Gjest medlem-105082 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Andre verset til FP på denne låta. Haha, hadde glemt av hvor fett det var. Og ikke minst hvor forbanna mange linjer det var, 2 og et halvt minutt med ren rapping? Sett dere ned og nyt, dette er hip-hop, folkens. DJ Jazzy Jeff & The Fresh Prince - Numero Uno Endret 8. august 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Brock Berrigan - Four Walls and an Amplifier Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) WTF, Sean Price er død??????? thesource.com/2015/08/08/rapper-sean-price-passes-away-this-morning/ Endret 8. august 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Nei, jeg nekter å tro det. Nei, nei, nei, nei... Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Faen da.. Sean Price - Heartburn https://www.youtube.com/watch?v=7X0iFK3LwZo Endret 8. august 2015 av MKej 3 Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) "His last name should be That's That Nigga". Sean Price - BBQ Sauce ft. Pharoahe Monch Rest in peace, P. <3 Endret 8. august 2015 av Smål 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Ufattelig. Sean P er en av mine favoritter. Arrogansen, flowen, humoren og hans sarkastiske undertone gjorde han en unik rapper. Blir å savne de helt ville intervjuene hvor han såvidt orker å svare, er totalt uinteressert og ser ut som han egentlig bare er der fordi han er blitt tvunget av DuckDown/Buckshot til å gjøre promoteringer. De utallige gjesteversene på middelmådig beats, hvor drar opp hele låta og gjør den unektelig fet bare fordi han er den han er. Rapperen som kaller dattera si for Shaun P... "The brokest rapper you know", rest in peace, P! Sean Price - Unorthodox P Lenke til kommentar
3ises Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Ufattelig trist. En av mine favoritter. Glad jeg fikk sett ham live. https://www.youtube.com/watch?v=g3aMfG6n-BQ For en fet type. 3 Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 En av de mest originale og underholdende rapperne noensinne. Denne passer vel bra nå: RIP SEAN P 2 Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Denne dukket opp i en Facebook-gruppe jeg er med i. Følte for å dele den videre.DJ Konkret - Rest In Pyyyy: Sean Price Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Gleder meg til å høre denne plata. First Division - This Iz Tha Time (Prod. DJ Premier) Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Anbefaler Bjørnersen sitt intervju med Run The Jewels i gårsdagens musikkmagasin. Han går ganske stødig gjennom Compton også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 (endret) Ny Sean Price, fra den kommende mixtapen, Songs In The Key Of Price. Dropper 21. august. Sean Price - Planet Apes (Prod. PF Cuttin) Endret 13. august 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Mos Def - Mayo Clinic https://www.youtube.com/watch?v=aRTqHMdLwHA Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 (endret) Jeg kommer ikke over det. Sean Price Tribute Music Video Mix Rest in P! Endret 18. august 2015 av Smål 1 Lenke til kommentar
m4riuss Skrevet 18. august 2015 Del Skrevet 18. august 2015 Heisann! Hørte nylig en sang på treningsstudio på en spinningstime med Club Virtual. Sangen var sykt bra, og det var slags hip-hop/pop sang med 2 rappere. Prøvde å Shazame, søke opp lyrics, men finner den ikke noen plass. Har leitet i timesvis på YT og ellers på nett uten hell. Har litt lyrics, men aner ikke så mye mer. Dette synger dem i refrenget: "heeeyoo, I'm right back in the club," og så repeate dem det ganske mange ganger. Er ikke som en vanlig rolig rappe sang, men mer hiphop/pop aktig sang. Dem nevner også crazy og market trur jeg i sangen. Som sagt er sangen hip-hop med 2 "rappere" med han ene som høres litt ut som T-pain. Hadde satt pris på om noen visste eller kunne hjelpe å finne! Finner den ingen plass, så kan hende det er jeg som krøller med lyricsen eller selve navnet på sangen. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Thend 2.0 Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Heisann! Hørte nylig en sang på treningsstudio på en spinningstime med Club Virtual. Sangen var sykt bra, og det var slags hip-hop/pop sang med 2 rappere. Prøvde å Shazame, søke opp lyrics, men finner den ikke noen plass. Har leitet i timesvis på YT og ellers på nett uten hell. Har litt lyrics, men aner ikke så mye mer. Dette synger dem i refrenget: "heeeyoo, I'm right back in the club," og så repeate dem det ganske mange ganger. Er ikke som en vanlig rolig rappe sang, men mer hiphop/pop aktig sang. Dem nevner også crazy og market trur jeg i sangen. Som sagt er sangen hip-hop med 2 "rappere" med han ene som høres litt ut som T-pain. Hadde satt pris på om noen visste eller kunne hjelpe å finne! Finner den ingen plass, så kan hende det er jeg som krøller med lyricsen eller selve navnet på sangen. Takk på forhånd! Hmmmmmmmmmmmmmm, _kan_ det ha vært Willie D? https://www.youtube.com/watch?v=DjeEPFbeFK4 Lenke til kommentar
m4riuss Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Heisann! Hørte nylig en sang på treningsstudio på en spinningstime med Club Virtual. Sangen var sykt bra, og det var slags hip-hop/pop sang med 2 rappere. Prøvde å Shazame, søke opp lyrics, men finner den ikke noen plass. Har leitet i timesvis på YT og ellers på nett uten hell. Har litt lyrics, men aner ikke så mye mer. Dette synger dem i refrenget: "heeeyoo, I'm right back in the club," og så repeate dem det ganske mange ganger. Er ikke som en vanlig rolig rappe sang, men mer hiphop/pop aktig sang. Dem nevner også crazy og market trur jeg i sangen. Som sagt er sangen hip-hop med 2 "rappere" med han ene som høres litt ut som T-pain. Hadde satt pris på om noen visste eller kunne hjelpe å finne! Finner den ingen plass, så kan hende det er jeg som krøller med lyricsen eller selve navnet på sangen. Takk på forhånd! Hmmmmmmmmmmmmmm, _kan_ det ha vært Willie D? https://www.youtube.com/watch?v=DjeEPFbeFK4 Nope, va dessverre ikke den... Sangen jeg hørte hadde mer popaktig og hadde mer beats, og ikke så mye rap som den. Han hørtes ut som T-pain. Og har heller ikke funnet den noen plass, så er sinnsykt vanskelig... Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Det høres litt ut som denne: Kan det være den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå