Aiven Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Føler for litt Nas nå, en av de beste. Definitivt king of NYC, skal ikke hate jay-z men nas eide han noe helt grusomt. Ether er en av de beste diss-sangene som noen gang er laget. Nas og jay-z ble jo venner til slutt men hvem synes dere vant? Bryr meg ikke så veldig. Siste låta på The Pharcyde "Labincalifornia"[1995] - The E.N.D. Se filmen hos Youtube Endret 16. februar 2009 av AvieN Lenke til kommentar
fflex Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Jeg er en stor fan av Guru. Denne låta er sykt chill. Living Legend - Guru, ft. David Sanborn. Fra Jazzmatazz vol 4. Se filmen hos Youtube Sjekk også ut "The Jazz Style" feat Omar fra samme album.... skikkelig feelgood låt. Endret 16. februar 2009 av fflex Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 *konspirasjonsteorier som muligens har opphav frå youtube og liknande**påstander som at Hiv omtrent ikkje finst hos dyr* *megasnip* Både hos kattedyr, hester og aper er former for Hiv og Aids observert, "Vitenskapsmenn" eller kva det var du kalte det trenger ikkje ha noke kredibilitet. Koffor skal ein Global helseorganisasjon ha eit behov for å drepe negre, og kvifor på ein så treig metode i såfall? Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kan vi unngå å diskutere konspirasjonsteorier her med mindre det har noe direkte med Hip Hop å gjøre? Lenke til kommentar
HaLV Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Føler for litt Nas nå, en av de beste. Definitivt king of NYC, skal ikke hate jay-z men nas eide han noe helt grusomt. Ether er en av de beste diss-sangene som noen gang er laget. Nas og jay-z ble jo venner til slutt men hvem synes dere vant? Bryr meg ikke så veldig. spurte jeg deg ? ......... Endret 17. februar 2009 av HaLV Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Føler for litt Nas nå, en av de beste. Definitivt king of NYC, skal ikke hate jay-z men nas eide han noe helt grusomt. Ether er en av de beste diss-sangene som noen gang er laget. Nas og jay-z ble jo venner til slutt men hvem synes dere vant? jeg synes nas vant helt klart. Ether en den største comebacken noen gang, ingen trodde at nas kunne gjøre en så stor comeback etter jay-z med the takeover. Nas - Ether Se filmen hos Youtube Ether var temmelig brutal, ja. Men jeg synes fremdeles El-P har de mest brutale diss tracksene noensinne. El-P - 7700 years to date (esoteric diss) Digger vital nerve biten, haha. Og stakkars Sole er noe av det mest brutale på plate, haha.Digger sampelen av telefonsamtalen ("I love Company Flow, I wanna be down!") Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ether er Nas på sitt definitivt beste og til forskjell fra nattaeventyrene på Illmatic helt sinnsykt rå, med bra driv, engasjement og en beat som fenger. Smerter meg å si det, men vanskelig å ranke Takeover over Ether. Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Siden vi er inne på diss-tracks, Masta Ace - Acknowledge fra Disposable Arts Se filmen hos Youtube Endret 17. februar 2009 av Torbjørn. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Jedi Mind Tricks - Blood in blood out Artig beat Edit: Minner folk på om Hip Hop Quiz Tråden vi har: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=634645&hl= Sjekk it out Endret 17. februar 2009 av MKej Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 CunninLynguists - K.K.K.Y Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Noen Pete Rock eksperter som kan fortelle meg hvor denne beaten er blitt brukt andre steder? Deda - Rhyme Writer Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Torbjørn. Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Aldrack: Ikke hørt før, fet. Avien: Hørt før, feet. Mars ILL - Sound Off Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 DJ JS-1 Feat. Immortal Technique - Audio Technician Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Sjekk ut Samhallstjanst av Blues. Mye bra sanger der. Blues - Under ytan Edit: Hvordan er resten av Dirty Acres, noen som vet? KKKY er hvertfall bra! Endret 18. februar 2009 av Aldrack Lenke til kommentar
Thend Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Resten av Dirty Acres er veldig bra, men A Piece of Strange er enda bedre. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Edit: Minner folk på om Hip Hop Quiz Tråden vi har: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=634645&hl= Sjekk it out EJ HE SVARA!! Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Resten av Dirty Acres er veldig bra, men A Piece of Strange er enda bedre. Må si meg enig der, Dirty Acres var lett det beste fra 2007. Er ikke en sang jeg ikke liker på skiva, og liker den feelingen den holder hele tida. Men A Piece of Strange er et mesterverk Har ikke hørt noe nytt fra de gutta på en stund, begynner å bli rastløs. Lenke til kommentar
nizze90 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Trenger hjelp til navnet på en sang eg.. Husker ikke akkurat, men mener at det i begynnelsen er en som sier: "So Craig, you still gonna have a party tonight?" Er alt eg husker.. Er en neger(ikke ment rasistisk ), er sånn litt lys stemme. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Trenger hjelp til navnet på en sang eg..Husker ikke akkurat, men mener at det i begynnelsen er en som sier: "So Craig, you still gonna have a party tonight?" Er alt eg husker.. Er en neger(ikke ment rasistisk ), er sånn litt lys stemme. Ice Cube - you can do it Se filmen hos Youtube Endret 19. februar 2009 av fflex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå