" (Baby Face Killa). Endret 13. mars 2017 av KongOlav Lenke til kommentar
KongOlav Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Noen som har fått hørt noe på Murs' siste - Captain California? 1. Lemon Juice 2. Shakespeare on the Low (ft. Rexx Life Raj)3. GBKW (God Bless Kanye West)4. Clossus 5. Another Round (ft. Krizz Kaliko)6. Xmas and Thanksgiving 7. Summer 8. 1000 Suns 9. One Uh Those Days (ft. Reverie) 10. G is for Gentrify 11. Animals Damnit (ft. Beleaf)12. Ay Caramba 13. Wanna Be HIgh (ft. Big Too Big) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Edit: følger som sagt ikke så mye med, så lurte på om noen kan tipse om andre som er flinke til å variere rytmen i flowen (kan man si det??) som i denne låten? Forrige innlegget mitt ble slettet. Er visst litt for fersk til dette gamet... Det gjelder å lese trådreglene i første post, da vil ingenting bli slettet. Lenke til kommentar
KongOlav Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Det gjelder å lese trådreglene i første post, da vil ingenting bli slettet. Årna seg! Dette må jo sies å være en relativt stor og glemt juvel, og en av Just Blazes beste produksjoner to date - fra da "alle" skulle bruke samples fra det fjerne østen! Erick Sermon - "React" Ft. Redman 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 The 7A3 - Why? https://www.youtube.com/watch?v=VjBez0OGjHI Tidlig DJ Muggs. Fire! Lenke til kommentar
HanzG Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Joey Bada$$ ft. ScHoolboy Q - "Rockabye Baby" Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 The Last Emperor & Haak Filmore - Jungle Jim https://www.youtube.com/watch?v=wpvKrI4DjyA Cheese hook men herlig at Last Emp enda er aktiv! En av mine favoritt MC's.. Kommer visst med et nytt album i år, men det tror jeg ikke før jeg få se det. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Enig i at han var bra, men det der var ikke bra. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Har fulgt hiphop i 20 år nå (er 34 = bestefar), og dette er det beste og mest imponerende jeg har sett av freestyle rap noen gang: Harry Mack, maks kudos. 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Onra - Will I See You Again? https://www.youtube.com/watch?v=tBWcGuABWtc Chinoiseries Pt. 3, nok et mesterverk fra Onra. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 29. april 2017 Del Skrevet 29. april 2017 Har fulgt hiphop i 20 år nå (er 34 = bestefar), og dette er det beste og mest imponerende jeg har sett av freestyle rap noen gang: Harry Mack, maks kudos. Veldig kult Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 (endret) Reflection Eternal - Memories Live (Fra Train of Thought, 2000) Reflection Eternal is an American hip hop duo composed of emcee Talib Kweli and producer Hi-Tek. They released their first album, Train of Thought, in 2000. They have since released a mixtape, The RE: Union, in late December 2009, and their second album Revolutions Per Minute was released May 18, 2010. Endret 8. mai 2017 av Aiven 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå