Blue Scholar Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Blei litt svak utover i forhold til introen ja, men stopper ikke meg fra å bumpe den et par timer i strekk Beaten er utvilsomt en av de beste jeg har hørt. Binary Star - Reality Check Se filmen hos Youtube Endret 1. mars 2009 av phoNte Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Herre jemini, nå blir jeg sint. Hvilken låt bruker denne beaten? Det er Jay-Z, men jeg kommer faen ikke på navnet i farta. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
MKej Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Herre jemini, nå blir jeg sint. Hvilken låt bruker denne beaten? Det er Jay-Z, men jeg kommer faen ikke på navnet i farta. Se filmen hos Youtube Nas - Black Republican Ft.Jay-Z ? eller er det bare jeg som ikke har våkna enda.. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Selvfølgelig. Takker Holdt på å bli gal i går kveld. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Blei litt svak utover i forhold til introen ja, men stopper ikke meg fra å bumpe den et par timer i strekk Beaten er utvilsomt en av de beste jeg har hørt. Binary Star - Reality Check Se filmen hos Youtube Hvor kan jeg få tak i denne sangen? Endret 1. mars 2009 av SurfingElite Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Den er på albumet "Masters Of The Universe". Kan kjøpes på flere nettbutikker, bare å søke. Lenke til kommentar
endrefm Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 noen som har noe rolig hiphop ala Cunninlynguists? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Masse. Bla deg bakover i tråden her, og du vil finne mye av det gode. phoNte har vist seg å være en Mellow Man med sans for melankolsk, laidback og chill hiphop. Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Cam`ron - I used to get it in Ohio Se filmen hos Youtube Endret 1. mars 2009 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hehe ^^ soft style my style! Bare å bla seg litt gjennom sidene ja, men du kan høre litt av Nieve & Cook, Nujabes, Little Brother, Elzhi, Common Market, Madlib, og J Dilla. har også noen chille låter. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Asheru & Blue Black fra The Unspoken Heard og Slick Rick er også om ikke chill, så i hvertfall rimelig laidback, og personlige favoritter. Slick Rick - Frozen Feat. Reakwon Er selvfølgelig ikke sikkert det er dette du er ute etter. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Denne var litt chill egentlig. Kid Cudi - Day 'N' Nite Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Denne var litt chill egentlig. Crookers remixen er fet! Roots Manuva - Strange Behaviour Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Virtuoso - Man of the hour Se filmen hos Youtube Endret 2. mars 2009 av NegerUngenSharu Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Pent, folks veldig bra låter. Den siste av Virtuoso er rå. Og seriøst, jeg får ikke nok av Reality Check øverst på siden her. Den høres bedre og bedre ut for hver gang jeg hører den, og det begynner å bli høye tall. En av de beste Hip-Hop sangene noensinne? Har virkelig fått sansen for dem. Mer fra Binary Star: Binary Star - Slang Blade Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Zion I - Caged Bird Pt. 1 (feat. Brother Ali), fra The Takeover (2009): Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Vet ikke om det er helt umulig å få Quizen skikkelig i gang igjen? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Du må komme med hint. Men den tråden har vel vært dødssjuk en stund nå. __ Estland veit hva som er oppe: Kuuluud - Üheksanda maailma imelik Flere enn meg som liker å høre på rap på språk man overhodet ikke forstår en gang i blant? Endret 3. mars 2009 av Thendrup Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det må bli en sjelden gang. Har hørt litt fransk rap(husker ingen navn), + at Immortal Technique kliner til med noen gloser på morsmålet en gang i blant. I lengden foretrekker jeg et språk jeg kan forstå, men det er mye melodiøst å hente blant fremmedspråklige rappere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå