bodkar Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 RSP & Thomax ute med ny EP i dag! Rosenthal-effekten EP Ganske awesome greier etter første gjennomlytting. Spring og tittelsporet tidlige favoritter Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Sean Price er ute med ny video fra Mic Tyson. Denne gangen er det BBQ Sauce som får æren av bli framstilt. Og som vanlig er videoen i god Sean P-humor, og jeg trakk i alle fall godt på smilebåndet. Passer godt på en redusert lørdag. P! Sean Price feat. Pharoahe Monch - BBQ Sauce (Prod. Evidence) http://www.youtube.com/watch?v=_4APx9H6Tmc Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Fikk nettopp tak i 9th wonder dokumentaren "the wonder year" Anbefales! Kan sikkert dele den med de som er interessert, vis dere finner en gratis fildelingstjeneste (obs filen er på 950mb) Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 24. februar 2013 Del Skrevet 24. februar 2013 (endret) Jeg synes denne sangen fra Sido er ganske fin. God historie og et godt budskap. Sangen er vel å merke tysk, så her er en oversettelse: http://lyricstranslate.com/en/herz-heart.html#songtranslation Sido - Herz http://www.youtube.com/watch?v=DP0OOUAdbcg Endret 24. februar 2013 av HalogenpæreUtenLys 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. februar 2013 Del Skrevet 25. februar 2013 Ghostface Killah Ironman Premium Collection: "Gold Edition" Bundle Includes: - 24k Audiophile Gold Disc (the CD itself is embedded with 24-karat gold) housed in a "Cherrywood Trophy Box" with a gold IRONMAN plaque - 48-page full color hard cover book, including extended artwork, album lyrics and text written by Chris Faraone - Black 2-piece outer box with gold foil sticker embossed with the Ghostface Ironman logo - 12"x12" puzzle featuring a reproduction of the Ironman cover art (Get on Down Exclusive) - Double Vinyl Full Color Gatefold LP - 18” x 24” replica of the original retail poster http://www.getondown...um.php?id=16146 Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Noen som har sjekka hele skiva? De to låtene jeg har sjekka ut er greit annerledes fra The Coups eldre skiver, men liker denne låta jævlig godt uansett. "The Magic Clap" virka middelmådig, da, men skal gi den flere runder. Boots Riley er forbanna bra som alltid, da. En av tidenes feteste rappere. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Tror ikke jeg har hørt noe fra The Coup siden Steal This Album fra 1998. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Yo! Jeg har nettopp oppdaget Aesop Rock, men jeg vil ha mer! Noe bra hiphop å anbefale til meg i samme duren? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 (endret) Yo! Jeg har nettopp oppdaget Aesop Rock, men jeg vil ha mer! Noe bra hiphop å anbefale til meg i samme duren? Har ikke helt skjønt meg på ham, selv om han er kul synes han er for abstrakt, med forbehold om at han kanskje, Gud forby er for dyp for meg. Men tror kanskje jeg allikevel vet om et par artister du vil like, om du liker ham. Du må nesten klippe og lime spotifylenkene, ettersom forumet meg bekjent ikke støtter formatet. Buck 65 - Paper Airplane feat. Jenn Grant spotify:artist:6jbuMVAvWgoPxEb1wMglyz http://www.youtube.com/watch?v=MSnjXUL-AWU Busdriver spotify:artist:6jbuMVAvWgoPxEb1wMglyz Atmosphere (Slug) spotify:artist:1GAS0rb4L8VTPvizAx2O9J Lykke til Endret 27. februar 2013 av Aiven 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Tror ikke jeg har hørt noe fra The Coup siden Steal This Album fra 1998. Synes du skal sjekke ut både Party Music og Pick a Bigger Weapon, som begge er jævlig fete. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Har ikke helt skjønt meg på ham, selv om han er kul synes han er for abstrakt, med forbehold om at han kanskje, Gud forby er for dyp for meg. Men tror kanskje jeg allikevel vet om et par artister du vil like, om du liker ham. Du må nesten klippe og lime spotifylenkene, ettersom forumet meg bekjent ikke støtter formatet. Buck 65 - Paper Airplane feat. Jenn Grant spotify:artist:6jbuMVAvWgoPxEb1wMglyz Busdriver spotify:artist:6jbuMVAvWgoPxEb1wMglyz Atmosphere (Slug) spotify:artist:1GAS0rb4L8VTPvizAx2O9J Lykke til Takk. Jeg skal sjekke dem ut. