nizze90 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Trenger hjelp til navnet på en sang eg..Husker ikke akkurat, men mener at det i begynnelsen er en som sier: "So Craig, you still gonna have a party tonight?" Er alt eg husker.. Er en neger(ikke ment rasistisk ), er sånn litt lys stemme. Ice Cube - you can do it Der var den ja^^ Takker og bukker Lenke til kommentar
fflex Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hører mye på guru om dagen. Guru - Trust Me Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Guru er chill, elsker de jazzy låtene hans Rashid Hadee - The Rebirth Se filmen hos Youtube Thank God for youtube and its community. Youtube is the new radio. If it was left to radio we'd be listening to 50cent and souljaboy all day. Må si meg helt enig med denne karen Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Funky DL & Nujabes - Don't Even Try It Du som er en sucker for mellow stuff, phoNte, jeg regner du har sjekket ut serien med Mellow Beats, Rhymes & Visions, Mellow Beats, Rhymes & Vibes, og Mellow Beats, Spirits & Freedom? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Snublet over "Mellow Beats, Rhymes & Vibes" for en liten stund sida, fine greier. De to andre skivene var ukjente for meg, takk for tipset Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Brother Ali - Truth Is Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Nyheter om DOOM sitt nye album Born Like This.(!) En låt fra albumet: DOOM - That's That DOOM - Ballskin (også fra det nye albumet) Hadde sansen for "That's That", så får håpe albumet holder mål når det kommer. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det der var jo klassisk doom-materiale. Gleder meg til albumet nå, ja. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Fant teksten til That's That: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor already woke, spare the joke, barely spoke, rarely smokedstared at folks when properly provoked mirror broke here, share strawberry mornin' gone and more important spawnin' torn in, poor men sworn in cornish hens switchin positions, auditionin' mortitions sword in a vision, ignorin' prison ignoramuses enlist and sound dumb found him, drowned in cow's dung, crowns flung rings of tinker bells sing for things as frail as a finger nail bring a scale, stale ginger lingers seven figures in vigor nigga, fresh from out the jail, alpha male sickest ninja injury this century and to plea lend sympathy to limpers, simple simon rhymin' mc's trees is free, please leave a key these meager fleas, he's the breeze and she's the bees knees for sheez g's of g's, sieze properties, shopping sprees, chop the cheese drop degrees to stop diseases gee wiz pa doom rock grandma like the kumbaya mama was a hole hoppa, papa was a rolling stone star like obama pull a card like oh drama civil liberties, these little titties' abilities riddle me middle c give a mc a rectal hysterectomy lecture on removal of the bowls, foul technically don't expect to see the recipie until we recieve the cheque as well as the collection fee more wrecked in section z what you expect to get for free? shit from me, history the key, plucked it off the mayor chucked in the old tar pit off (labraya) playa they say he's gone too far doom'll catch 'em after (juma) on queue, (lacka) do what ya gotta do, graaaa the rumours are not true, got 2 ma no prob, got the job, hot barred, heart throb scotch guard the bar with cotton swabs, dark lob bake a cake, sweet jamaica tradin' treats on the beach make a skeet til the feets meet can it be i stayed away too long? did you miss these rhymes when i was gone? as you listen to these crazy tracks check them stats then you know where i'm at and that's that Sykeste rimene. Føler jeg har hørt for lite på MF DOOM. Endret 21. februar 2009 av stoltz Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hva f... betyr den teksten? Dette blir for svevende og sært for meg. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Verbal Threat - Reality Check Klassiker, går rett hjem hver gang Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Da lech mob - Chocolate city Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hva f... betyr den teksten? Dette blir for svevende og sært for meg. Det er akkurat det som er noe av greia med Doom. Første gang man hører en tekst: Vanskelig å skjønne alt, men det høres jævlig kult ut. Tiende gang man hører teksten: Man skjønner en del, ikke alt, men det høres fortsatt jævlig kult ut. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Fikk lyst til å sjekke ut mer Doom nå. Noen som vil legge opp en top 10 liste over sanger, eller et album eller to som burde sjekkes ut først? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Viktor Vaughn - Vaudeville Villain er noe av det bedre han har laget. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Finner mange gøye mashups på siden til denne karen her Youtubeside Rakim - Guess Who's Back (Keslo Blend) Se filmen hos Youtube Akrobatik ft. Little Brother - Be Prepared (Verbal Jint Blend) Lenke til kommentar
Sund Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som har tips til et nytt/gammelt album? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kan bli veldig mange forslag det Sjekk ut CunninLynguists - Dirty Acres, GZA - Beneath The Surface og Common Market - Tobacco Road . Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Sjekk også ut disse to albuene fra Jedi Mind Tricks: Servants in Heaven, Kings in hell og Legacy of Blood. Ta en titt på Army of the Pharaos i samme slengen. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Noen som har noe ala Dance eller Love Ya Moms, som ble nevnt tidligere i tråden? Would appreciate it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå