Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

I dag er det nøyaktig 20 år siden denne plata droppet, og jeg dedikerer dagen til det råeste kollektivet innenfor hip-hop.

Wu-TangClanEntertheWu-Tangalbumcover.jpg

"I wanna hear that Wu-Tang joint" "Wu-Tang again?" "Ah yeah, again and again!"

Wu-Tang Clan - Protect Ya Neck

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Ja, men det meste er litt...dødt. For "modernisert". Nå generaliserer jeg her, men det er hva jeg mener. Det er noe som mangler føler jeg.

Selv elsker jeg mye av denne "moderne" rappen, mens jeg synes mye "old school" er kjedelig. Blant folk jeg kjenner er det få som liker blant annet Ab-Soul, som jeg elsker, men sånn er det. Musikk er jævlig individuelt. Det viktigste med hip-hop er for meg teksten, og da må det være tekst som resonnerer med meg, siden jeg generelt sett ikke resonnerer så bra med "folk flest", så vil nok mange se på min musikksmak som rar/dårlig.

Ab-Soul med "Real Thinkers":

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Marco Polo slapp en ny tape for noen dager siden. Dette er min "nye" favoritt fra tapen, siden flere av de andre godlåtene som ble sluppet tidlig allerede er blitt hørt til døde.

Marco Polo - 6 Trill (ft. Last Emperor)
http://youtu.be/rFrU4koA9_w

Ellers kan jeg nevne at "G.U.R.U." har fått musikkvideo. Nesten litt emosjonelt å se på, siden Gang Starr har vært en så stor del av oppveksten min.

Gifted Unlimited Rhymes Universal forever <3

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...