Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det holder nå! :)

Les reglene på side en

Har lest de tidligere men trenger nok en oppdatering. Har lagt sangene i spoiler slik at det nå bare er "én" sang i hver post.

EDIT: Siden jeg uansett har skrevet et innlegg legger jeg ved en sang, ligger i spoiler.

Damian Marley ft Nas, Strong Will Continue:

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Herlig!

Rakim er fantastisk, absolutt en godbit som endelig er blitt lansert. Er spent på hva han blir å levere på sitt kommende album. Det lyriske er jo allerede ganske avklart, det er heller produksjonen det står på. Leste et intervju han hadde vært i studio med DJ Premier, og hvis han får et par beats fra Pete Rock i tillegg, og det gjenget i samme kaliber, så tror jeg det kan bli meget, meget bra.

Lenke til kommentar

Er jeg forresten den eneste som ikke skjønner good kid, m.A.A.d city-hypen? Prøver å like albumet, men får det ikke til å klikke.

Har ikke hørt noe særlig på albumet, men liker en del fra de tidligere albumene.

Denne sangen fra det nye albumet liker jeg godt; "Sing About Me, I'm Dying of Thirst":

Lenke til kommentar

Er jeg forresten den eneste som ikke skjønner good kid, m.A.A.d city-hypen? Prøver å like albumet, men får det ikke til å klikke.

Greia er at albumet er ekstremt godt gjennomført, produksjonen er top notch, historiefortellinga er tydelig, tekstene er gode og featuresa er vel valgte og har alle en funskjon annet å bygge popularitet rundt albumet, finnes bl.a en versjon av Bitch, don't kill my vibe med Lady Gaga på hooken, men den blei droppa fordi det ikke passet resten av albumet. Om du liker det er noe annet og som old-school hue er jeg ikke noe superfan selv, men ser helt klart at det er et godt album og hender at jeg setter det på av rent produksjonsmessige grunner.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...