Need44speed Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 RiFF RAFF - PEPPERMiNT TiNT helt vilt bra Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 PRhyme (DJ Premier & Royce Da 5'9) - U Looz https://www.youtube.com/watch?v=nAZ96Xoegyc& Fet video. Gleder meg spesielt til spor nr 7 på skiva. "To Me, To You (feat. Jay Electronica)" har vært en liten drøm å høre han over en Premo beat. Ventet 5 år på debut plata hans nå, bare han ikke har blitt hjernevasket av Rothschild familien imellom tiden 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 (endret) Hadde det bare vært en mer spennende rapper enn Royce. PHryme hadde fungert med Rakim også. Gleder meg likevel til å høre hva Premo leverer. Leser han bare har samplet Adrian Younge, og det i seg selv er jo spennende nok. Endret 22. oktober 2014 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 (endret) die antwoord - orinoco ninja flow ninja er jævla dyktig Endret 23. oktober 2014 av General Bork Laser Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Har ikke ord.. undervurdert er ordet! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Jeg har troa på den kommende LL Cool J-plata. G.O.A.T. 2 Beaten er steinhard. LL Cool J ft. Raekwon, Murda Mook - I'm Nice https://www.youtube.com/watch?v=BrEa7lKsvO4 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Blasphemy droppa tidlig i går. Klarte selvfølgelig ikke å vente på CD'en som er på vei. Herregud for en plate. Beste produksjonen fra Apollo siden Gas Mask, matcher Ras Kass perfekt. Avslutningsporet (Bon Voyage) er den som har gått mest på repeat her Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Run the jewels 2 har droppa, folkens Ligger gratis her et sted http://www.runthejewels.net/ Endret 24. oktober 2014 av General Bork Laser Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Run the Jewels skuffer ikke. Skremmende bra saker. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Gleder meg til å sjekke ut nye Run the Jewels. Blir best. Lenke til kommentar
Thend 2.0 Skrevet 25. oktober 2014 Del Skrevet 25. oktober 2014 Gleder meg til remixen Meow the Jewels! https://www.kickstarter.com/projects/1957344648/meow-the-jewels 1 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 3 utrolig gode artister i denne. Houston, Texas, 1995Virker som du poster endel spennende, har ikke kikket på det ennå. Må bare minne om at regelen om kun en video i hver post ikke er for at man skal poste 5 innlegg etter hverandre Vi har hatt en bra kultur her inne lenge. Det er det beste med tråden synes jeg. Så jeg kommer ikke til å gjøre noe med lilkos tette bidrag. Er det Fresh Prince (brukeren altså) som er svoren tilhenger av Mobb Deep? Har hatt Shook Ones part II på repetisjon nå i kveld. Det låter marginalisert, gir-faen-i-hva-du-tenker-om-meg, outsider, ghetto av låta. Elsker det. For ei låt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Vi er nok flere her som er svorne tilhengere av Mobb Deep, men jeg har en følelse på meg at du tenker på Torbjørn - han pryder Mobb Deep som avataren sin. Likevel, The Infamous er lett ett av 90-tallets (og overall) beste plater. Passer perfekt nå på sene høstkvelder å spinne låter som Shook Ones, Survival of the Fittest og resten av mesterverkene plata har å by på. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Reiste meg nettopp fra sofaen etter en episode Top Gear, og hva møter meg så her? Det som gjør det ekstra rart er at Survival of the Fittest var siste låten jeg hadde i ørene før jeg satt meg ned i nevnte sofa. Endret 27. oktober 2014 av Smål Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Vi er nok flere her som er svorne tilhengere av Mobb Deep, men jeg har en følelse på meg at du tenker på Torbjørn - han pryder Mobb Deep som avataren sin. Tenkte på deg. Men ja, har fått med meg at Torbjørn er tilhenger av Mobb Deep. Bra vi er fler, jeg bare husker ikke alle. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Når man er inne på Mobb Deep, så passer det jo bra at Havoc kommer med ny plate i 18. november. Virker som om det er leftovers fra 13-skiva som kom i fjor. Greit nok det, for jeg likte den plata. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 A-F-R-O - A Lotta Dark Overtones https://www.youtube.com/watch?v=ksry1X3vbpM Spent på hva framtiden bringer for denne karen her. R.A sin unge protesje, nesten som jeg ikke tror han bare er 16/17 år. Oser av talent ihvertfall Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Dette har gått meg hus forbi til nå, men Punchline har forlatt eMC. Så den kommende plata etter jul blir uten han. Litt kjipt, synes han var den nest beste i gruppa etter Masta Ace. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå