Darkbuster Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Har dessverre ikke så høye forhåpninger som jeg skulle ønske jeg hadde. Eminem har vært min største artist igjennom mange år, men jeg syns dessverre låtene har dratt litt ned i tidene. Lenke til kommentar
Romvesen Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Så noen posta Zion I for en del sider siden, måtte bare poste denne. Er så chill. Endret 6. mars 2009 av Romvesen Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Ahh, herre jemini for en godlyd. Zion I hadde visst gått i glemmeboka. Det må sies at produsenten er kyndig med valg av samples. Endret 6. mars 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Noen som kan anbefale en cd av Zion I? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Så noen posta Zion I for en del sider siden, måtte bare poste denne. Er så chill. Å fy satan, it's making love to mah ears! Må høre mer av Zion I P.O.S - Optimist Annerledes, minimalistisk, fet Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Elzhi - Fire Digger den Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Aldrack: True & Livin fra 2005 (som Bird's Eye View er fra) eller Deep Water Slang 2.0 fra 2002. Zion I - Doin my thang: Se filmen hos Youtube Endret 7. mars 2009 av Torbjørn. Lenke til kommentar
Romvesen Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Enda en sang som burde sjekkes ut. Last Emperor - Do you remember? Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Dela - live the life Se filmen hos Youtube Anbefaler alle som liker chill hip-hop å sjekke ut albumene til denne karen Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Blue Sky Black Death - Elevate (feat. Ras Kass, Crooked I & Odious) Se filmen hos Youtube Syk produksjonsduo, syke rappere og tekster. "Take a flying leap off a building, that's how hard my shit hits the streets" Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Ras Kass - Goldyn Chyld Se filmen hos Youtube Endret 8. mars 2009 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Noen fler som så Kid Capri på Blå i går? Fy faen, da han satte på Ante Up var noe av det feteste jeg har opplevd på et dansegulv... Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ante Up er skikkelig partysang! Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Grand Puba - I like it Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 CunninLynguists - Never Come Down (The Brownie Song) Sikkert mange som har fått med seg dette allerede. Den nye skiva Strange Journey Vol. 1 kommer nå den 24. Mars. Og det for bare $16 utafor US, altså litt over 100 spenn inkludert shipping... billig som fy, det blir garantert preorder Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 De smarte hører på dette, og de "dumme" liker Lil`Wayne. Ha, ha, ha. Men dette visste vi jo. Alle jeg har møtt som liker Lil' Wayne, har vært idioter. De fleste er jo ungdom uten noe særlig i hodet. De smarteste liker Beethoven, en komponist bl.a. jeg har sans for. Men var ikke noe Canibus, Ras Kass, GZA, Rakim... på listen, så konklusjonen om at de som hører på hip-hop er "dumme", blir gal! Men de fleste tror jo at all hip-hop er som Lil' Wayne, 50 cent og co. Akkurat som så mange tror at USA er et kapitalistisk land. Kristen-musikken imponerer med å havne midt på treet for det meste. De må ha vært heldige med de religiøse som tok testen. Radiohead og Counting Crows imponerer jo stort må jeg si. Men man må selvsagt ta en del med en klype salt. Vi er jo helt sikkert flere som hører på en mengde forskjellige sjangre. Men jeg merker jo at som 21åring, så hører jeg utvilsomt mye mer på klassisk musikk. Sinne, flotte tekster og aggressjon som Canibus, Kass etc. ga meg tilfredsstillelse av før - er erstattet med mer rolig, herlig og harmonisk klassisk musikk. Men slik er det å bli eldre. Hadde vært langt mer interessant å se en tilsvarende test innenfor hip-hop sjangeren. Hvor selvsagt ikke-kommersielle artister var med. ----------------------------------------------------------------------------- Så kan jeg avslutte med en sang der Lil' Wayne later som at han kan spille gitar: Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Hip-Hop var da grovt generalisert i den testen, men det var nok de andre sjangrene også. Folk flest vet bare om de mest populære, og det må bli begrenset med alternativer Og Weezy er og blir en tulling. Alt han har gjort etter 2007 er tragisk. http://2dopeboyz.com/2009/03/03/lil-wayne-prom-queen-video/ Endret 10. mars 2009 av phoNte Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Påfallende hvordan alle Lil Wayne-haterne tilsynelatende ikke gjør annet enn å prate om ham. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Påfallende hvordan alle Lil Wayne-haterne tilsynelatende ikke gjør annet enn å prate om ham. Vi elsker å hate ham, slik som Soulja Boy Det er underholdende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå