Need44speed Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 http://youtu.be/w_ZN4BDewm0 nå får neon icon komme snart Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 (endret) Prince Po & Oh No feat.Pharoahe Monch , O.C. - Smash http://www.youtube.com/watch?v=GGaa8L0Aj0M Noen som har fått hørt på hele skiva ? Høres lovende ut fra de singlene jeg har hørt. ------ Februar er J Dilla måned, her er en herlig mix av J Rocc: https://soundcloud.com/jdilla/thank-you-jay-dee-act-3 Endret 6. februar 2014 av MKej 1 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Endret 7. februar 2014 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Noen som har hørt det nye albumet til Store P, "Regnmannen"? Jeg har ikke hørt noe særlig på A-laget, det lille jeg hører av norsk rap er hovedsakelig Oslo-rap. Men albumet har fått sekser i alle anmeldelsene jeg har funnet, så det må sjekkes ut. Ligger på Spotify. Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Noen som har hørt det nye albumet til Store P, "Regnmannen"? Jeg har ikke hørt noe særlig på A-laget, det lille jeg hører av norsk rap er hovedsakelig Oslo-rap. Men albumet har fått sekser i alle anmeldelsene jeg har funnet, så det må sjekkes ut. Ligger på Spotify. Bergensere kan rappe. Har ikke hørt albumet, men A-laget er nokså fett. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Sjekka såvidt ut på spotify, syns det var ganske dritt. Irriterende og monoton flow, høres så puslette ut og da gidder jeg ikke følge med på teksten heller. Produksjonen er grei og "tidsriktig", men skjønner ikke hvor 6'erne kommer fra. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Sjekk ut denne fantastiske låta til hyllest av Pete Rock. Beaten er så jævlig fresh! G.Dot & Born ft. Edo G, Grap Luva, Rob-O - "Living Legends" (Prod. Confidence) Lenke til kommentar
Thend 2.0 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Sjekka såvidt ut på spotify, syns det var ganske dritt. Irriterende og monoton flow, høres så puslette ut og da gidder jeg ikke følge med på teksten heller. Produksjonen er grei og "tidsriktig", men skjønner ikke hvor 6'erne kommer fra. Monoton (!) flow? Jeg er fullstendig uenig; så noen beskrive flowen hans som elastisk, og det synes jeg passer veldig bra. Litt puslete, joda, det kan stemme, men Store P har fullstendig kontroll over det han gjør og musikken hans ligner ikke på noe annet av norsk ræpp. Originalt så det holder. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Yes. Dette blir KONGE: https://www.facebook.com/events/594206477317624/ The Beatnuts live! (for første gang i Norge?) Lenke til kommentar
2ore Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Tror de spilte på Blå i fjor eller i 2012 så vidt jeg husker. Kool Keith - Sex Style http://www.youtube.com/watch?v=HVzTrO5RnWA Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Monoton (!) flow? Jeg er fullstendig uenig; så noen beskrive flowen hans som elastisk, og det synes jeg passer veldig bra. Ja, monoton flow. Da snakker jeg om dynamikken, styrkegraden i stemmen, og den ligger i samme sporet hele tida, hvertfall på versa. Også drar han ut vokalene her og der og da høres det plutselig elastisk ut og er ikke monotont lenger? Lenke til kommentar
Thend 2.0 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Med elastisk tenker jeg mer på at hastigheten varierer veldig. En bar kan ha bare noen få stavelser, mens den neste har tre ganger så mange. Det er fett. Jeg syntes uansett også at skiva var litt overvurdert etter første gangs gjennomhøring, men den vokser veldig. __ Beatnuts så jeg live i Trondheim for fem år sida, som en av flere acts. De gjorde seg bra, de. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Phifes hyllest til J-Dilla. Vel bekomme.Phife Dawg - Dear Dilla 1 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Gutta, jeg stimulerte min niese med denne i dag! Ahh, jeg fikk frysninger! Det var så utrolig koselig! Jeg kan ikke noe for at jeg er et menneske med sjel og masse empati. Det går i diverse sjangre for øvrig, men det ville ikke vært relevant å nevne hvilke i denne tråden. Endret 23. oktober 2014 av Onyx 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Onyx ute med tittellåta fra den kommende plata, WAKEDAFUCUP. Onyx - WAKEDAFUCUP Endret 12. februar 2014 av medlem-105082 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Gutta, jeg stimulerte min niese med denne i dag! Ahh, jeg fikk frysninger! Det var så utrolig koselig! Jeg kan ikke noe for at jeg er et menneske med sjel og masse empati. Det går i diverse sjangre for øvrig, men det ville ikke vært relevant å nevne hvilke i denne tråden. Herlig! Må bare elske den saksofonen 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Sjekka såvidt ut på spotify, syns det var ganske dritt. Irriterende og monoton flow, høres så puslette ut og da gidder jeg ikke følge med på teksten heller. Produksjonen er grei og "tidsriktig", men skjønner ikke hvor 6'erne kommer fra. Det er nok ikke noen 6er for min del heller, men synes det er langt mer hørbart enn det meste som kommer ut her i landet for tida. Kommer til å høre litt mer på det, for å se om jeg kan få noe ut av tekstene hans. Så langt virker de ålreite, men er litt lite av dem for min smak. Vikje vær i din verden synes jeg er den sterkeste låta så langt. Endret 12. februar 2014 av Aiven Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Beibi, hvis du vil bli sett, gå med refleks! 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Petter - En resa Moro, syntes denne skiva var lam da jeg var tenåring. Nå ti år senere synes jeg den er fet Endret 13. februar 2014 av Aiven 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) http://www.factmag.com/2014/02/13/de-la-soul-to-release-entire-catalog-for-free/ De La Soul to release entire catalog for free Endret 14. februar 2014 av MKej Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå