Onyx Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Leste om det i jazztråden, hvis det var det du hadde i baktanken. R.I.P. Da har du Pete Rock og C.L. Smooth - Lots of Lovin og Common - I Used to Love H.E.R. som jeg kommer på i skrivende stund. Nujabes har alltid noe melankolsk, om ikke det, så er det i det minste chill. Hinter også med dette til vår kjære T.R.O.Y. Peace. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det stemmer ja Onyx... Tusen takk for forslagene. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, og hva jeg egentlig skal bruke alle sangene til. Vet bare at jeg har veldig lyst til å gjøre noe for henne, prøve å gjøre det litt lettere. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 GZA - Fam (Members Only) (feat Rza and Masta Killa) Se filmen hos Youtube Haha, noen ganger er kommentarer på YouTube mer underholdende enn selve filmene. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 God gammal herlig wu-track, phoNte. Typisk loop-beat Edu Leedz (ft. Last Emperor and MC Exposition) - Evil Doers Beware Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Haha, noen ganger er kommentarer på YouTube mer underholdende enn selve filmene. Jeg vil heller kalle det irriterende og skremmende. Jfr. nettavisenes kommentatorfelter. Folk er dumme og farlige, ned med demokratiet, opplyst enevelde ftw!!1 [/politisk skrål] Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Nå kan det hende Wu Tang-kommentaren var et forsøk på ironi, som ikke alltid er like vellyket over nett. Men mest sannsynlig finnes det mennesker som er så uopplyste, noe kommentarfeltet på Dagbladet beviser gang på gang. Edit: Forøvrig, Ghostface kommer til Rockefeller 28. mai.Kingsize Endret 25. februar 2009 av Bob_3 Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Likte de to siste sangene godt! Vet ikke om denne har vært her før, uansett en bra låt! Endret 25. februar 2009 av Aldrack Lenke til kommentar
StianG- Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Q-Tip ft. Lil Wayne , Raekwon , Busta Rhymes - Renaissance Rap Remix Dope beat. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Kanskje litt på kanten av hva dere vil høre, men jeg digga den. Natalie Portman er digg og en dyktig skuespiller, jommen har hun ikke en liten rapper i magen også. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Må ha denne i mine innlegg. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Natalie Portman er nesten like bra som den nye mixen min. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Thendrup sin mix er nesten like bra som den nye remixen min. Antar det ialfall, skal høre den senere Lenke til kommentar
Thend Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Du imponerer igjen, Phonte. Men det ble kanskje litt stilkræsj på beaten din og rappinga til One Be Lo (eller?) der. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Utrolig godt arbeid der, phoNte. Et av de bedre, helt klart. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Ken Ring - Trailer 2009 To nye sanger fra Ken Ring's nye album "Hip-Hop" som er ute i mai Her snakker man EKTE hip hop, gleder meg som en unge til ny skiva. Håper at det er like bra som det forrrige.. Endret 27. februar 2009 av MKej Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Tusen takk blei kanskje litt kræsj ja, men jeg tok den acapellaen fordi den passa bra med beaten, spesielt 2. vers. Lager hovedsakelig remixer av og til for at folk ikke skal jacke beats Ken Ring låta var fresh, skal sjekke ut skiva most def... Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Herlig beat Phonte. Kveldens funky-jazz-electro-ting: Nightmares On Wax - Nights Interlude Endret 27. februar 2009 av AvieN Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Nine - Make Or Take feat. Smooth Da Hustler OFF... frysninger! Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Veldig bra låt det der, phoNte! Lenke til kommentar
Gnotten Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jepp, veldig bra både den selvlagde og den du sist posta Phonte. Fin flow på han rapperen. (men muligens litt mye dødtid på midten av sangen? Om jeg skal pirke. Hadde kanskje vært bra med noe Killah Priest eller lignende? Bare for å droppe et navn. Eller kanskje det bare var bra med midtpartiet?) Men beaten er upåklagelig - utrolig bra! Crooked I - Say Dr. Dre (Fin hyllest av Dre.) Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå