Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Leste at Tommy Tee holder på med Bonds, Beats & Beliefs 2. Blir spennende - om han holder seg old school. FREDDAN'!

Lenke til kommentar

Leste at Tommy Tee holder på med Bonds, Beats & Beliefs 2. Blir spennende - om han holder seg old school. FREDDAN'!

Håper det blir en annen sound enn Studio-Time ja.

Holder også på med 2 legender utan penger: Igjen med Ken Ring. Kan bli bra det :)

Lenke til kommentar

Tviler på at det blir noe særlig boombap-sound, gitt. Tommy har utvikla beatsa sine mye i takt med resten av bransjen han og. Det har jeg forøvrig ingenting imot. Jævla spennende blir det uansett, førsteskiva er classic.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg mener når man lager en etterfølger til et album så bør man holde seg til samme konsept. Hvis ikke ser jeg ikke helt poenget, og man kan like greit kalle albumet for noe helt annet da det er et ulikt grunnlag. Ta f.eks. Only Built 4 Cuban Linx 2, det fungerer bare om du fortsetter i samme spor, samme konsept som førstealbumet fra 1995. Noe annet hadde vært en gedigen skuffelse.

Lenke til kommentar

Jeg mener når man lager en etterfølger til et album så bør man holde seg til samme konsept. Hvis ikke ser jeg ikke helt poenget, og man kan like greit kalle albumet for noe helt annet da det er et ulikt grunnlag. Ta f.eks. Only Built 4 Cuban Linx 2, det fungerer bare om du fortsetter i samme spor, samme konsept som førstealbumet fra 1995. Noe annet hadde vært en gedigen skuffelse.

Er ikke uenig med at det er et fett konsept ass. OB4CL2 er jo prakteksempelet. Men det er ikke skrevet i stein gitt, er svær forskjell på Blueprint-albuma til Jigga og. Så jeg er bare positiv til albumet uansett, men så elsker jo jeg både boombap og "newschool"-sound. Tommy er jo på det nivået at jeg rett og slett ikke forventer noe annet enn ren kvalitet. :) Jæla avhenging av hvilke features han har med også, da.

Sjekk ut denne om du ikke har gjort det

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=I8xnQ6hqJdA

Endret av jimmy trap
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Adrian Younge skal produsere Souls of Mischief sitt kommende album, There Is Only Now.

Tror det kan bli jævlig bra!

SoulsOfMischief_Cover.jpg

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...