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Yo! Jeg har nettopp oppdaget Aesop Rock, men jeg vil ha mer! Noe bra hiphop å anbefale til meg i samme duren? Kanskje er Del The Funky Homosapien noe for deg? Del The Funky Homosapien - Press Rewind https://www.youtube.com/watch?v=111sOx1YLWM Slenger med teksten også: [Del The Funky Homosapien - 1st Verse] Check my comprehensive catalog of crafts I'm daffed I battle all like I don't have it all Avant-garde Battlestar Galactica Got rhymes per capita I'm shining through the aperture But I'm not gonna bust no caps for ya (nah) That's another genre I'm the black bomber Track charmer Sack burner Distract burdens If it ain't that urgent Nerve prints Word sentinel invisible infidel interstellar Hella clever Endeavors immeasurable With only heaven to go incredible Melodramatic wit tales from the tablet You fail cause you average Regardless of your sells and your status You extra baggage I bamboozle like I'm mobbin' in a Landcruiser Down MacArthur Artistic archer Autistic misfit You'll get the sickness When I spit the wickedness And split cha wig like Kid Icarus Leave you headless like Icky-bod I infuriated, tick you off Stick to Pop Hip-Hop's too dificult To me, it's a cult Lyrics lacerated, slit cha throat Beat cha brain down like Piscopo with Smith & Colt I don't know, Different Strokes So respect me for I whip out ol' Betsy Surgically remove you from my testes Purposely improve you just to see who the best be But sold up sexy Take a poll and know the prestige Large lefty I automate Animate My soul sanitation like I gotta canvas painting Manifestions (Chorus) Eh, who's ever hearin' this Deltron-Z be a lyricist Frontin' on your fake false appearances Drive you delirious Dead serious The eeriest mic mysterious Eh peep, who's ever hearin' this Deltron-Z be a lyricist Frontin' on your fake false appearances Drive you delirious Dead serious The eeriest mic mysterious (Scratching) [Del The Funky Homosapien - 2nd Verse] Go ahead, try symbiosis But most rap artist don't have any focus Think they flippin' chips Try penny brokers Kipsco or pennyloafers Get my album I'll show you how it's done Del-ateous Hella atrocious wit vocals My throat holds verbal choke pose Po-po's in ya scrolls My goals are not rifles I flow scrimmage like the Micronots You might go pop and I might grow crops Go get the gestapo You riskin' a pot full of gold Pull a zodiac sign to halftime Reenact rhymes from a past life of a flashlight Man, you don't know the half Dash right to the phonograph Blow your balderdash Coordinates confirm Subordinates will learn My ordnance is stern so supportin' my fern Is the only way in this lonely age where you goin' crazed Your style is sold and paid for cause I made more Water emcees like a bayshore Bullets graze doors (Where) In Oakland where they lay law Del is going AWOL wit napalm Eight bombs taped to my arms like the town crier Now miser Strider Spit exciter Rippin' plywood Forget beef cakin' lyrical cheapskates Try Del and win the sweepstakes What I make is so hot, it's seethin' Off the deep end Stop your breathin' Caught cha sleepin' Now you're peekin' like you've eaten A hundred microdots wreck your equinox Delete every piece of props Leave your perforated Curb your hatred Disserve your matrix in the Word Olympics Completely furnished wit burners like Ted Turner I broadcast the classics fabu-lass, fa-tastic (Chorus) Peep, who ever hearin' this Deltron-Z be a lyricist Frontin' on your fake false appearances Drive you delirious Dead serious The eeriest mic mysterious Hey, who ever hearin' this Deltron-Z be a lyricist Frontin' on your fake false appearances Drive you delirious Dead serious The eeriest mic mysterious [Del] And the survey says Go pratice or something man You know Peace Ah-hah 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Pete Rock feat. Freddie Foxxx - Mind Frame http://www.youtube.com/watch?v=kTlYu1BrbcI spotify:track:4CFoI3f0WWYe00K7B750cR Endret 28. februar 2013 av Aiven 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 RSP & Thomax - Følg Godt Med http://www.youtube.com/watch?v=wIqYOgG8aSw 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Tips til artister/grupper som rapper om dagligdagse ting som ikke handler om fattigdom, elendighet og andre negative aspekter ved livet? Lenke til kommentar
fflex Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Feelgood sommerlåt. Aer - Feel I Bring Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Noen som har tips til god hip hop på spansk? Helst fra Latin-Amerika. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) The [R]evolution of Immortal Technique (dokumentar) http://www.youtube.com/watch?v=m6qBlJ5mfvc Noen som har tips til god hip hop på spansk? Helst fra Latin-Amerika. Immortal Technique (født i Peru) har endel låter på spansk, blant annet fra hans siste album 3rd World. Endret 5. mars 2013 av Aiven 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Moderatormelding Trådens regler: én video per innlegg og skriv tittelen over låten.Fire innlegg er slettet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå