Aiven Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 GinoBless - Snakk om mobbing Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Elzhi Facing Possible Lawsuit From Fans Over Kickstarter For Album For en tulling. Er ikke første rapperen som har stjelt penger via Kickstarter, og blir sikkert heller ikke den siste. Ære til Edo G og snart De La Soul for å drive ekte business og holde det de lover. Endret 7. januar 2016 av medlem-105082 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Nå finnes det to sider av en sak. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Om man ikke har evne til å kommunisere og forklare seg på mange år, så setter man seg selv i den båsen og blir kalt en kjeltring. Samme med Diabolic. Mulig prosjektene fra begge kommer ut en eller annen gang, men det er karrieredrap å holde på sånn. Ikke det at jeg bryr meg så mye om noen av de, men synes det er respektløst. Denne mannen derimot! Mye godsaker fra Mass Appeal nå. Rhythm Roulette - 9th Wonder Endret 7. januar 2016 av medlem-105082 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Mange år var vel å ta litt hardt i, siste update var februar i fjor. Har selv backet prosjektet og håper det kommer tilslutt. Men klart vis dette har vært en plan fra starten av (å stjele disse pengene), er det forkastelig, og han mister alt av respekt fra meg.. Ellers har jeg bare positive erfaringer med å backe andre prosjekter på Kickstarter. Edo G, Blue Scholars, Marcus D, Bop Alloy Endret 7. januar 2016 av MKej Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Jeg tok nok litt hardt i. Skal være ærlig at jeg var i litt dårlig humør allerede før jeg postet artikkelen. Og var forsåvidt det helt til jeg hørte ferdig 9th Wonder, som var en mirakelkur. Lang dag, vet du! Håepr du får sluttproduktet du backet. Endret 7. januar 2016 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Noen som har en topp 5 liste for hiphopåret 2015? KUUK - HTG KUUK - Hor KUUK - Jul i Brugata KUUK - 10 000 High Fives KUUK - Ekleste ordet Enkelt og greit. Sånn bortsett fra det, kom Klovner i Kamp med ny låt i desember. Alltid gledelig å høre. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 (endret) Noen som har en topp 5 liste for hiphopåret 2015? Fulgte ikke veldig med i fjor, hørte mest på litt eldre rap (faktisk mye fra 2014). Her er min høyst subjektive liste, med forsøksvis smart musikkanmeldersjargong: 1. Oddisee – Belong to The World Oddisee i sedvanlig stil på årets album for min del. Lett å like, gjør alt sjøl, fra beats til tekst. Ikke hans dypeste låt, men den kule beaten med en usedvanlig fet basslinje utbasunert fra en hybrid et sted mellom tuba og tåkelur, gjør denne til en skikkelig høydare i spillelista. 2, Lecrae – Welcome to America – Åpningssporet fra det legendariske 2014 albumet Anomaly ble sluppet som singel i 2015, så da fikk jeg lurt Lecrae inn på lista. Rå tekst, herlig levert og fete beats. Lite som mangler i mine øyne. 3. Jay Electronica feat. Jay Z - Road to Perdition Man kan mene hva man vil om Jay Z, men han er fortsatt, i en alder av 46, fyren som dropper linjer som alle andre «tøffe» rappere skulle ønske de hadde skrevet og forsøker å ape etter. https://soundcloud.com/cracktracks504/road-to-perdition 4. Karpe Diem - Lett å være rebell i kjellerleiligheten din Som vanlig ikke materiale for nobelpris i litteratur, men flere fengende linjer mekket med Karpes pop-teft, et viktig budskap, ålreit lyd og bra flow sikrer denne låta en plass på lista. 5. Brother Ali – The Feeling of Flying Skikkelig godlåt fra en av mine favorittartister, i påvente av et nytt album i 2016? Andre nevneverdige: Lauryn Hill – I've Got Life. Nesten like sinna som Chuck D i sine glansdager og for like gode grunner, men desverre ikke like artikulert. Rapper Big Pooh – Augmentation Kul Apollo Brown Beat, ikke helt ueffen rap. Lupe Fiasco – Mural Kul beat og Lupe rapper om mye rart. Men klarer ikke helt å riste av meg følelsen av at det er mer prentensiøs svadaprat enn et ærlig kunstnerisk uttrykk (ok det meste av bransjen er skyldige i dette). Macklemore & Ryan Lewis – Downtown Poprap i 80-tallsdrakt. Artig påfunn og skikkelig catchy. Endret 12. januar 2016 av Aiven 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 DJ Jazzy Jeff - Peter Piper Routine Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Mange fete underground rappere her ja! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Stro - Live at the BBQ '16 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Kan virkelig ikke annet enn å digge Run the Jewels. Jesus Kristus og Hannah Montana! 1 Lenke til kommentar
Thend 2.0 Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Altså, Ivan Ave, altså 3 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 CunninLynguists Look Back on ‘A Piece of Strange’ Album 10 Years Later Wow, har det virkelig gått 10 år. Fantastisk album og fantastisk gruppe som aldri har kommet med noe dårlig album. 2 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2016 (endret) Oscar Blesson kom med ny låt i dag, som vanlig produsert av Tommy Tee. Oslo har et ekte talent i denne fyren. Spør du meg er dette Norges mest lovende unge rapper (og instrumentalen er amazing). Oscar Blesson - Young Wave God Endret 29. januar 2016 av ehs5 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. januar 2016 Del Skrevet 29. januar 2016 Dagens anbefaling er Beneficence sin nye plate, Basement Chemistry. Droppet i dag, herlig boom-bap. Beneficence ft. MindsOne - Manuscripts (Prod. L'Orange) Lenke til kommentar
MKej Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Hiphop-Norge hedret Tommy Tee Gåsehud ganger tusen 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Er det parykk Tommy kjører under hatten eller? Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 1. februar 2016 Del Skrevet 1. februar 2016 Stort. Blir litt rørt. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå