Gå til innhold

Hiphop-tråden 2.0 - Les reglene på side en først.

ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nas - Stay

http://www.youtube.com/watch?v=LmZ5Muqyx8s&

Dette er min favoritt på Life is good. Saksofonen er helt fantastisk!

-----

Hørte nettopp den nye plata, Rebelutionary, og tror jeg kan si allerede nå at det er årets album for min del. Jeg ble nesten litt målløs ... Fy fader for en gjennomført plate! Numonics' produksjon passer Reks helt perfekt.

Låt nummer 15 sampler Gang Starr - Next Time, på en helt herlig måte.

Co sign..

Produksjonen er top notch. Lenge siden jeg har spilt en plate som man ikke skipper en sang på :)

Endret av MKej
Lenke til kommentar

Satt nettopp og hørte på den, etter å ha fått mail. Kom egentlig innom for å dele, men...

Jeg deler da heller en annen nyhet jeg fikk på mail, nemlig Dj Nu-Marks tredje plate i Broken Sunlight-serien. Den kan lastes ned gratis her: http://unclenu.com/

Hovedsporet er en re-edit av Ernie Hines' klassiske "Our Generation". Enjoy! :)

Liten teaser:

Endret av Smål
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Har dere fått med dere beefen mellom Havoc og Prodigy i det siste? Kusinen til Prodigy har gått ut å sagt at Prodigy skrev homoseksuelle brev til en han satt i fengsel sammen med - Havoc hadde dette og si til den saken: "I’m just going to put it like this, I’m not going to confirm it or deny it." Havoc kommer også med nytt soloalbum i disse dager, og inneholder bl.a. to disselåter mot Prodigy. Sjekk f.eks. ut låta 'Separated (Real From The Fake)', som for øvrig er produsert av Havoc selv, og som er ganske herlig.

Havoc påstår også at Mobb Deep er satt på pause.

Nå synes jeg Prodigy har tapt seg utrolig mye siden han slapp ut av fengsel, fyren eier jo ikke flow på sitt siste soloalbum, og lyrisk er det jo helt på bunn. Likevel, synd hvis Mobb Deep skulle ende med beef, de gutta der har vært gjennom mye.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...