Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Synes personlig Czarface og Twelve Reasons To Die er verdt en lytt eller to.

En lytt eller to? Twelve Reasons to Die er årets album til nå, og Czarface er inne på topp fem. Latterlig kule skiver. Twelve Reasons to Die har sikkert fått 50-60 runder per nå og den fortsetter å vokse. Skremmemde bra album.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Når jeg skriver en lytt eller to, så betyr det en varm anbefaling i en litt beskjeden form. :p Bestilte du plata på vinyl?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

noen som hører på busdriver her? så jævla fett

Flink han. Har vært på konsert med han på Blå og han ga et imponerende og morsomt enmanns-show.

Husk én video per innlegg.

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
Første låt fra Daz & WC sin nye plate kom ut i dag. Høres ut som noe som kunne kommet ut i 1994, ordentlig god, gammel westcoast-sound. Herlige greier! Dub C har vestkystens feteste flow. Daz Dillinger & WC - Late Nite

Har du mer westcoast gangsta shit å anbefale eller? Har stort sett alltid vært mer fan av NY boom-bap sounden, men den låta her var hard som faen. Funky gitarsample og skarptromma som nærmest bitchslapper deg i trynet :thumbup:

Kan poste en låt i samme slengen fra Covert Coup-mixtapen til Curren$y og Alchemist. Veldig karakteristisk og smooth stemme på Curren$y, men Freddie Gibbs som tar kaka med flowen sin på denne her. Utelukkende gode beats på mixtapen også.

Curren$y feat Freddie Gibbs - Scottie Pippen

http://www.youtube.com/watch?v=CKOXd6BM20g

Lenke til kommentar

Hallais igjen, folkens!

Jeg har holdt meg litt i bakhold, men har et halvt øye på dere enda! Noen som har hørt noe særlig av Has-Lo? Jeg liker stilen hans. Til tider litt depressiv og tenkende. Apollo Brown delte denne låten på Facebook, som nettopp har fått en musikkvideo. Tenkte å dele videre. :)

Has-Lo - Hindsight (Apollo Brown mix)

http://youtu.be/BGQCi9PHQSQ

(Remix av "Limit")

Endret av Smål
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Har du mer westcoast gangsta shit å anbefale eller? Har stort sett alltid vært mer fan av NY boom-bap sounden, men den låta her var hard som faen. Funky gitarsample og skarptromma som nærmest bitchslapper deg i trynet :thumbup:

Profilerte westcoast-rappere regner jeg du har kontroll over, men siden du likte låta over så er alltid WC en som går litt under radaren til de fleste. Der kan du sjekke ut låter som; "Hood Tour", "What's Good", "That's What I'm Talking About", "Sticking to the Script", "The Streets", "Paranoid", "Addicted To It".

De to Westside Connection-platene med Ice Cube, WC & Mack 10 er også fete greier! Ellers har jeg heller ikke så altfor god kontroll over westcoast, jeg er som du - foretrekker mest den typiske boom-bap'en.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

En lytt eller to? Twelve Reasons to Die er årets album til nå, og Czarface er inne på topp fem. Latterlig kule skiver. Twelve Reasons to Die har sikkert fått 50-60 runder per nå og den fortsetter å vokse. Skremmemde bra album.

hørt brown tapes?

http://www.hotnewhip...-news.5390.html

synes den også er fet

vinylknitrelyden er irriterende tho, håper ikke den er på LPen

Endret av Bork Laser
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Kjører på med en låt fra Killah Priest sitt siste album, The Psychic World of Walter Reed.

Plata er som Heavy Mental, er bare å lene seg tilbake å bli med på en reise gjennom Killah Priest sine tanker. Han er på et helt annet nivå enn andre.

Killah Priest - Think Priest (Good Thoughts)

http://www.youtube.com/watch?v=fg-Skiw8ZcI

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...